Ga naar inhoud

DanielleK : 10 juni 2014 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Nog 7 dagen in zenuwen en dan is het eindelijk 10juni! Dr. Karim gaat bij behandelen en ik krijg mentor rond 300cc hoe ze geplaatst worden word nu pas bij de ok bekeken omdat ik een besluiteloos mens ben. Haha Ik heb me over alles al 200 x zorgen gemaakt over oa de methode van plaatsing en of ik wel genoeg borstweefsel heb om ze voor de spier te laten plaatsen word gewoon gek van mezelf. Laat het maar eindelijk zover zijn :) Iemand die nog goede voorbereidings tips heeft? En zijn er nog dames die ook 10juni aan de beurt zijn :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!

als voorbereiding tips zou ik zeggen,

boodschappen doen, hamsterrreennn haha( vergeet de pijnstillers niet )

je huis poetsen

alle was wegwerken

prettige kleren uitzoeken voor een week

en verder ben ik er ook nog over na aan het denken haha

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg he Boops25, lijk wel een zwangere die alles al klaar heeft staan nog net me vriend niet de route naar amstelveen alvast laten rijden haha.

Het mag ook wel eindelijk zover zijn hoor want inderdaad die twijfels maken het zo erg en elke dag dichterbij vind je wel weer wat nieuws om je suf over te denken haha..

Ik kruip de eerste dagen lekker in bed bij mijn moeder die gaat me verzorgen, thuis een drukke pup en adhd vriend ga ik zeker de eerste dagen niet zo leuk vinden denk ik :). Dus inderdaad maandag alles nog even erdoor heen wassen want dat is het enige wat mijn vriendlief niet kan haha. Wel zoek ik nog leuke huispakken maar goh een normale dat is lastig te vinden hoor of ik zoek in de verkeerde winkels..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg he Boops25, lijk wel een zwangere die alles al klaar heeft staan nog net me vriend niet de route naar amstelveen alvast laten rijden haha.

Het mag ook wel eindelijk zover zijn hoor want inderdaad die twijfels maken het zo erg en elke dag dichterbij vind je wel weer wat nieuws om je suf over te denken haha..

Ik kruip de eerste dagen lekker in bed bij mijn moeder die gaat me verzorgen, thuis een drukke pup en adhd vriend ga ik zeker de eerste dagen niet zo leuk vinden denk ik :). Dus inderdaad maandag alles nog even erdoor heen wassen want dat is het enige wat mijn vriendlief niet kan haha. Wel zoek ik nog leuke huispakken maar goh een normale dat is lastig te vinden hoor of ik zoek in de verkeerde winkels..

Je zou eigenlijk eens langs de primark moeten rijden als die ergens bij je in de buurt zit..

hele afdeling met leuke huispakken, maar naast dat ook nog voor een heel leuk prijsje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou eigenlijk eens langs de primark moeten rijden als die ergens bij je in de buurt zit..

hele afdeling met leuke huispakken, maar naast dat ook nog voor een heel leuk prijsje!

Bedankt voor de tip, woon er 10 minuten vandaan dus eigenlijk kom ik er nooit en helemaal niet aan gedacht. In ieder geval wat lekkere broeken gescoord :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan helaas niks meer halen :( stomme pinksterdagen! Wel slik ik extra vitaminen daar zal het hoop ik ook inzitten. Alles laag zetten is een hele goeie meteen weer even wat te doen haha. morgen mijn laatste dagje zonder boooobs! Ik kan het wel uitgillen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker aftellen meis!!!

Jij gaat dalijk lekker slapen en word wakker met boobies!

ze zijn echt heel releaxt in amstel, ben er zelf ook geopereerd en heb het al erg prettig ervaren!

ik was zelf gelukkig niet zenuwachtig, ik had er eigenlijk wel een beetje zin in hahaha!

je hebt er zo lang naar toegeleeft en dan is het EINDELIJK zo ver!

laat het allemaal lekker op je af komen meis! probeer lekker te releaxen, en nog ff van het mooie weer te genieten, want de eerste 2 weekjes mag je ff niet in de zon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker aftellen meis!!!

