DanielleK

DanielleK : 10 juni 2014 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Hoi meiden!

Nog 7 dagen in zenuwen en dan is het eindelijk 10juni! Dr. Karim gaat bij behandelen en ik krijg mentor rond 300cc hoe ze geplaatst worden word nu pas bij de ok bekeken omdat ik een besluiteloos mens ben. Haha Ik heb me over alles al 200 x zorgen gemaakt over oa de methode van plaatsing en of ik wel genoeg borstweefsel heb om ze voor de spier te laten plaatsen word gewoon gek van mezelf. Laat het maar eindelijk zover zijn :) Iemand die nog goede voorbereidings tips heeft? En zijn er nog dames die ook 10juni aan de beurt zijn :)

Xx

Ja ik ook 10-6 door Frans straaten en ook hier super zenuwachtig..

Was het maar al zo ver want die twijfels en zenuwen pfff

Spannend!

als voorbereiding tips zou ik zeggen,

boodschappen doen, hamsterrreennn haha( vergeet de pijnstillers niet )

je huis poetsen

alle was wegwerken

prettige kleren uitzoeken voor een week

en verder ben ik er ook nog over na aan het denken haha

succes!

Erg he Boops25, lijk wel een zwangere die alles al klaar heeft staan nog net me vriend niet de route naar amstelveen alvast laten rijden haha.

Het mag ook wel eindelijk zover zijn hoor want inderdaad die twijfels maken het zo erg en elke dag dichterbij vind je wel weer wat nieuws om je suf over te denken haha..

Ik kruip de eerste dagen lekker in bed bij mijn moeder die gaat me verzorgen, thuis een drukke pup en adhd vriend ga ik zeker de eerste dagen niet zo leuk vinden denk ik

. Dus inderdaad maandag alles nog even erdoor heen wassen want dat is het enige wat mijn vriendlief niet kan haha. Wel zoek ik nog leuke huispakken maar goh een normale dat is lastig te vinden hoor of ik zoek in de verkeerde winkels..

Je zou eigenlijk eens langs de primark moeten rijden als die ergens bij je in de buurt zit..

hele afdeling met leuke huispakken, maar naast dat ook nog voor een heel leuk prijsje!

Bedankt voor de tip, woon er 10 minuten vandaan dus eigenlijk kom ik er nooit en helemaal niet aan gedacht. In ieder geval wat lekkere broeken gescoord

Ik hoorde hier ergens voorbij komen vitamine B12 en ijzer van bloem. Narcose put een lichaam behoorlijk uit en hiermee krik je je energie weer wat op.

Wellicht een idee?

Een andere tip is alles wat je dagelijks gebruikt laag zetten

er zijn altijd wel mensen die je willen helpen maar als je je armen niet boven je hoofd mag doen kom je er pas achter hoe hoog alles staat.. Succes!

Kan helaas niks meer halen

stomme pinksterdagen! Wel slik ik extra vitaminen daar zal het hoop ik ook inzitten. Alles laag zetten is een hele goeie meteen weer even wat te doen haha. morgen mijn laatste dagje zonder boooobs! Ik kan het wel uitgillen haha

Lekker aftellen meis!!!

Jij gaat dalijk lekker slapen en word wakker met boobies!

ze zijn echt heel releaxt in amstel, ben er zelf ook geopereerd en heb het al erg prettig ervaren!

ik was zelf gelukkig niet zenuwachtig, ik had er eigenlijk wel een beetje zin in hahaha!

je hebt er zo lang naar toegeleeft en dan is het EINDELIJK zo ver!

laat het allemaal lekker op je af komen meis! probeer lekker te releaxen, en nog ff van het mooie weer te genieten, want de eerste 2 weekjes mag je ff niet in de zon!

Het zijn gelukkig gezonde zenuwen, want inderdaad na jaren er van te hebben gedroomd kan ik er gewoon niet bij dat ik overmorgen deze tijd eindelijk eigenaresse ben van 2 mooie boobs! Zijn die van jou ook made by Karim?! Niet in de zon dat ga je niet menen! Volgens Diana kon ik heerlijk in de achtertuin gaan zitten als me boobs maar bedekt zouden zijn. Mooi niet dus?!

hahah jaaa het is een ontzettend onwerkelijk gevoel! en na de operatie duurt het ook wel een tijdje voor het echt echt echt is doorgedrongen haha!!!

nee de mijne zijn van de handen van roosenburg!

jaaa zolang je hechtingen erin zitten mag je niet in de volle zon ivm infecties enzo!

tenminste dat is wat ik toen te horen heb gekregen! kan zijn dan karim zn regels anders zijn haha!!

Nouja Diana haar regels en of ik die zomaar aan kan nemen.. Haha ik vraag het voor de zekerheid aan Karim zelf, denk dat ik het in de volle zon dan niet eens vol houd haha misschien een half uurtje mezelf luchten onder een parasolletje.

Hahahhaha ik alles wat diana zei echt volledig langs me heen laten gaan haha!

moet ook eerlijk zeggen dat ik het in het begin ook echt nog niet lekker vond om in de zon te gaan zitten hoor! kreeg er onwijze zeurtieten van haha! beetje wandelen en fietsen ging wel maar echt stilzitten was niet lekker!

Hoi dames,

Ben gewoon benieuwd of er nog andere meiden zijn die overmorgen ook (eindelijkk!!!) hun boobs krijgen!!

☺️