atelie Posted June 4, 2014 Posted June 4, 2014 hoi hoiheb een vraagje iemand ervaring in welness kliniek genk bij dr kristoff verdonck?ben van plan om een bortstvergroting te laten doen en wil graag van jullie ervaringen horen.
R1989 Posted June 5, 2014 Posted June 5, 2014 Die naam heb ik vaak voorbij zien komen! zou zo niet durven zeggen wie daar is geweest.. Heb je al gezocht via de zoekbalk? Rechts bovenin staat een zoekbalk en als je daar Verdonck invult krijg je vast een hoop informatie
Nath58 Posted June 5, 2014 Posted June 5, 2014 Hallo,Ik ben in februari geopereerd in de Wellnesskliniek door Verdonck.Zeer tevreden van de operatie en het resultaat. Ben je al op consult geweest?Als je vragen hebt mag je ze altijd stellen.Groetjes
AmberM Posted June 5, 2014 Posted June 5, 2014 Heyhey,Ik heb vorige maand een consult gehad bij Verdonck, en 11 juli wordt ik geopereerd maar dan bij Dijkhof Clinic.Bij het consult zat het eigenlijk al meteen goed:)
Guest Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 Welkom op het forum!!!Er zijn hier meerdere dames bij Dr. Verdonck geweest en je zal ze inderdaad wel kunnen vinden via de zoekbalk.Veel plezier op het forum!!!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.