MyB Posted June 4, 2014 Posted June 4, 2014 Hallo Allemaal, Even voorstellen, ik ben 31 jaar & sinds 2 weken getrouwd Morgen om 17:30 heb ik een consult bij dokter Maas in de bergman kliniek. Nu zit ik al dagen op het forum te lezen, wat een info! heel blij mee! Maar wat een vragen heb ik inmiddels, arme dokter haha.. Nu heb ik een kleine B en leef ik met maximizers, weet niet precies welke maat of cc's ik wil. Wil mooi volle, bolle borsten, lees veel over profile's zit te denken dat een (extra) high profile in de buurt komt van wat ik wil alleen dan de cc's nog of maat.. En wat zou het gewenste resultaat geven, voor de spier, achter, of half half. Pff, wat een vragen he! Alle info is welkom!! xxx MyB
Guest Posted June 5, 2014 Posted June 5, 2014 Welkom , en nog gefeliciteerd met je huwelijk ...Ach ..Dkt Maas is een rustige lieve man , die kan wel wat vragen hebben ha ha .20 Maart dit jaar heb ik bij hem een Bvk operatie gehad ...Ben benieuwd hoe je gesprek verloopt ...
MyB Posted June 5, 2014 Author Posted June 5, 2014 Hoi Jeanette,Dankjewel!En wat heb je laten doen dan als ik vragen mag, ik wil zelf graag voor de spier.Weet alleen niet of ik daar ruimte voor heb..Heb het vragenlijstje van hier al uitgeprint haha
Guest Posted June 5, 2014 Posted June 5, 2014 Hoi ..ik heb 11 weken geleden een borstverkleining gehad ..Foto,s en verslag hierover vind je op het forum ...Hoe was het vandaag ??
MyB Posted June 5, 2014 Author Posted June 5, 2014 hai hai,Oh zal straks eens even kijken..Ging heel goed & kan donderdag al terecht!!Super blij mee dat het zo snel kon..Wel spannend!xx
MyB Posted June 5, 2014 Author Posted June 5, 2014 YES!Vandaag eerste consult gehad met pc Maas.Ging heel prettig, kon al mijn vragen stellen.Aan het passen geweest & toen 2 keuzes gekregen.420 cc of 445 cc voor de spier.Heb nu B80 en ben 1.79 & 70 kilo..Ben heel nieuwsgierig hoe het er uit gaat zien!Nog maar een weekje!!!Zijn er nog dames die de zelfde dag moeten als mij..Liefs
caro66 Posted June 5, 2014 Posted June 5, 2014 Hoi , gefeliciteerd met je huwelijk en nu de volgende stap nieuwe boobies . Gaat je vast lukken met zo veel vragen daar kom je vast wel uit ! Succes .
MyB Posted June 5, 2014 Author Posted June 5, 2014 Hoi Hoi,Dankje!!Ja ben er uit! En kan donderdag 12 juni al geholpen worden!Zie dat jij je boobies ook net hebt? Hoe vond je het gaan?
caro66 Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 Hoi Hoi, Dankje!! Ja ben er uit! En kan donderdag 12 juni al geholpen worden! Zie dat jij je boobies ook net hebt? Hoe vond je het gaan? Dat is mooi ! 12 juni een prachtige dag dan is mijn dochter jarig dubbel feest dus ! Spannend ! Ja nu a.s maandag 3 weken PO . Ik heb veel pijn gehad de eerst week erg afhankelijk geweest maar goed dat hoort er wel een beetje bij . Wat ik je kan adviseren is om na de operatie genoeg aan pijnstillers in huis te hebben , mocht het nodig zijn ! Je mag gebruiken 1000 mg zetpillen paracetamol en daarnaast mag je gebruiken Tramadol 50 mg deze kreeg ik al mee vanuit de kliniek . Als je deze twee samen gebruikt , is de pijn aanzienlijk minder ,echt een verademing ! dus doen hoor !! Succes !
pearll Posted June 6, 2014 Posted June 6, 2014 hee meis,Gefeliciteerd met je huwelijk! en met je datum!Boobies here you come!!
