Ga naar inhoud

Aftellen en sparen voor borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hey girls!

Ik ben keihard aan het sparen en aftellen voor mijn bv. Het gaat binnen nu en 6 maanden gebeuren maar daar moet ik echt alles voor laten zoals kleding, nagels, dure crème's, makeup en uitstapjes. Maar het gaat het waard zijn, dat weet ik nu al!

Wie is er nog meer aan het sparen of aan het aftellen?

Ik heb 8 juli mijn tweede passessie. Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lina100

Hey

Heel veel succes met sparen ! Je zal er nu een hoop voor moeten laten maar weet zeker dat het het allemaal waard zal zijn !

Wat voor prothese krijg je en hoeveel cc ?

Gr. Lina

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zelf ook een aantal maanden alles laten varen en mezelf een budget van 250 euro gegeven per maand

en zo 750 euro per maand gespaard :)

nu hebk men boobs :136:

succes nog met het sparen en aftellen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiss!

Succes met sparen! t is ff afzien maar het is, vind ik, het zeker waard haha!!

een ook succes met aftellen, dat is mischien zelfs nog zwaarder haha!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

mag ik vragen waarom je persee bij bergman wilt?

als je er zoveel voor moet laten, dat lijkt mij toch wel heel moeilijk..

terwijl er echt een paar uitstekende chirurgen tussen zitten die het doen voor +- 2600 euro..

Dat zou dus betekenen dat je het geld in 3/4 maanden zou kunnen hebben

Ik zou hier een beetje oriënteren naar Dina gabriels, Dr damen, en Dr Verdonck als ik jou was..

dan kom je veel goeds tegen over deze artsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik ook, waarom geen kljniek heyendael , easthetic beaty clinics of Diana gabriels , 2600€ , scheelt nogal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties meiden! Geeft moed! Net weer 40 eurootjes in mijn potje kunnen stoppen.

De reden dat ik voor Bergman kies is dat zij mij een goed gevoel geven. Ik wil al járen een bv en in mijn hoofd is dat altijd bij de Bergman kliniek geweest. Vraag me niet waarom, het voelt goed. Ik laat toch in mijn lijf snijden en wil daar zoals 'twijfel over wissel?' zegt me wel goed bij voelen. Mijn eerste consult bij drs Corion voelde ook super goed. Ontzettend aardige man die precies voor mij de juiste dingen zei.

Ik werk in een vrouwenwereld waar veel dames een bv hebben gedaan en de meesten bij de Bergmankliniek en niets dan lof dus vandaar eigenlijk. Ik spaar liever ietsje langer..

Iemand nog tips om extra geld te genereren? Ik zet al oude kleding op marktplaats omdat ik sommige dingen met mn nieuwe boobs toch niet meer pas maar het wil niet echt vlotten haha heb nog niks verkocht :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet de link van mp hier neer, meiden genoeg hier ;)

Ben je alleen bij Bergman op consult geweest?

Ik denk dat iedereen het beste voor zichzelf wil, je laat idd in je lijf snijden...dit zijn vaak goed overwogen keuzes..

Stel dat je ook een goed gevoel hebt bij een andere pc die ong. 1200 ,- goedkoper is, en je krijgt dezelfde merk prothesen , is de keus toch makkelijk?

Ik wil je niet om praten ofzo hoor, maar de goedkoperen zijn echt niet altijd de slechtsten ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit ik me bij aan.

Nelissen en Demeyere werken btw met vrijwel alle merken, dus daar hoeft het niet aan te liggen, en een extra gesprek kan nooit kwaad toch?

En mocht je bij Diana gaan, gewoon haar negeren en meteen naar Schiettecatte of Frans vragen en niet eerst met haar kletsen. Moet dat toch, gewoon haar overbluffen. Ze is idd geen chirurg maar ze weet dr bedrijf wel te runnen ;)

Om geld te sparen.. Dunnow haha, ik ben ook op de verkooptoer, geen uitjes meer etc :P
Miss moeten we een carwash houden met de boobs die nu al aanwezig zijn hahaha

@twijfel over wissel?, je kunt je naam (laten) veranderen hier op t forum he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben toen via diana gegaan, omdat ik niet wist dat je ook rechtstreeks naar een pc kon haha!

