Ga naar inhoud

MyB : 12 juni 2014 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Komt goed meid :)

Ik heb 365 x 330 voor de spier en heb weinig tot geen last gehad van de operatie. Na 2 dagen zat ik al alleen in bad, kon mezelf rustig aankleden,.. Het ging echt snel weer beter met me. En dat terwijl ik zoooo extreem nerveus was voor de operatie en de pijn. Ik had me voorbereid op het ergste, maar het viel echt goed mee. Ik vond persoonlijk de operatie aan mijn verstandskiezen pijnlijker dan mijn borstvergroting. :D nooit gedacht dat ik dat zou kunnen zeggen.

Gewoon denken aan de geweldige boobs die je gaat krijgen en dan komt het allemaal goed. :) Alvast veel succes, ik ben benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha eerlijk dat stelt me wel gerust, want die verstandskies deed bij mij pijn toen die er uit ging!

Vandaag nog even geweest bij de anesthesiste geweest, die stelde mij ook wel wat geruster.

Heb wel even gevraagd voor een kalmeringstabletje, want weet zeker dat ik die dag een enorme zenuwlijer ben haha..

Hoop dat ik er ook zo snel weer mijn dingetjes kan doen..

Nog 2 daagjes!! :63:

Ja zal gelijk ff de 'voor' foto's erop zetten..

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa!

Heb een nieuwe tijd, een uurtje eerder.

Moet nu om 13:00 aanwezig zijn & om 14:20 krijg ik mijn nieuwe boobies!!

Kan niet wachten ook al is het zo spannend!

Nu lekker :lazy2:

*weet iemand hoe ik foto's in mijn galerij kan zetten?

Alvast bedankt dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend ...nog maar 1 nachtje slapen :63: , tas al gepakt ?

Je gaat bovenaan rechts waar je forum naam staat op mijn gallerij .

Dan staat rechts Upload , dan kun je een album op naam maken , en foto,s uploaden vanaf je laptop/pc .

Heel makkelijk eigenlijk , wijst zich vanzelf .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Hai Jeanette,

Nee, nog niet!
Bewust gewacht tot vandaag, want dan heb ik nog wat dingetjes te doen

en ben ik niet zo bezig met de zenuwen..

Vraag mij toch af of iedereen daar zo'n last van heeft?

Okay, zal het vanmiddag even proberen..

Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes voor morgen !

En rustig aan :beach: hoor , Gezonde zenuwen horen erbij . Komt allemaal wel goed .

Voordat je het weet plaatst je hier foto's van je mooie nieuwe boobies .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Doe mijn best, kan niets beloven haha

Vind het zo fijn om nu te lezen hoe tevreden iedereen is op het moment dat ze wakker worden!

Stelt je toch gerust :7:

Ja dan zullen de foto's snel volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Doe mijn best, kan niets beloven haha

Vind het zo fijn om nu te lezen hoe tevreden iedereen is op het moment dat ze wakker worden!

Stelt je toch gerust :7:

Ja dan zullen de foto's snel volgen!

Ik had aangeven dat ik van mijn vorige borst operatie behoorlijk misselijk was na de narcose , daar hebben ze rekening mee gehouden en ik werd heerlijk

wakker , helemaal top . En dan meteen je nieuwe borsten ontdekken , zo gaaf !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

Spannend pff, zal blij zijn als ik ze Welkom kan heten ;-)

Zodra het kan, laat ik van mij horen!

Xx

Succes en strekte vandaag :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal,

Hier komt mij verslag!

Donderdag 12 mei, het is zo ver!

Heerlijk geslapen, tas gepakt & in de auto.

In de auto werd ik heel zenuwachtig dus lekker even geslapen..

Toen ik wakker werd waren we er al bijna.

Bij binnenkomst om 13:00 direct verteld dat ik zenuwachtig was!

Iets over 13:00 kwam zuster Anke ons ophalen & bracht mij naar de kamer.

Niets te klagen, kamer was voorzien van alle luxe.

