Jump to content

MyNewBoobies : 14 juli 2014 : Frans Straten : UCCZ

Recommended Posts

Posted

Hey ladies!

Na veel informatie te hebben gelezen hier op het forum, heb ik mezelf toch maar aangemeld en open ik maar meteen een operatieverslagje. :)

Mijn borstvergroting staat gepland voor 14 juli 2014 door dokter Frans Straten (via Diana Gabriels) bij het UCCZ Dekkerswald in Groesbeek.

Ongeveer een half jaar geleden heb ik een consult gehad bij Diana en 2 weken later bij Frans Straten, ook heb ik een consult gehad bij het ziekenhuis in Geldrop.

Mijn gevoel was beter bij Frans dan bij het ziekenhuis, wel zat er redelijk wat verschil tussen de adviezen.

In het ziekenhuis raadden ze mij 315cc anatomisch aan en Frans raadde mij 375cc rond aan.

Op dit moment heb ik 70AA, maar die vul ik nauwelijks. Ik ben zo goed als plat. :(

Ik ben breed gebouwd doordat ik veel aan krachttraining doe, dus ik wil graag naar ongeveer een D.

Michelle Lewin is 1 van mijn grote voorbeelden, maar ik wil wel een maatje kleiner dan zij heeft haha.

Tot mijn operatie mag ik mijn bovenlijf helaas niet meer zoveel trainen omdat Frans de implantaten dual plane wil zetten en mijn borstspieren op het moment aan de grote kant zijn, wat de operatie bemoeilijkt. Omdat ik erg weinig borstweefsel heb, zou over de spier niet mooi zijn bij mij omdat dan waarschijnlijk de rand van de implantaten zichtbaar zou worden..

Ik heb al veel verhalen en ervaringen gelezen over Frans Straten, maar meer ervaringen zijn altijd welkom!

Zijn er nog meer dames die 14 juli worden geopereerd door hem? Ik weet mijn tijd nog niet..

Ik zit ook nog te twijfelen tussen de Mentor HP rond 375cc en 400cc.. Wat raden jullie aan?

Ik wil dus van 70AA (ofja, eigenlijk niks) naar een D.

Bedankt voor het lezen van mijn hele verhaal en ik hou jullie op de hoogte!

Wat duren de dagen nu lang zeg...

Liefs

Posted

Hallo meis,

Ik ben 1 april geopereerd door Frans Straten. Ik ben 1.66 m en weeg 59 kilo.

Ik kom van een 75 AA af en heb 425 cc hp dual plane rond gekregen. Mijn bh maat is nu 75 E/F . Dit klinkt heel groot maar in werkelijkheid ziet jet er uit als een D cup.

Als ik jou was zou ik zeker voor de grootste gaan,, want het went heel snel en in werkelijkheid ziet het er veel kleiner uit als met pasprothesen.

Succes,

Yara

Posted

Dankjulliewel!

@Yara331

Ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd.. Heb je foto's die ik kan/mag bekijken?

Je zit op bijna dezelfde stats als ik, dus ben heel benieuwd!

Posted

Dankjulliewel!

@Yara331

Ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd.. Heb je foto's die ik kan/mag bekijken?

Je zit op bijna dezelfde stats als ik, dus ben heel benieuwd!

Ja hoor, dat mag. Xx
  • 2 weeks later...
Posted

Hoi mynewboobies,

Ik word 15 juli geopereerd door dr Frans straten

In uccz dekkerswald dus een dag na jou

Ook train ik elke dag en is mijn borstspier ook al wat verder dan de

Normale vrouw ;) dus jij kreeg het advies even geen borst meer trainen?

Ik heb 25 juni een gesprek met Frans dus ben heel benieuwd

En Diana zei dat ik het beste 500cc hp dual plane kon doen

Maar ik vind het zelf nog iets te klein!

Ik had altijd van mezelf E75 maar ik ben 15kg afgevallen

En ik heb nu nog maar een slappe B75!

Dus vandaar

Gr lieveling

Posted

Ik zie jullie het hebben over het trainen van de borstspieren. Ik heb vroeger jarenlang op turnen gezeten en ook aan krachttraining gedaan. Tijdens mijn eerste PO, achter borstspier, was dit idd wel een issue. Dit was ook een van de reden dat het de eerste keer via m'n oksel werd gedaan, daardoor kreeg ie de prothese beter achter m'n borstspier. Hierna werd mij ook geadviseerd om niet meer m'n borstspieren te trainen en dat heb ik daarna ook niet meer gedaan.