MyB Posted June 7, 2014 Author Posted June 7, 2014 Dat is mooi ! 12 juni een prachtige dag dan is mijn dochter jarig dubbel feest dus ! Spannend ! Ja nu a.s maandag 3 weken PO . Ik heb veel pijn gehad de eerst week erg afhankelijk geweest maar goed dat hoort er wel een beetje bij . Wat ik je kan adviseren is om na de operatie genoeg aan pijnstillers in huis te hebben , mocht het nodig zijn ! Je mag gebruiken 1000 mg zetpillen paracetamol en daarnaast mag je gebruiken Tramadol 50 mg deze kreeg ik al mee vanuit de kliniek . Als je deze twee samen gebruikt , is de pijn aanzienlijk minder ,echt een verademing ! dus doen hoor !! Succes ! Alvast van harte gefeliciteerd!!!! :-) Geloof ik graag de eerste week! Vind het ook wel spannend.. De tip van de paracetamol & tramadol zal ik zeker onthouden! Dankje! Dinsdag moet ik nog even een bezoekje brengen aan de kliniek & dan is het donderdag om 15:10 zo ver.... Liefs
caro66 Posted June 7, 2014 Posted June 7, 2014 Ik zal voor je duimen ! En ik ben heel benieuwd naar je nieuwe aanwinst . Voor nu lekker slapen , we zijn laat
MyB Posted June 8, 2014 Author Posted June 8, 2014 Ik zal voor je duimen ! En ik ben heel benieuwd naar je nieuwe aanwinst . Voor nu lekker slapen , we zijn laat Zal ze dan direct showen! Maak morgen even een "voor" foto..
MyB Posted June 8, 2014 Author Posted June 8, 2014 Paar nachtjes , dan is het zover ...al nerveus ??Ja begint nu wel te komen.. Krijg 420 of 445cc en klinkt zo groot. Pff gaat zoveel door m'n hoofd..
Guest Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 Welkom op het forum!!Jeetje wat ben je lekker snel aan de beurt!!!Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen.Als je straks je operatie heb gehad is het leuk om hier evt een verslagje neer te zetten over jou dag.Veel leesplezier en succes met de laatste dagen aftellen!
MyB Posted June 8, 2014 Author Posted June 8, 2014 Ja, spannend!!Zal ik zeker doen, lees de verslagen van de dames ook graag!Dankjewel!
Guest Posted June 9, 2014 Posted June 9, 2014 Nog 3 nachtjes slapen ... ...nu is het echt aftellen geblazen .. Heb je al een voor foto gemaakt ?
MyB Posted June 9, 2014 Author Posted June 9, 2014 Née nog niet, die maak ik zometeen!Zet hem dan in mijn album!Morgen nog een bezoekje brengen bij Bergman, toch nog ff vragen of 445cc niet te groot word :-)
marjon_nl Posted June 9, 2014 Posted June 9, 2014 heyy, aftellen!!!!!tussen 420 en 445cc zit eigenlijk geen verschil hoor, je hebt het vast al gelezen maar bij twijfel neem het hoogste aantal. Het klinkt veel maar straks wen je er zo snel aan dat je blij bent een tikkie groter te hebben gekozen.liefs en veel succes vast
MyB Posted June 9, 2014 Author Posted June 9, 2014 Hey!Dankje voor je reactive..Idd dat lees ik veel.. Maar heb gewoon nog geen voorstelling van hoe het gaat worden.Ik krijg ze boven de spier.. Liefs xx
MyB Posted June 9, 2014 Author Posted June 9, 2014 Zijn er nog meer dames die 12 juni een bv krijgen in de Bergman kliniek te bilthoven?!Hoor het graag!!Liefs
Guest Posted June 9, 2014 Posted June 9, 2014 Ik voeg dit topic even samen met je eigen topic die al loopt anders lopen er straks 2 topics met datum hier. Zo houden we het een beetje overzichtelijk
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.