Sayo Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Hoi, na jaren geleden te hebben besloten dat ik GEEN borstvergroting zou nemen omdat ik teveel nadelen en risico's zag toch weer erover gaan nadenken. Ik ben 29 en heb twee kinderen. Mijn bh maat is 70A met push up Ik zwem heel graag en juist hierin gaat het me ook steeds meer dwars zitten dat ik me niet kan vertonen zonder een dubbele vulling en dan nog constant bang moet zijn dat mn topje zo losflabbert dat mn tepel er weer uithangt.... Niet zo kan zwemmen als ik wil., Het zwemmen doe ik nu al minder dan ik zou willen, ook omdat de angst dat het laatste beetje borst weggezwommen wordt. 70A bikini's zitten zelfs nog te wijd, en een zwempak ziet er echt afschuwelijk uit..en dan ovedrijf ik helaas niet. Een kleine vergroting tot een maat waarbij ik bikini's pas zou voor mij alvoldoende zijn Doordat ik best een heel druk leven heb (gezin,studie,reistijd etc) kom ik er amper aan toe een grondige studie te maken van welke borstvergroting voor mij het beste zou zijn etc... Ook de angst dat het minder mooi wordt of misgaat is best groot. Plus het financieren van zo'n ingreep... Echter.. Ik voel me nu al 29 jaar geen volledige vrouw en dat..... Blijft zwaarwegen. Daarnaast... Lees ik weer dat sporten na zo'n ingreep soms niet volledig meer kan? Dat zou ik nooit op kunnen geven... Foto van huidige situatie volgt mss nog. Ik ben het meest benieuwd naar vrouwen die met hele kleine borsten een kleine vergroting hebben laten doen en hun ervaringen hierin..
caro66 Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Hoi Sayo , welkom ! Ook ik had ooit een 75 a cup , na veel overwegingen heb ik toch besloten 13 jaar geleden om een borstvergroting te laten ondergaan. Gewoon weg omdat ik er niet happy mee was . Veel twijfels gehad net al jij . Ik kreeg 250 cc voor de spier . Ik heb nooit spijt gehad , zo blij , zo trots , zo mooi ! Ik voelde mij weer vrouw en ik heb ze met trots gedragen . Na 13 jaar waren ze een beetje op en was aan een wissel toe ... Dit heb ik afgelopen 19 mei laten doen , ik heb wel voor meer cc gekozen . Maar weer opnieuw zo trots als een pauw ! Laat je goed informeren en ga op consult dan wordt het je allemaal meer duidelijker . Sporten doe ik ook fanatiek ( zelfs toen met 250 cc ).... en over drie weken ga ik gewoon weer aan de slag , dus geen reden voor paniek Succes met je keuze !
Sayo Posted June 6, 2014 Author Posted June 6, 2014 Ik ben bang dat bij mij voor de spier niet zal gaan, en dan is sporten toch wel veel lastiger? Hoe kan je dat bij jezelf analyseren?
CP275 Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 ik kom van een AAAAAAA-cup en heb 275CC rond dual plane laten plaatsen ik had toch liever groter gewild maar misschien dat jij het wel een goed maatje vind je kan eens kijken bij mijn foto's
Guest Maris Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Hee,Ik had een a cup van tevoren ( ik heb voor foto's ). Ik heb 275cc laten plaatsen dual plane dus half onder de borstspier. Ik heb nu een c cup, denk ik. Het is nu bijna 4 weken geleden dat ik geopereerd ben en ik heb nu al amper nog last. Ik denk wel dat je nog gewoon je sport kan beoefenen. Dit kan je eventueel ook in een consult vragen natuurlijk. Een consult betekent niet dat je het moet doen. Het helpt je je vragen te beantwoorden om je keus beter te kunnen maken. Sinds dag 1 ben ik er echt heel zelfverzekerd van geworden en ik voel me zo gelukkig met mezelf nu!xx
24andcounting Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 Hoi! Ik heb net als jij heel lang getwijfeld... Ik riep op mijn 15e al dat ik een BV wou omdat er bij mij niks op gang kwam.. En ook ik voelde me minder vrouwelijk erdoor. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt omdat de 2 personen het dichtst bij me (moeder & vriend) het eigenlijk compleet begrepen en zelfs voorstelden; niet omdat zij vinden dat ik het nodig had - maar omdat zij mijn worsteling zagen ermee. Anyway! Ik heb het afgelopen maandag laten doen - ik moet er nog enorm aan wennen maar ben al heel blij. Wennen omdat ik ineens borsten heb en het als super veel voelt (300 CC en ik had een A/kleine B volgens de chirurg) maar toch al super blij omdat me dit dat laatste stukje zelfvertrouwen geeft om gewoon te genieten op het strand, in het zwembad enz! Sporten mag ik 6 weken niet.... Daarna mag je dit gewoon weer oppakken en doe je het op gevoel; het is aan jou of jij 6 weken te lang vind of niet Ik heb het trouwens wel dual plane laten doen omdat ik te weinig borst/vet had aan de bovenkant en je het anders echt zou zien.... Als je meer vragen hebt, stuur me even een berichtje! Succes!
pearll Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 hee meis, ik heb mn borsten nu 5 weken, en heb alleen spijt dat ik het niet eerder gedaan heb!ben er lang onzeker over geweest, beheerste best wel mijn leven!heb 300CC onder de spier gekregen en ben van een AA naar een goeie volle C gegaan!!!happiest person alive!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.