Ga naar inhoud

Jasmijn : 6 juni 2014 : Dr. Blecourt : Vlietlandziekenhuis


Gast Donna01

Aanbevolen berichten

Gast Donna01

Hai,

Ik ben jasmijn en ben hier nieuw. Morgen heb ik mijn borstverkleining al (dr de Blecourt). Ik ben een beetje een struisvogel, want al mijn voorbereidingen heb ik tot het laatst uitgesteld. Vandaar nu ook pas op dit forum.

Mijn doel was om een borstverkleining te ondergaan na het krijgen van kinderen. Bij deze. De jongste is nu 10 maanden en ik heb er meteen werk van gemaakt. Niet meer nadenken, gewoon doen. Op de 3 wachtmaanden na, was het allemaal zo geregeld. Ik dacht: zolang ik er niet mee bezig ben, hoef ik er niet gespannen voor te zijn. Maar het is nu echt al morgen en ineens slaat te stress toe.

Zal het allemaal wel goed gaan? Ik vind de narcose eng. Worden ze wel mooi? Heb ik nadien niet teveel pijn?.... Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik vind het super spannend en zie er ook als een berg tegenop. Maar een borstverkleining wil ik al sinds mijn 18e (nu 34). Ik heb al vanaf jongs af aan grote borsten en altijd wel last. Sporten met 3 bh's aan en een kromme houding door het gewicht, ben ik nu echt zat! En bovendien; ik stond niet vooraan de rij toen ze de stevige exemplaren uitdeelden ;-). Ik ga van 75 E naar 75C / D.

Ik lees hier veel praktische tips, die ik ter harte ga nemen. En ben ook op zoek naar positieve verhalen van anderen.

groetjes Jasmijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes. Wow wat zou ik blij zijn met e dan stomme cup c

Echte borsten cup E wegen behoorlijk zwaar... Vetweefsel weegt zwaarder dan siliconen..

En bovendien ogen neptieten cup E veel kleiner..

In ieder geval succes morgen jasmijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Donna01

Dank allemaal!

Heb net 2 bh's in mijn nieuwe maat gekocht. 75c en 75d. Geen idee of ze straks goed zitten. Zien we dan wel weer. Moeilijk trouwens om knoop-shirts te vinden van katoen. Het wordt dit weekend behoorlijk warm, dus iets luchtigs met knoopjes om in het ziekenhuisbed te liggen had ik nog nodig. Uiteindelijk om de hoek in 't dorp wat kunnen scoren. Afgrijselijk ding, maar goed.. :-)

Straks de kinderen naar opa en oma brengen, mn tasje klaarmaken, boodschapjes, was weg vouwen.... Nog best veel te doen. komt natuurlijk omdat ik alles tot het laatste moment heb uitgesteld. haha. Moet een beetje bezig blijven, anders slaat de paniek toe.

ik laat tzt weer wat van me horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jasmijn

Hoop dat je het nog leest ..."Heel veel succes" ...en verheug je op het resultaat .

Word je in Bilthoven (Bergman ) geopereerd ??

Ik ben 11 weken geleden onder het mes geweest , heb een Bvk bij Dr Maas in Bilthoven gehad .

Foto,s en verslag staat hier op het forum.

Je hoeft waarschijnlijk ook maar 1 nachtje te blijven toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Donna01

Vanochtend was het zover. Met gierende zenuwen was ik om 8.00uur aan de beurt. Anesthesist, verpleging en chirurg stelden me goed op mijn gemak.

Dat was ook wel nodig, want ik liep nog net niet weg van de anesthesie, zo spannend vond ik het. Maar de narcose merkte ik niet eens en werd wakker zonder tijdsbesef. Mijn man kwam me nog even gedag zeggen en ik viel weer in slaap.

12 uur verder nu. Het gaat heel goed. Het valt me mee. Niet bont en blauw, en mooie nette littekens. Een vakwerkje. Ben wel erg moe en het steekt hier en daar, maar het resultaat is nu al mooi. Ze staan nog wel strak van het vocht. Dus rechtop zitten zieter niet anders uit als liggen. haha.

nu lekker slapen. Morgen weer een dag.

groetjes

Jasmijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ..het is al gebeurd ...fijn joh .