Jij gaat dalijk lekker slapen en word wakker met boobies!

ze zijn echt heel releaxt in amstel, ben er zelf ook geopereerd en heb het al erg prettig ervaren!

ik was zelf gelukkig niet zenuwachtig, ik had er eigenlijk wel een beetje zin in hahaha!

je hebt er zo lang naar toegeleeft en dan is het EINDELIJK zo ver!

laat het allemaal lekker op je af komen meis! probeer lekker te releaxen, en nog ff van het mooie weer te genieten, want de eerste 2 weekjes mag je ff niet in de zon!

Het zijn gelukkig gezonde zenuwen, want inderdaad na jaren er van te hebben gedroomd kan ik er gewoon niet bij dat ik overmorgen deze tijd eindelijk eigenaresse ben van 2 mooie boobs! Zijn die van jou ook made by Karim?! Niet in de zon dat ga je niet menen! Volgens Diana kon ik heerlijk in de achtertuin gaan zitten als me boobs maar bedekt zouden zijn. Mooi niet dus?! :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah jaaa het is een ontzettend onwerkelijk gevoel! en na de operatie duurt het ook wel een tijdje voor het echt echt echt is doorgedrongen haha!!!

nee de mijne zijn van de handen van roosenburg!

jaaa zolang je hechtingen erin zitten mag je niet in de volle zon ivm infecties enzo!

tenminste dat is wat ik toen te horen heb gekregen! kan zijn dan karim zn regels anders zijn haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja Diana haar regels en of ik die zomaar aan kan nemen.. Haha ik vraag het voor de zekerheid aan Karim zelf, denk dat ik het in de volle zon dan niet eens vol houd haha misschien een half uurtje mezelf luchten onder een parasolletje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahhaha ik alles wat diana zei echt volledig langs me heen laten gaan haha!

moet ook eerlijk zeggen dat ik het in het begin ook echt nog niet lekker vond om in de zon te gaan zitten hoor! kreeg er onwijze zeurtieten van haha! beetje wandelen en fietsen ging wel maar echt stilzitten was niet lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk was het gisteren ochtend dan zover, om 7:30uur aanwezig en ik werd meteen naar de kamer gebracht om me om te kleden en in bed te gaan liggen. Toen de anesthesist kwam kreeg ik toch wel even de kriebels hoor ik vind naalden verschrikkelijk! Er kwam meteen een gezellige broeder aan m'n zij staan die mijn hand vast pakte en toen ik weer terug keek zat het naaldje er al in haha, het enige waar ik tegen op keek dus erger dan dit kon het niet worden! 8uur Hup naar de ok, natuurlijk stellen ze allemaal stomme vragen en ik ben dan ook gierend van het lachen in slaap gevallen. 2 seconde later voor m'n gevoel ( het was ondertussen 9:30 ) werd ik wakker o wat was ik blij!! Het eerste wat ik vroeg was natuurlijk hoeveel er nou echt in gegaan was en hoe ( dat was natuurlijk nog de vraag omdat ik zo twijfelde of het wel voor de spier kon ) toen ze antwoordde met 300cc voor! de spier heb ik die hele kamer bij elkaar geroepen; IK HEB TIETEEEEEE, vond ze meteen al mooi!! Een paar minuten later zat ik al aan 2 kopjes thee en een beschuit, daarna meteen geplast dus volgens de dames in de verkoever was ik lichamelijk klaar om weer lekker naar huis te gaan :) Moest alleen nog wachten op Drs Karim die nog even wou checken hoe het met me ging, 10:45 stapten mijn vriend en ik weer in de auto. Hoe onwerkelijk was dat.. het leek letterlijk een stukkie vlees halen bij de slager en weer naar huis haha. Ik ben echt ontzettend blij! Tot nu toe weinig tot geen pijn gehad enkel het gevoel van spierpijn vooral in mijn oksels, mijn borsten ( zo fijn om dat te kunnen zeggen en dat er dan ook echt borsten zitten haha ) voelen vooral als ik sta nog zo vreemd alsof het er zo van onder weer uit plopt haha maar pijn doen ze absoluut niet. Mijn linker tepel heeft momenteel weinig tot geen gevoel en mijn rechter tepel voelt al iets als ik er naar kijk, beetje vreemd maar wel lekker hahah..!! Heb op de verkoever ( toen ik wakker werd ) ook echt nog even plat gelegen van het lachen, Drs roosenburg was ook aanwezig en zou een meisje op komen halen die nog aan de beurt was. Hij loopt langs, kijkt en lacht vriendelijk naar me ( ik lag me daar ongegeneerd vol te proppen met beschuiten hihi ) en vraagt hoe het met me gaat.. 2 seconde later komt hij naast me staan geeft een hand en ratst die gordijnen dicht en zegt; Zo! Vroeg hem met grote ogen wat er nu ineens gaat gebeuren.. een borstvergroting was het toch? Euhm ja meneer maar ik heb hem al gehad! Hahah. Nu een dag verder voel ik me nog steeds super eigenlijk, spierpijn maar nog steeds geen echte pijn gehad en vannacht geslapen als een roos :). Hoop dat het zo blijft haha. Ik heb al wat foto's op mijn profiel geplaatst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis ,

