Ga naar inhoud

Pijn aan prothese of onder borst


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik maak me heel erg zorgen, ik heb anderhalf jaar geleden borstvergroting gehad en heb er al zo van genoten en was zo gelukkig.

Maar gisterenavond na op mijn linkse kant te liggen had ik pijn onderaan de borst. Vandaag nog steeds wanneer ik eraan kom of beweeg, ik ben bij de huisarts geweest en die verwijst me naar ziekenhuis voor echografie. Hij denkt aan allerlei zaken...

De pijn zit echt net onder de prothese, bijna op de plaats van het litteken, ik maak me nu enorm zorgen, wanneer ik erop duw heb ik echt een pijnlijke plek.

Ik ga morgenochtend naar de spoed maar ondertussen maak ik me ziek...

Zeg me aub niet dat mijn lichaam de prothesen afstoot en ze eruit moeten, of dat de prothese stuk is... Of dat ze verplaatsts is,... Ik weet niet wat te verwachten of wat te denken maar ik maak me zo zorgen :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Hm, wat vervelend zeg! Ging je gewoon op je zij liggen en toen gebeurde het?

Voel je misschien een soort plop-dingetje vanbinnen, als je op de pijnlijke plek duwt?

Het kan gewoon de prothese zijn, die ietsje anders is komen te liggen. Probeer je niet teveel zorgen te maken hoor, het hoeft helemaal niks ernstigs te zijn!

Uiteraard weet ik dat zo nu ook niet, maar je moet niet van het ergste uitgaan. Als je niks geks gedaan hebt, dan zal er heus niks ernstigs aan de hand zijn :)

Wel fijn dat je zo snel terecht kunt en dat ze morgen meteen gaan kijken. Heel veel succes!

Ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen vannacht. Trek anders ff je kliniekbh aan vannacht, wat extra ondersteuning is misschien wel fijn :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Dank je voor je reactie.

Ik word gek als ik denk dat er iets aan de hand is...

Maar denk je dat het zou kunnen dat mijn lichaam dit nu nog afstoot? Of dat ze verwijderd moeten worden?