Nu lekker bijkomen , veel drinken zodat de narcose rotzooi uit je lijf gaat .

Succes met het herstel ...en hoop dat je nog wat foto,s gaat plaatsen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jasmijn,

Ik hoop dat de operatie goed is gegaan en het allemaal mee is gevallen! Hou je ons op de hoogte?

Succes. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ik heb je andere topic nog niet gelezen, maar hoop dat je operatie goed is gegaan.

Ik ga deze en je andere topic even samenvoegen en je titel aanpassen. Zo blijft alles overzichtelijk voor iedereen.

Fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels je verlag gelezen ;)

Fijn dat het zo goed is gegaan. Hoe gaat het nu je een paar dagen verder bent?

Ik heb je titel aangepast. Waar ben je precies geopereerd? dan kan ik dit ook nog even in de titel zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Donna01

Geopereerd in het Vlietlandziekenhuis. Zeer tevreden over de zorg en het ziekenhuis. Alles super modern en netjes.

Nu 3 dagen na de operatie begint de zwelling snel af te nemen en zie ik al een beetje de nieuwe boestvorm. Er zit nog wel van dat strakke tape op die de vorm een beetje vertekend. Dat wordt er morgen afgehaald door d'r Blecourt tijdens de eerste controle. Het is een beetje raar om mezelf in de spiegel te zien. Ze zijn zo klein, maar toch heel passend bij mijn figuur. Ik ben heel slank en deze maat ziet er heel natuurlijk uit. Een mooie volle c/ kleine d.

Ben niet echt moe meer maar ga wel regelmatig liggen om m'n herstel te voorspoedigen. Echt pijn heb ik ook niet. Het voelt een beetje als flinke stuwing na je bevalling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je herstel zo goed en vooral zonder pijn verloopt ...

Ja , de eerste tijd na de operatie is alles nog strak .Waarschijnlijk door onderhuidse hechtingen .

Met de tijd zal het allemaal wat losser en natuurlijker worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allen,

Even off-topic: Misschien moet dit topic verplaatst worden naar operatieverslagen?

Vandaag 1e controle gehad. Alles zag er goed en rustig uit. Verpleging heeft het tape er af gehaald. Dat was even vervelend, het begin ook een beetje te bloeden. Daarna weer nieuw tape er op gedaan. Kreeg nog op m'n kop van dr Blecourt. Ik had me nog niet gedoucht ( wel gewassen natuurlijk). Maar het was de bedoeling dat ik de wonden na 48 uur al zelf had schoongemaakt onder de douche. Nou ja, vanaf vandaag dan maar. :-)

Het tape moet ik er volgende week zelf weer afhalen. En dan 2e controle over 2 weken. Het ziet er al mooi uit. Net wat eigen kleding gepast; alles is zeker een maat te groot. Vooral kleding met coupenaden (jurkjes, colberts)

Na al dat 'gepas' nu weer even rustig aan met een kopje thee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja douchen ...moest ik ook meteen 24 uur na de OP ...

Heerlijk ...dat water masseert natuurlijk ook .

Als je open wondjes hebt , kan ik je adviseren de originele Badedas (groene fles) te gebruiken .

Ideaal ....dan blijft het mooi schoon....

Heb het gebruikt toen bij mij het 3 landenpunt open was ...2 X per dag met badedas gedoucht .

Fijn dat het herstel zover goed verloopt ...

Heb je al foto,s gemaakt ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb foto's. Heb geen idee hoe ik ze moet uploaden. Ik zie geen button 'mijn galerij'. Heb t idee dat recht nog wat meer gezwollen is en daarom nog meer 'staat' ten opzichte van links. Hoe verliep jouw zwelling Jeanette?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal bovenaan rechts op de pagina staat je inlog naam .

Als je daar op dat driehoekje gaat staan zie je mijn gallerij ...dan heb je een button upload .

Zwelling heb ik helemaal niet gehad , heb namelijk een week de drains gehad .

Dr Maas is daar heel strikt in , bij minder dan 20 CC over 24 uur mogen ze er pas uit .

Blauwe plekken etc heb ik ook niet gehad .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.