Ga naar inhoud

Opgezette rechter borst in de avond?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben vandaag 22 dagen PO en heb sinds de laatste 5 avonden ongeveer een opgezette rechter borst... Zelf wordt ik hier helemaal zenuwachtig van want ben bang dat het niet goed is.. Hebben meer dames dit gehad? Ik heb sinds een paar dagen ook geen gevoel meer in die tepel ik wist van te voren al dat dit kon natuurlijk maar hij was in het begin zo gevoelig dat ik het bizar vind dat ik er nu geen gevoel meer in heb.. :-(

Ik heb de kliniek al gebeld en die zei je moet even aankijken mocht wel langskomen maar overdag hangt die er mooi bij! Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.. Heb foto's erbij gedaan hoe het in de avond is en hoe het overdag eruit ziet

Groetjes Liesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen verschil eigenlijk. Ik zag ook spoken de eerste weken, voelde de raarste dingen. Die dingen heb ik ongeveer tot 8 weken po gevoeld en zelfs nu af en toe nog rare gevoelens. Dus als ik je een tip mag geven, wacht even af. En als je je te druk maakt of teveel pijn voelt, gewoon contact opnemen met de kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen pijn dus vind het allemaal vreemd en eng.. Op de laaste foto zie je het duidelijk maar krijg hem niet goed hij staat op z'n kop -_-..

Klopt ben helemaal geobsedeerd door m'n borsten kijk de hele dag of het nog goed zit.. Heb de kliniek net ook gemaild dus wacht hun reactie ook af..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.