Ga naar inhoud

prothesewissel maar kan niet kiezen


p26

Aanbevolen berichten

Hallo Dames!

Ik ben nieuw hier dus weet niet precies hoe het allemaal werkt.

8 jaar geleden heb ik me eerste borstvergroting gehad en ik heb ondertussen een kind gekregen en nu zit er door me zwangerschap een deuk in me linkerborst... Ik ben een paar maanden geleden al naar parkkliniek Dr. Nio geweest voor een consult en het kan geen kwaad wat ik heb maar als ik het weg wil hebben moet ik nieuwe grotere implantaten. Dr. Nio stelde 450 of 500 cc voor maar ik kan dus niet kiezen. Ik heb nou trouwens 240 cc.

Kan iemand mij vertellen of 500 cc erg zwaar zijn? En zijn jullie er tevreden mee?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

neeeeeeeeeeee,helemaal niet zwaar ,en zeker weten dat dat mooi gaat staan na die 240CC,er is immers wat ruimte gekomen nu en om je deukje weg te kunnen krijgen zul je die 500 CC nodig hebben,word dus juist heel netjes dan!

Ik heb ook 500CC,maar dan is dit mn eerste borstvergroting,dus eigenlijk niet te vergelijken met jouw situatie denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

Er is inderdaad wat meer ruimte nu haha door me zwangerschap kreeg ik ongeveer cup E en daarvoor had ik 70D. Nu is al me eigen borstweefsel weg en heb ik 75B.

Maar 2,5 jaar geleden ben ik aan een hernia geopereerd en daardoor heb ik vaak last van me rug dus was bang dat het te zwaar zou worden voor me rug. Maar als dat meevalt :D Toch vind ik het nog wel eng..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dinsdag is wel snel! Ik heb nog geen datum maar wil wel dit jaar nog gaan.

Ik kan nog niet op prive berichten reageren. Ze zitten bij mij dual plane en zijn gewoon ronde prothese.

Welke heb jij? en hoeveel cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor merk ik heb. De eerste keer heb ik het ook door Dr. Nio laten doen in parkkliniek.

Ik ben er altijd heel tevreden meegeweest, ondanks dat het achter de spier geplaatst is heb ik bijna geen pijn gehad.

Maar dat je over de cc's twijfelt begrijp ik maar al te goed! Ik ben ook bang dat het veel te groot word als ik 500 cc neem.

Watvoor maat wil je uiteindelijk hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

Er is inderdaad wat meer ruimte nu haha door me zwangerschap kreeg ik ongeveer cup E en daarvoor had ik 70D. Nu is al me eigen borstweefsel weg en heb ik 75B.

Maar 2,5 jaar geleden ben ik aan een hernia geopereerd en daardoor heb ik vaak last van me rug dus was bang dat het te zwaar zou worden voor me rug. Maar als dat meevalt :D Toch vind ik het nog wel eng..

Ik heb ook altyd last van mijn rug gehad ,maar heeft geen verschil gemaakt met nu gelukkig..bovendien zal een arts er eerder mee komen dan je denkt als hij het zelf te veel vind bij jou :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier 535 cc en geen problemen. Heb niet het gevoel dat ik wat extra's mee draag ofzo.

Ik denk ook dat het zeker mooi gaat worden die 550cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo,

Ik ben gister geopereerd. Ik had 375 CC op de spier, maar door 8 KG gewichtsverlies had ik last van plooien en randen. Het plan was 615 CC Dual Plane. Dit is niet gelukt omdat mijn spier erg 'stug' was door het sporten. De PC kon er maximaal 425 CC tussen krijgen. Hij heeft tijdens de operatie besloten de 615 CC toch te plaatsen, maar dan op de spier. Tot nu toe ben ik heel blij met zijn keuze. En idd. ook bij mij tot nog toe geen 'zwaar' gevoel! Ik hoop wel dat de plooien weg blijven!

Hopelijk heb je inmiddels een beter idee over het aantal CC's

Groetjes

Teddiey :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haihai,

Ik ben een hardloopster en ook best wel een echte..

of verslaafd tis maar hoe je het noemt ?;-)

Maar ondanks dat ik 12,5 loop heb ik geen last van mijn borsten en rug.

Ik heb nu 380 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ik ben 4 weken geleden ook voor een wissel gegaan van 240cc naar 500cc en idd voelt echt niet zwaar. Had achteraf gezien misschien zelfs meer cc moeten nemen ben nu maar 2 cupmaten omhoog had liever 3 of 4 gehad maar was zo bang dat het te groot zou worden. Succes iig gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haihai,

Ik ben een hardloopster en ook best wel een echte..

of verslaafd tis maar hoe je het noemt ?;-)

Maar ondanks dat ik 12,5 loop heb ik geen last van mijn borsten en rug.

Ik heb nu 380 cc

Ooo ook een hardloopster, mag ik vragen welke sportbh jij draagt.. Ik ben nu 4 weken p.o en. Kan niet wachten tot ik WW'er kan gaan lopen... En ik zie dat je een wissel gaat doen... Mag ik vragen wat je belangrijkste reden is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ik ben 4 weken geleden ook voor een wissel gegaan van 240cc naar 500cc en idd voelt echt niet zwaar. Had achteraf gezien misschien zelfs meer cc moeten nemen ben nu maar 2 cupmaten omhoog had liever 3 of 4 gehad maar was zo bang dat het te groot zou worden. Succes iig gr

Benieuwd... Waarom de wissel en zit er veel tijd tussen de twee operaties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haihai,

Ik heb vorig jaar juli mijn eerste operatie gehad, (380 anatomisch cc met 5,6 projectie)

Ik moet bekennen dat ik ze meteen niet mooi vond echt te klein.

Maar heb sinds een half jaar een complicatie,

mijn borst draaid om zijn as.

Aangezien het anatomisch is is dit een enorm lelijk gezicht. Krijg je de bolle kant boven of opzij zeg maar, geen porem en een naar gevoel.

Dit is de reden dat ik voor een wissel ga.

Anders hadden we een mooie caravan gekocht,

zei al tegen m'n vent moet je maar gaan kamperen met m'n nieuwe silicoontjes ;p

Mijn volgende operatie gaat 22 januari worden, ga er nu 800 in laten stoppen.

Ditmaal zeker rond want ik ben wel een traumaatje rijker.;)

Maar ik loop gemiddeld 3 x pw hard gemiddeld 10 km, soms uitschieter naar 13 soms door te weinig tijd 7,5. Ik loop behoorlijk hard heb er wel een pittig tempootje op.

Ik heb nu een filla bh maar das bagger, veel te weinig ondersteuning.

Moet echt een steviger hebben, ook daar moet ik nog naar zoeken omdat ik toch een wissel krijg vind ik nu zonde van m'n geld;)

Wel heb ik een band om en een mega strak gevoerd hardloop hempje van asics,

beetje 3 dubbel zeg maar de dames zitten goed verpakt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.