Ga naar inhoud

Verschil in borsten


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Help! Ik heb een paar dagen geleden (pas) ontdek dat mijn linker borst wat groter is dan mijn rechter borst. Dit is me nooit eerde opgevallen! Op mijn laaste consult bij Schiettecatte heeft hij me gemeten en werd er ook niks over gezegd. Ik heb ook niks gevraagd want het was me toen nog niet opgevallen. Nu vraag ik me af of er in mijn rechter borst meer CC moet gaan dan in mijn linker? Vinden jullie het mee vallen of zouden jullie toch een nieuwe afspraak maken? Ik heb geen zin om helemaal naar Amstelveen te reizen voor niks, maar ik wil ook niet dat na de operatie het verschil zichtbaar is. Nu stoor het me niet want mijn borsten zien er toch niet uit. Maar straks wel :( En hij kan na de operatie ook zeggen, ja maar die verschil had je al. En dat wil ik dus niet horen.

Wat vinden jullie dames? Nog een keer op consult of niet?

Ik heb twee foto's bijgevoed. Als je goed kijkt zie je het zelfs als ik een shirtje aan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou het wel doen, je kan mischien al de fotos mailen naar je pc samen met je vraag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je er nu al aan stoort zou ik zeker even contact opnemen met je pc, want als er protheses in zitten wordt dat verschil natuurlijk uitvergroot. Aan de andere kant kan het ook liggen aan dat je tepels niet helemaal gelijk zijn o.i.d. Dit kan je niet zomaar veranderen.

Het kan geen kwaad om nog een keer op consult te gaan om de laatste twijfels weg te nemen, je moet natuurlijk wel tevreden zijn naderhand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg ook nog een x op consult gaan! in ieder geval eerst ff deze foto naar de kliniek mailen! mischien kunnen ze al van te voren ff extra protheses bestellen???

zal niks wezen als je het laat varen en dalijk baalt als een stekker :blink::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo! Ik had ook dr Schiettecatte en hij zei eerlijk tegen mij dat er bij mij wat verschil in zit maar dat hij dat zou laten omdat het wel natuurlijk stond,hij vond het dus eigenlijk niet nodigdus ik had daar direct vrede mee,achteraf spijt van want na een bv ziet je het verschil dus ineens enorm ,terwijl t mij eerder ook nooit opviel eigenlijk.

Dus zou het zeker aan laten passen nu het nog kan hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zien in ieder geval wel mooi van vorm en grote. Wel jammer dat ze een beetje ongelijk zijn. Als ik naar je voor situatie kijk valt het echt niet op. Ik hoop echt dat Schiettecatte mij niet gaat zeggen dat hij het zo wil laten want volgens mij is het bij mij echt (meer) zichtbaar >.< :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zei de pc ook dat ik een klein verschil had. Meldde hij nog even toen ik al op de operatietafel lag.

Hij vroeg me of hij bij de ene iets meer moest doen, dus ik zet me efffe recht om te kijken en denk van: ik zie helemaal geen verschil!

Ik zeg dus van jah laat maar zo, ik zie toch niet echt iets.

Helaaaass :D nu zitten ze erin, en je ziet het wel hoor haha. En ik heb maar 265cc gekregen :) Ik weet niet hoe veel jij krijgt maar als het meer is ga ik ervan uit dat je het dus zeker zal zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zei de pc ook dat ik een klein verschil had. Meldde hij nog even toen ik al op de operatietafel lag.

Hij vroeg me of hij bij de ene iets meer moest doen, dus ik zet me efffe recht om te kijken en denk van: ik zie helemaal geen verschil!

Ik zeg dus van jah laat maar zo, ik zie toch niet echt iets.

Helaaaass :D nu zitten ze erin, en je ziet het wel hoor haha. En ik heb maar 265cc gekregen :) Ik weet niet hoe veel jij krijgt maar als het meer is ga ik ervan uit dat je het dus zeker zal zien!

Bij mij zei de pc ook dat ik een klein verschil had. Meldde hij nog even toen ik al op de operatietafel lag.

Hij vroeg me of hij bij de ene iets meer moest doen, dus ik zet me efffe recht om te kijken en denk van: ik zie helemaal geen verschil!

Ik zeg dus van jah laat maar zo, ik zie toch niet echt iets.

Helaaaass :D nu zitten ze erin, en je ziet het wel hoor haha. En ik heb maar 265cc gekregen :) Ik weet niet hoe veel jij krijgt maar als het meer is ga ik ervan uit dat je het dus zeker zal zien!

Haha dat ga je dan toch ook niet vragen als je op de tafel ligt? Jeetje die mannen denken echt dat we even een 2 witte bolletjes komen kopen zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja inderdaad, ik schrok ook wel even aangezien hij tijdens het consult zei dat ze goed symmetrisch enzo waren :P.

Njaa alle gekheid op een stokje, ik ga niet voor een her hoor. 't Is niet dat je het in kleren zal zien .. gewoon jah ik merk het wel en men vriend ook wel, maar 't is niet heel storend!

Maar voor jou, zeker doen dus! Liefst voor je op tafel ligt hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.