Ga naar inhoud

DanielleK : 10 juni 2014 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Super dat je zo blij bent en het zo goed is gegaan.

Ik verplaats dit even naar je eigen topic in operatieverslagen.

Zo houden we het forum een beetje overzichtelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ff je verslag gelezen ;)

net een boob-drive&go daar in Amstelveen he :154: je krijgt er nog net geen happy meal bij :blink::blink:

(heb ik trouwens wel achteraf gekregen van me vriend maar dat terzijde :P )

maar in ieder geval gefeliciteerd met je tiet :) en volgensmij valt het wel mee met de pijn he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah dat had inderdaad lekkerder geweest dan een beschuitje met jam :P vond het ergens ook wel weer gezellig dat je niet helemaal alleen ligt. Pijn valt inderdaad ontzettend mee, zelf het spierpijn gevoel is al minder aan het worden alleen na lang zitten nog erg stijfjes. Verder voel ik me goed en zit lekker buiten in de schaduw het valt me tot nog toe alles mee :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vond het zelf persoonlijk ook erg fijn dat ik daar niet alleen lag... had anders gek geworden van de zenuwen.. nu had ik nog voor de operatie een buurvrouw waar ik tegen bleef kwebelen.. of zij het nou echt leuk vond weet ik niet want kwam net bij van narcose en trok elke x haar gordijn opzij om weer wat te zeggen :blink::154:

fijn dat je pijn wel meevalt.. zal dan wel hetzelfde als bij mij gaan.. over 3 dagen denk je.. nou was dit de pijn nou??? alleen sóchtends voel je je borsten nog wel een tijdje maar dat is nu ook alweer bij mij over ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahah Ik had een zenuwachtige buurvrouw die nog op haar beurt lag te wachten toen ik wakker werd, ze moest ontzettend overgeven, heb haar geprobeerd alle moed in te praten maar volgens mij dacht ze mens hou je vrolijke mond haha! Als dit de pijn was dan is het me echt 100% meegevallen hoor nu voelt het meer alsof er iets straks onder m'n borsten zit, hoop dat de 6 weken snel voorbij gaan kan niet wachten mooie bh's en bikini's te gaan shoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.