Heerlijk tabletje gehad & werd er direct rustig van.

Mijn sexy outfitje aangetrokken en mocht ik mee na de voorkamer van de OK.

Daar kwam de anesthesist, lollig man, maakte overal een grapje van maar dat vond ik op dat moment niet zo erg haha..

Infuus eraan, antibiotica erin & nog even wachten.

Zuster Anke kwam nog ff langs om te zeggen dat hij nog 10min duurde..

Inmiddels kwam dokter Maas even alles aftekenen, nog even gezegd dat ie wel voorzichtig aan moest doen omdat hij zo bekend stond op het forum!! En dat dat allemaal zou kunnen veranderen hahaha.. Hij stelde mij erg op mijn gemak.

Toen hij klaar was mocht ik meelopen, bij de lift mijn man nog een hele dikke kus gegeven en op naar de OK!

Bij aankomst van de OK, mocht ik gaan liggen op het verwarmde bed met verwarmde deken! Heerlijk!

Iedereen was echt super vriendelijk, nog even verteld dat ik bang was om tijdens de operatie wakker te worden, maar iedereen verzekerde mij dat ze me goed in de gaten zullen houden! En dat dat echt niet zou gebeuren.. Oke dan!

Toen een paar vraagjes van iedereen, heb je gedaan vandaag? Ga je nog op vakantie?

ZZzzzzzz weg was ik!

Heerlijk geslapen! Deken ophoog!

JAAAAAA ZE ZIJN ER!! :1bouncingboobs:

Direct had ik trek & dorst, eten kreeg ik nog niet maar mocht wel gelijk water.. Geen cola waar ik omvroeg haha..

Half uurtje later lag ik alweer op mijn eigen kamer met mijn man naast mij!

Voelde mij echt goed & had weinig last..

Moest wel 4 uur blijven omdat wij nog een lange autorit hadden.

Broodje gegeten, cola gedronken :D

En wachten.. nog meer wachten.. verveling.. Toen maar aan de zuster gevraagd of ik niet na huis mocht want ik voelde me goed en verveelde mij..

Half uurtje eerder dan gepland mocht ik dan eindelijk na huis.

Eerste stuk in de auto ging ook prima, maar het laatste half uur werd toch teveel en moest ik spugen! Pff wat vies, proefde echt de narcose..

Bij aankomst thuis lekker op de bank gaan liggen & later in bedje..

Heel goed geslapen alleen het opstaan :24: AUW!

Toen leek het wel of er een kudde olifanten op mijn borst stond!

De eerste dag na PO, Ging heel goed, voelde mij ook top, kan al veel meer dan ik mag.En moet telkens opletten dat ik niet teveel doe..

Lekker gedouched en heeeeeel lang voor de spiegel staan paraderen :wub:

S'avonds lekker WK gekeken! En gewonnen!!

Maar kreeg ineens een hele zere maag, begon te trillen, klappertanden alles er op en aan, voelde me ineens zo slecht!

Mijn vriendin die bij mij was gevraagd hier even te kijken wat het kon zijn, las ze dat het kon zijn dat mijn sportbh te straks zat, de onderste 4 haakjes losgemaakt & toen ging langzaamaan de pijn weer weg..

Vanmorgen lekker wakker gewordens, mijn man sliep nog en heel langzaam zelf uit bedje geklommen! En hier zit ik dan :lol:

Ohja, gebruik de zware pijnstilling niet, maar neem wel elke 6 uur een paracetamol!

Zo een heel verhaal is het geworden! Maar ben zo blij & zo trots!!

Liefs Nikki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten :43: , en dat alles goed is gegaan .

Tja , narcose is rotzooi ...voordat het uit je lijf is ...drinken , drinken , drinken ...

Heb je nou echt Dr Maas verteld over zijn reputatie op het forum :152: ...wat was zijn reactie ?

Succes met het herstel ...ga je ook nog foto,s plaatsen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben zelf ook een B en leef op maximizers.. vreselijk vooral als je een bikini aan moet! ik hoor graag van je hoe het is gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.