Jump to content

Chekke : 3 juni 2014 : Dr. VanOorbeek

Recommended Posts

Posted

Hallo iedereen

Ik heb gisteren 275cc laten plaatsen onder de spier. Damn wat doet dat pijn 

Het enigste wat ik zie wanneer ik naar beneden kijk is dat ze ver uit elkaar staan.

Ik heb een sportbh en een band aangekregen in de kliniek.

Kan het helpen om een strakkere sportbh aan te doen? Zodat op die manier de borsten

Wat dichter bij elkaar gaan staan? Ik hoop echt dat het er mooier uit gaat zien, want de twijfel slaat toe.

( ik hoop dat ik dit topic juist heb geplaatst, ik snap het nog niet helemaal 

Posted

hee meis,

ze komen nog wat naar beneden en gaan dan wat naar mekaar toe staan, maar ze blijven even ver uit elkaar als voor de operatie hoor!!

Ze moeten alleen nog een beetje dalen!

Succes met je herstel!

Posted

hoi,

Het is echt nog veel te vroeg om te twijfelen, je bent 1 dag po

Alles staat strak gespannen, je huid, maar ook je spier.en je borsten zitten vol met vocht.

Omdat de spier nu zo strak staat, trekt deze de borst naar buiten, dit is heel normaal in het begin.

Je spier heeft echt de tijd nodig om aan het volume erachter te wennen, maar op een gegeven ogenblik went de spier daaraan, en gaat meegeven, dan zal je ook zien dat je borsten in gaan dalen, maar dit kan zeker 6 weken duren

Ik zou zeker niet je bh strakker zetten, want dan ga je alles alleen maar forceren

Echt geloof me , je borsten gaan nog heel veel veranderen de komende tijd, maar geef het echt de tijd, het gaat echt goed komen

Posted

Hey, zoals iedereen hierboven zegt, het komt goed hoor gewoon wat geduld en ze zullen minder strak staan en dichter bij elkaar, succes met je herstel! :)

Posted

Hoi!

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben al wat gerustgesteld.

Geduld is een groot werkpunt voor mij .

Ik kan alleen die lelijke bh niet aanzien. Mijn borsten ( jeeeej eindelijk hoef ik niet borstjes te typen) lijken net 2 punten .

Waar hebben jullie je sportbh gehaald?

Xx

Posted

HAHAHA ik had dat de eerste dagen ook! vond het zo erg dat ze zo puntig waren! maaaar dat trekt allemaal bij ze zijn nu weer gewoon rond!

ik draag de Fila en had hem nieuw van markt plaats haha!

en geduld is ook mn sterkste kant niet, maar smeer maar een pakje brood, want het gaat allemaal nog wel ff duren haha!!

Succes!

Posted

Hey pearll

Ik zie net dat jij ook bij Dr Jo van Oorbeek bent geweest.

Wel een fijne man he! Ze vallen bij mij ook een beetje klein uit.

Hij zei bij mij net hetzelfde, 275cc was het maximum.

De puntjes zijn er nog steeds .

Mss samen grotere gaan vragen ?!

Groetjes

Posted

hee chick,

Ik heb de mijne van Willem Roosenburg gekregen haha!

ik heb ook mijn maxima,300CC, erin laten proppen, maar ben erg tevreden over het eindresultaat haha!

xx

Posted

Oei duidelijk nog onder invloed van te veel medicatie!

Geen idee waar ik dat weer had gelezen...

Posted

hahaha geef niet hoor meis!

heb soms ook nog last van narcose-dronkenschappen hahaaa

• 4 months later...
Posted

Hoi leid hier ook 275 cc maar voor de spier. Ik ben nu 6 weken po maar staan helaas nog steeds ver uit mekaar. Nu valt het meer op dan voor mn bv vind ik. Er zal idd nig vanalles veranderen!

Posted

Ik heb 280 links en 320 rechts achter de spier gekregen.

Momenteel 9 dagen PO.

Geef het zeker nog tijd!!

Posted

Ik heb ze ook achter de spier gekregen en op het eerste zicht vond ik ze ook vrij ver uit elkaar, maar nu 6 weken later staan ze echt mooi dicht bij elkaar en heb ik het gewilde spleetje ;) Geduld is dus de boodschap!

Posted

Ik ben 6 weken po... Vind het raar want voor de spier staan ze meestal dichter. Merk van de meeste dat ze na een tijd dichter staan bij mij dus niet maar heb ook niet veel cc...

Posted

Hoi liesje,

Ik heb ze achter de spier en 270CC. Ik ben gisteren bij een andere arts geweest en daar ook nog aangegeven dat ik vind dat ze ver uit elkaar staan. Doordat ze achter de spier zitten heb je te maken met de breedte van je borstbeen omdat daar de borstspier aan vast zit. Dus een breed borstbeen, zoals bij mij, zorgt voor een grotere spleet. Hij gaf aan dat sommige artsen de spier daar loshalen om een bredere spleet te krijgen, maar dat is volgens hem de grootste fout die je kan maken als arts.. Dat zijn zijn letterlijke woorden.

Ik denk dus eigenlijk niet dat je daar wat aan kan doen? Mocht iemands hier een ander verhaal of ervaring mee hebben dan hoor ik dat uiteraard graag!:)

( bij voor de spier zit je niet vast aan de breedte van dat borstbeen, dus kan je een spleetje maken met de protheses.. Afhankelijk van de stand van je tepels natuurlijk omdat die anders naar binnen gaan staan)

Liefs Marieke

Posted

Ik zal hem dat in december eens vragen, toen ik ging voor mn draadjes zei hij nog dat ze iets dichter bij mekaar gingen komen te staan. Dat zie ik helaas niet gebeuren. Jammer. Denk eerlijk gezegd mocht hij grotere protheses genomen hebben ik dit mss wel zou hebben aangezien ze dan ook breder gingen zijn. Mn droom was om eens zonder bh te kunnen lopen en toch een mooi decolleté te hebben. Zou dit nog iets veranderen na 6 weken denk je? X

Posted

Weet ik eerlijk gezegd echt niet! Ligt er heel erg aan hoe breed je protheses zijn, je hebt ze voor de spier toch? Dan ben je iig niet afhankelijk van de breedte van je borstbeen. Dan kan je dus wat sneller met de prothese die ruimte opvullen.

Ze zullen zo wie zo nog een heel stuk gaan veranderen en nog indalen dus wat meer naar voren komen. Dan zouden ze dus nog wat dichter naar elkaar kunnen komen,

Mijn linkerborst was na drie maanden ongeveer zoals hij nu nog is. Er is nog heel veel tijd nodig en dat is juist zo moeilijk, dat afwachten. Je huid gaat gaat nog wat oprekken, de protheses dus nog indalen en er kan nu zeker nog wat vocht zitten,

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.