wat goed om te lezen dat je heel blij bent met je aanwinst :1: en dat alles goed is gegaan !

En vooral de pijn ! dat je hier haast geen last van hebt , heerlijk toch .

Geniet er van en doe nog wel heel voorzichtig !

Sterkte en beterschap .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daantje !!! Wat leuk !!!! Ben echt super blij voor je ! En wat zijn ze mooi geworden ! Ik vind ze nog best groot hoor !!! Gewoon perfect !

Misschien een hele domme vraag hoor maar zijn je tepels nou ook groter ? Dat zou wel fijn zijn... ik heb nu echt van die kinderdingen WHAHAHA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha geen stomme vraag heb het me van te voren ook afgevraagd hoor maar dan om de reden dat ik dus al lelijke ( vond ik grote kijk m'n voorsituatie maar is :P ) tepels had. Die donkere rand om m'n tepels is eigenlijk meer strak getrokken waardoor ze nu in ieder geval rond zijn jeeeuj! Maar dat zal nog wel slinken als je huid weer wat gaat ontspannen denk ik. Nog 5 dagen aftellen voor jou toch sna89 als ik het goed onthouden heb!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee sna89 ik haak ff in!!! ik heb ook van die baby tepels!! mijn tepel zelf is even klein gebleven alleen mn tepel hof is wat uitgerekt!

Ik bedoelde eigenlijk ook meer het tepelhof inderdaad :) Ik ben benieuwd hoe dat bij mij gaat !!!! AAAAA SPANNEND !!

Hahaha geen stomme vraag heb het me van te voren ook afgevraagd hoor maar dan om de reden dat ik dus al lelijke ( vond ik grote kijk m'n voorsituatie maar is :P ) tepels had. Die donkere rand om m'n tepels is eigenlijk meer strak getrokken waardoor ze nu in ieder geval rond zijn jeeeuj! Maar dat zal nog wel slinken als je huid weer wat gaat ontspannen denk ik. Nog 5 dagen aftellen voor jou toch sna89 als ik het goed onthouden heb!!?

Ik zie het inderdaad op je foto's ! Ik vind ze echt super geworden ! JA ! Maadag de16de ben ik aan de beurt !! Straks nog even mailen naar Gerie of het nou 275 of 300 is.. Ik weet het allemaal niet meer haha.

Ik zal ook even een foto van mijn voorsituatie plaatsen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die beschamende foto heb ik er pas opgezet toen ik ook trots wat moois kon laten zien, in een klap al m'n onzekerheden weg zo fijn!

Van te voren was bij mij ook tussen de 275 en 300cc opgeschreven maar hoeveel het precies werd kon hij het best bekijken tijdens de operatie. Nog even, voor je het weet is het zover en dan gaat alles zo snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.