Ga naar inhoud

Pijn aan prothese of onder borst


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik maak me heel erg zorgen, ik heb anderhalf jaar geleden borstvergroting gehad en heb er al zo van genoten en was zo gelukkig.

Maar gisterenavond na op mijn linkse kant te liggen had ik pijn onderaan de borst. Vandaag nog steeds wanneer ik eraan kom of beweeg, ik ben bij de huisarts geweest en die verwijst me naar ziekenhuis voor echografie. Hij denkt aan allerlei zaken...

De pijn zit echt net onder de prothese, bijna op de plaats van het litteken, ik maak me nu enorm zorgen, wanneer ik erop duw heb ik echt een pijnlijke plek.

Ik ga morgenochtend naar de spoed maar ondertussen maak ik me ziek...

Zeg me aub niet dat mijn lichaam de prothesen afstoot en ze eruit moeten, of dat de prothese stuk is... Of dat ze verplaatsts is,... Ik weet niet wat te verwachten of wat te denken maar ik maak me zo zorgen :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Hm, wat vervelend zeg! Ging je gewoon op je zij liggen en toen gebeurde het?

Voel je misschien een soort plop-dingetje vanbinnen, als je op de pijnlijke plek duwt?

Het kan gewoon de prothese zijn, die ietsje anders is komen te liggen. Probeer je niet teveel zorgen te maken hoor, het hoeft helemaal niks ernstigs te zijn!

Uiteraard weet ik dat zo nu ook niet, maar je moet niet van het ergste uitgaan. Als je niks geks gedaan hebt, dan zal er heus niks ernstigs aan de hand zijn :)

Wel fijn dat je zo snel terecht kunt en dat ze morgen meteen gaan kijken. Heel veel succes!

Ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen vannacht. Trek anders ff je kliniekbh aan vannacht, wat extra ondersteuning is misschien wel fijn :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Dank je voor je reactie.

Ik word gek als ik denk dat er iets aan de hand is...

Maar denk je dat het zou kunnen dat mijn lichaam dit nu nog afstoot? Of dat ze verwijderd moeten worden?

Ik weet ook niet of het morgen kan, mijn arts verwijst me naar spoed met een brief van hem.

Heb je hier al ervaring mee gehad? Wat zou het kunnen zijn?

Of kapselvorming? Doet dit pijn?

Wat gebeurt er wanneer er iets los is gaan zitten? Kunnen ze opengaan?

...

:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

Thanks voor de reacties meiden ! Sorry, ik ben al meer dan een jaar niet meer actief geweest op het forum en ik zie nu jullie berichtjes. Er was gelukkig niets aan de hand toen. Ik heb nog steeds mijn mooie boobies zonder problemen ;-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zou je mss willen uitleggen wat er dan aan de hand was?

Ik zit namelijk in dezelfde situatie als jij..

Bijna 2 jaar gelee een bv gehad, nooit problemen mee gehad tot afgelopen week.

Trek mijn bh uit en voel dat mijn rechterborst niet goed zit...vreemd maar dacht dat het mss te maken had met afvallen.

De dagen erna begon mijn borst te branden en pijn te doen, eerst vanuit onder bij het litteken maar nu zelf de gehele borst met stuwing en alles.

Op controle geweest en antibioticakuurtje gekregen.

Hopelijk zal het hierdoor verbeteren maar voor de zekerheid morgen naar de ha voor verwijzing voor een echo/mammografie...

Lijkt wel alsof mijn lijf mijn borsten afstoot...

Zou graag van je horen!

Gr. Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.