de mensen die ik kende met een bv waren allemaal via diana, en ik wist al dat ik roosenburg wou dus stond ook met 10 minuten weer buiten haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr nio park kliniek 3900 en hij opereerd in t ziekenhuis voor 3100 euro ik ga dus 10 juli onder t mes in het ziekenhuis. Was ook bij Bergman 420 cc geweest maar vond t tegen vallen bij Koopmans. Dr nio was zeer open en relaxed met uitleggen dus hello 550 of 600 cc. Je kam gewoon met een verwijskaart daar een afspraak maken voor een consult ;) succes meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, even een paar dagen de tijd genomen om over jullie reacties na te denken en heb toch besloten om ook bij Frans Straten op consult te gaan. Moet ik dan perse via Diana Gabriels om 2600 euro te betalen? Ik zag dat je bij kljniek heyendael 2850 betaald en dat is dus ook voor Frans.. Iemand ervaring daarmee?

Ik lees zoveel goeds over Frans dat ik het wel aan durf.

Ik snap alleen niet dat het zoveel goedkoper kan?

Ik heb nu echt mijn volledige zinnen erop gezet dat ik in de week van 25 juli mijn tieten krijg ivm vakantie. 2600 euro kan ik voor die tijd wel bij elkaar schrapen, mijn vriend heeft stiekem ook geld gespaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend en ik zijn nu een hele waslijst aan het maken met wat we gaan verkopen zodat we het geld sneller bij elkaar hebben! Ik ga ook spulletjes op het forum verkopen zoals er al geadviseerd werd! Bedankt voor het meedenken om mijn droom in vervulling te brengen lieve meiden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dr nio park kliniek 3900 en hij opereerd in t ziekenhuis voor 3100 euro ik ga dus 10 juli onder t mes in het ziekenhuis. Was ook bij Bergman 420 cc geweest maar vond t tegen vallen bij Koopmans. Dr nio was zeer open en relaxed met uitleggen dus hello 550 of 600 cc. Je kam gewoon met een verwijskaart daar een afspraak maken voor een consult ;) succes meis!

Ik vraag me af hoe je rechtstreeks naar deze pc kan gaan?

Scheelt nogal een hoop geld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af hoe je rechtstreeks naar deze pc kan gaan?

Scheelt nogal een hoop geld!

Verwijs kaart halen en een afspraak maken zo gepiept
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet voor mijn bv, 3000'. betalen, is ook redelijk weinig, maar heb nog niks slechts van hem gehoord, ( Paul Vanstraelen )

maar idd zeker nog een consult doen ! man dat scheel je wat geld ! ik heb sinds gisteren mijn geld bijeen,

ben fotografe ( hobby ) maar is voor mij een beetje een studentenjobje ( telkens 25 euro ) & verjaardagsgeld allemaal,

alles maar ook echt alles gelaten, ben ook nog studente, en heb geen ouders die meehelpen hhaah :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@luxuryboobs: Hallo, ben nieuw hier. Ik heb aanstaande vrijdag mijn eerste consult bij dokter Vanstraelen....ben wel wat zenuwachtig :-).

Voor jou begint het te korten he! Spannend :-).... Ik ben heel benieuwd hoe het gaat meevallen en naar het resultaat. Ik vind precies niet zoveel terug over hem op deze site :-(. Heb jij al veel foto's gezien van zijn borstvergrotingen? Ik vind daar ook zo weinig voorbeelden van terug.

Groetjes Birgit

Link naar reactie
Delen op andere sites

@luxuryboobs: Hallo, ben nieuw hier. Ik heb aanstaande vrijdag mijn eerste consult bij dokter Vanstraelen....ben wel wat zenuwachtig :-).

Voor jou begint het te korten he! Spannend :-).... Ik ben heel benieuwd hoe het gaat meevallen en naar het resultaat. Ik vind precies niet zoveel terug over hem op deze site :-(. Heb jij al veel foto's gezien van zijn borstvergrotingen? Ik vind daar ook zo weinig voorbeelden van terug.

Groetjes Birgit

je gaat inderdaad niks vinden, mijn stiefmama is daar al enkele keren geweest, hij is echt goed, hij ziet er wel 'n beetje raar uit, zo 'n professor wiep hahaha maar hij neemt echt de tijd voor de consult, mijn papa is al enkele keren meegeweest & mijn papa is wielrenner, elke keer als hij meekomt of als ie mijn stiefmama ziet vraagt hij achter zijn fietsen, dus hij onthoud je ook goed, en hij heeft het toch redelijk druk, hij antwoord ook snel zijn mails enzo, echt 'n prima vent :)

ga je trouwens in Overpelt ? of in Wilrijk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.