Ga naar inhoud

welke bh geeft velthuis kliniek?


Aanbevolen berichten

Volgende week donderdag mag ik voor bostvergroting maar ben nieuwsgierig welke bh je krijgt van velthuis kliniek (ik ga in rotterdam).

Draagt hij lkkr en stevig? Welke kleur en voorsluiting of achter?

heb nml ook vast een lipoelastic besteld en anders neem ik die liever mee om daar gelijk in gehesen te worden.

moet je als je hebt gedoucht bijv en je doet je bh aan daarin je borsten ook een beetje in"positie" leggen?

Heeft dat invloed op t resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik kreeg vorig jaar bij de Velthuis kliniek in Rotterdam een witte Anita Action. Ik vond hem heerlijk comfortabel zitten. Niet te strak maar wel stevig. Heeft een achtersluiting maar dat vond ik geen probleem.

Heb er na een week via de kliniek nog een bij gekocht om af te wisselen als de ander in de was moest. Was goedkoper als via internet zelf bestellen.

Houd er rekening mee dat het wel echt een sexloze sportbeha is met brede banden. Dat vond ik wel een nadeel in deze periode van leuke topjes e.d. Maar ja voor mij was het comfort zwaarwegender.

Alvast succes met je operatie en een goed herstel!

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aantal jaar terug waren t rot bhs daar ,beetje chinese maten idee dus altyd te klein ,en hoorde van mn chirurg dat ze die gingen veranderen omdat ze teveel klachten hadden,waaronder ook IK .(blauwe striemen in mn schouders etc)

Die ze nu dus hebben zijn veel fijner zie reacties van anderen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lina100

Ik had ook de Anita , ik vond hem goed zitten niet te strak maar ook niet te los en drukt niet op de hechtingen ( tenminsten bij mij niet ) ben nu 8 weken po en slaap er nog steeds mee gewoon omdat hij lekker zit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.