Ga naar inhoud

Terug van weggeweest! Hi ladies :)


Sakura

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

ik ben al een jaar of vier lid van dit forum, maar omdat ik afgelopen jaren niet actief ben geweest lijkt een onderwerp in het voorsteltopic me wel op zijn plaats.

Twee jaar geleden ben ik na heel lang zoeken, vergelijken en rondvragen bij Plovier terecht gekomen voor een borstvergroting. Mijn eerste consult was in mei 2012, de operatiedatum stond gepland op 12 juli 2012. 390 CC zou ik krijgen, onder voorbehoud (1m69 59 kg). Geheel onverwacht heb ik samen met mijn vriend in juni 2012 ons droomhuis kunnen kopen. Het geld dat ik gespaard had voor de operatie hebben wij toen gebruikt voor de verbouwing. Jammer maar helaas, mijn tijd kwam later wel dacht ik.

Inmiddels twee jaar verder, verbouwing klaar, begonnen met een derde studie, lieve huisdieren aangeschaft, vriend ook bezig om carriere te maken, en volgend jaar juli gaan we trouwen. Nu is het ook zo dat ik volgende maand jarig ben (27 alweer :102: ), en mijn vriend wil me graag de borstvergroting cadeau doen, nog voor de bruiloft :55: Sinds ik dit weet ben ik opnieuw begonnen met mijn zoektocht, en ik lees overal nieuwe namen die twee jaar geleden nog niet genoemd werden (Schiettecatte? Refaat Karim?). TOCH ben ik er nog steeds van overtuigd dat Plovier de chirurg voor mij is. Ik vind zijn werk gewoon heel mooi en ik heb alle foto's nog die ik twee jaar geleden als voorbeeld heb uitgeprint.

Maar nu; ik twijfel of ik het wel moet doen, ben bang dat er iets verkeerd gaat en onzeker of ik wel de juiste chirurg kies. Maar ik wil het wel heel graag, en wat zal het mooi staan in mijn trouwjurk... Daarnaast was het twee jaar geleden nogal een gedoe om mijn aanbetaling terug te krijgen (er werd steeds gezegd dat het geen probleem was en dat het overgemaakt zou worden, maar na drie maanden had ik nog niks terug. Ik heb daar wel een aantal boze mails over gestuurd), dus ik hoop dat ze mijn naam bij Beclinic inmiddels vergeten zijn. Weet iemand wat de prijzen tegenwoordig zijn van Beclinic? Ik begrijp dat in België de prijzen niet meer online gezet mogen worden en daarnaast wordt er gewerkt aan een nieuwe website.

Ik hoop dat ik hier een beetje over mijn onzekerheid heen kan komen en binnenkort een afspraak durf te maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sakura

Je naam kwam me zo bekent voor was je ook actief op het borstenforum van nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug dan maar he ;)

Het klopt dat er geen prijzen online gezet mogen worden, maar ik ik denk dat je via de zoekbalk misschien nog wel wat tegen gaat komen hier. Hij zit hier rechtboven.

Veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Ik ben al twee dagen aan het neuzen hier en ik moet zeggen dat ik de borsten van dr. Straten ook allemaal erg mooi vind. En bijna iedereen is positief. Ik ga dinsdag meteen bellen voor een consult. Scheelt natuurlijk ook weer een paar reisjes naar België.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanstaande zondag heb ik een consult met Diana Gabriels, via haar wil ik graag een gesprek met Frans Straten. Nou weet ik dat ik me van Diana zelf niet al te veel moet voorstellen... Maar ja je moet nou eenmaal eerst naar haar voor je de chirurg kan spreken. De reden dat ik naar Diana ga is dat ik hier heb gelezen dat via haar praktijk afspraken voor de operatie heel ver van tevoren gepland kunnen worden, en via Aesthetic niet. Ik ga wel de voorwaarden even goed doornemen en nog wat andere consulten hier en daar inplannen natuurlijk (Plovier in augustus pas).

Nou zit ik met het volgende; over twee weken heb ik twee maanden vakantie en ik ga niet weg. Dus de bv zou prima kunnen! Alleen... de laatste twee weken van augustus begin ik met een deeltijd baan bij defensie. Die twee weken doe ik mee aan de algemene militaire opleiding, de basis. Ik verwacht dat we hierbij wel veel moeten tillen en rennen. Als de BV begin juli gepland kan worden, begin ik met de basisopleiding zes weken po. Dit is niet verstandig denk ik he...?

Kerstvakantie is ook nog een optie, maar dan heb ik maar twee weken vrij. Daarna moet ik weer naar school, en het probleem daarmee is weer dat ik rechten studeer en altijd een zware tas heb. Plus dat ik minimaal twee keer in de maand bij defensie moet werken zoals in mijn contract staat. Ik verwacht dat ik de oefeningen tegen die tijd wel wat zal kunnen sturen en dus kan zorgen dat ik meedoe aan de fysiek lichtere oefeningen, maar zeker weten doe ik dat niet.

Dan heb ik nog een ander probleem waar een aantal dames ook last van hebben/hadden zag ik. Mijn gewicht. Ik ben vorig jaar fulltime gaan studeren nadat ik een aantal jaren een actieve baan bij defensie en in de zorg heb gehad. Door tijdtekort voor sporten en het vele zitten ben ik zes kilo :74: aangekomen. Inmiddels ben ik bezig om dit weer goed te krijgen (normaal weeg ik 58 bij 1m69), en ik ben er wel zeker van dat die kilo's vrij snel verdwijnen. Maar een BV begin juli... is dat dan wel handig?

Ik weet dat ik bovenstaande vragen allemaal aan de chirurg kan stellen straks, maar ik ben ongeduldig en de afspraak is nog niet gepland :4: . Misschien heeft iemand hier hetzelfde gehad en goed advies?

Ik heb veel in de galerij gekeken naar borsten die Frans Straten heeft gemaakt, en ik vind ze allemaal prachtig. Zelfs mooier dan die van Plovier waar ik in eerste instantie graag heen wilde. Zijn er meer meiden waarvan ik de (prive)foto's zou mogen zien? Zijn er ook meiden met minder goede ervaringen met Frans Straten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip 1: stel deze vragen niet aan Diana maar pas als je het consult met de pc zelf hebt....

Ze zei tegen mij dat ik na 2 weken al kon werken :blink::blink: Ik doe huishoudelijk werk!! je mag absoluut 6 weken niet stofzuigen..

Ok en nu verder ff antwoord...

na 6 weken po zou ik persoonlijk nog niet gelijk zwaar gaan tillen.. zeker niet bij dual plane.. zoals ik heb begrepen moet je het rustig opbouwen.. Ik ben volgende week 6 weken po en ben zo blij dat ik weer mag sporten maar daar ga ik ook rustig aan beginnen.. en ik heb op de spier.. maar daar kan je het inderdaad beter met je pc over hebben ;)

en na 2 weken po zou ik al helemaal niet een zware tas gaan tillen..

owja en over dat gewicht ;) zeg gewoon tegen je pc dat je nog bezig ben met afvallen zodat hij daar rekening mee kan houden :)

owja en wat twijfel al zegt.. het resultaat hangt inderdaad van je voorsituatie af.. je kan wel bij foto's kijken van meiden met ongeveer dezelfde voorsituatie.. maar dan nog zal het niet hetzelfde worden ook al zijn het hetzelfde aantal cc's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.