Posted

Hoi lieveling!

Ja, zijn advies was om voorlopig geen borstspieren meer te trainen tot de operatie omdat dual plane plaatsing anders lastig zou worden. Ook het trainen van borstspieren na de operatie gaat anders zijn..

Op welke maat hoop je uit te komen?

Bij mij is 400cc ongeveer het maximale dat erin past omdat ik nooit echt borsten heb gehad.

Bedankt voor je info 2nd shot! Ik ben heel benieuwd hoe de operatie gaat verlopen..

Ik heb de afgelopen 2 maanden bijna geen bovenlijf meer getraind, just to be sure.

Maar ik weet niet of het heeft geholpen haha.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Even update, overmorgen om 09.00 uur moet ik in Groesbeek zijn, spannend!

Ik heb vandaag echter ongelukje gehad met slopen van mijn vader's huis.
Kwam met mijn rechterhand tussen sloophamer en rand van muur. frown.gif
Pees van mijn middelvinger gescheurd en 2 vingers van onder tot boven moeten laten hechten.
Zit nu ook gips omheen en ik ben natuurlijk net rechtshandig grr.
Mag sowieso 6 weken niks doen en daarna 'revalideren' en hopen dat de pees geneest.

Maar het allerbelangrijkste, mijn boobjob maandag kan doorgaan haha!

Jammer dat ik dan dus echt helemaal niks kan een paar weken. :P

Posted

Bij deze mijn verslagje, sorry dat het even heeft geduurd maar ik kan niet zo snel typen met alleen mijn linkerhand haha.

Afgelopen maandag was het zover! Ik moest om 09.00 uur in Groesbeek zijn.

Precies op tijd daar aangekomen en zeer vriendelijk ontvangen!

Kwam op een 2-persoonskamer maar het andere meisje was er nog niet, dus het bed bij het raam met het mooie uitzicht gepakt hihi.

Paar minuten later kwam een verpleegster al wat vragen met mij doornemen, dingen uitleggen en wat testjes doen.

Daarna mocht ik nog een uurtje relaxen in bed en rond 10.30 werd ik naar de uitslaapkamer gebracht voor het infuus en aftekenen.

Alle medewerkers waren heel vriendelijk en stelden mij op mijn gemak, was best zenuwachtig..

Ze moesten ook lachen met mijn gips arm. Ging lastig worden de eerste weken zeiden ze, maar ik wilde niet wachten haha.

Even later naar de OK gebracht. Daar heeft dokter Straten mij nog wat controlevragen gesteld en de implantaten laten zien.

Voor ik het wist was ik een paar seconden later al weg.

Voor mijn gevoel werd ik 5 minuten later weer wakker en ik keek meteen onder de dekens, JAAAAAA EINDELIJK!

Ik was meteen goed wakker en had nergens last van.

Ik heb mijn kamergenootje nog succes gewenst, ze was meteen na mij en lag ook naast me in de uitslaapkamer.

Beha werd aangetrokken, ik kreeg wat water en toen mocht ik terug naar mijn kamer rond 13.00 uur.

Daar gekletst met de vriend van mijn kamergenootje, mijn moeder en zusje waren winkelen in Nijmegen, en rond 18.00 uur nog controle gehad van Frans waarna ik naar huis mocht. :)

Als ik naar beneden kijk lijken ze best klein, maar ze staan ook nog best een stuk uit elkaar en de spier staat nog strak (was ik al voor gewaarschuwd door al mijn trainen). Vanaf de zijkant lijken ze groter. Denk dat ze perfect bij mijn lichaam passen!

Gelukkig heb ik een elektrisch verstelbaar bed, want overeind komen valt me best zwaar..

Dinsdag op controle bij Diana. Hoop dat ze met een borstband wat dichter bij elkaar komen en wat zakken..

Ik kan niet wachten om te gaan shoppen! Toch nog even geduld hebben haha.

Ik zal later wat voor- en na foto's in mijn galerij zetten. :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.