Ga naar inhoud

Lipoelastic Pi extra new


DanielleK

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Over een uur nog 7 dagen en dan is het zover, boobday! Haha

Blij als het zover is word gek van het aftellen, en van het zoeken naar een bh.

Ik ben uitgekomen op de lipoelastic pi extra new en wil deze graag bestellen, zit alleen in de knoop met welke maat ik moet nemen. Ik heb hun al geprobeerd te informeren maar kom niet echt verder met wat hun zeggen. Ik heb nu een 70a en krijg 300cc mij is aangeraden een bh 70C te kopen. Nu twijfel ik tussen een S waarvan de onderomtrek tot 71cm gaat ( ik ben 70 ) en de borstomtrek tot 87cm. Een M is onderomtrek 72cm tot 78cm en borstomtrek 88-95cm. Heeft iemand met ongeveer dezelfde maat toevallig ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik had van mezelf een kleine 70b en heb 265cc gekregen. Mijn onderomtrek voorheen was 68, bovenomtrek weet ik niet.

Ik heb de carefix anna en de lipoelastic beide besteld in maat M en voor mij persoonlijk zit de carefix anna perfect in, maar ik vind de lipoelastic iets te ruim .. maarjah een S nemen lijkt me toch wel gevaarlijk.

Misschien beide maten bestellen :) ? Je kan weer terugsturen als ze niet goed zijn he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De maten heb ik zelfs vernoemd in mijn vraag, maar ik wil niet een te grote of een te kleine hebben op het moment dat hij aan moet volgende week..

Kaaiii zo te lezen is jou onderomtrek iets smaller dan de mijne, was het veel te ruim of ietsje? Misschien toch maar een in beide maten bestellen, wou dit liever niet omdat ik niet weet of het toch te retourneren is al hij bijvoorbeeld volgende week dan 'gepast' is want je zal altijd zien dat je als eerst de niet passende maat aantrekt natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is niet veel te ruim, ik kan hem wel dragen. Maar ben toch altijd meer geneigd om de carefix anna of de fila die ik heb aan te trekken, omdat die strakker zitten voor me en meer steun geven. Het is ook niet enkel onderaan dat hij ruim zit, ook de 'cups' zogezegd zijn naar mijn gevoel te los, als ik er aan trek kan er nog een derde borst bij in :P. ? Natuurlijk, daarom is dat voor jou niet zo he ..

Ik snap dat je liever niet wil retourneren, maar je wilt natuurlijk ook niet eindigen zonder sportbeha die dag :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de lipoelasctic pi extra new maat M. Heb hem nog nooit gedragen hij is voor mij net iets te los. ik heb onderomvang 70 en had een a cup heb nu 275cc erbij. Als je wil kan je die van mij overkopen. Dan is ie sowieso deze week nog in huis. stuur me maar een privebericht als je interesse hebt,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee klopt. Alleen de cup zat wel goed alleen de band onder de borst ietsje te los. Maar als ze liever s heeft is ook prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eens goed nagemeten en bekeken hoe ruim het zou vallen als ik m vanaf 72cm onder en 88 borstomtrek zet heb ik veel te veel speling, ben voor de S gegaan :) Dank voor het mee denken! Nu hopen dat ze er optijd zijn maandag is het natuurlijk hemelvaart en dinsdag is het al zover.. anders moet ik maar voor die ene dag dat ie misschien te laat is een hema'tje aanschaffen daar hoor ik ook veel goeds over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoe zit de S Danielle?

Ik beniets breden en krijg net iets meer maar twijfel ook tussen S of M

Omvang onder is 72 en ik krijg 335 of 370 maar ik ben nu platter dan jij was... Dus qua volume zal ik denk ik net op zoiets uitkomen als jij nu

Keuzes keuzes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat een dilemma van te voren al he haha.. S zit voor mij prima, heb hem op zn strakst staan ( dus zou nog ruimer kunnen ) als ik meer cc zou hebben gekregen zou deze nog steeds prima hebben gezeten! een M valt best ruim heb ik vernomen van een aantal dames die ongeveer zelfde onderomtrek hebben, de cup zit vaak redelijk maar de onderomtrek heeft dan ruimte en sluit niet mooi aan dat haalde mij over een S te nemen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook eentje besteld gister een Sje.. mijn omtrek is 71/72 dus zou i.p.c. een M kunnen nemen maar ik heb voor een S gekozen. Ik ga er ook vanuit dat dit goed zit. zodra ik heb binnen heb zal ik het ook even laten weten. Ik had een 70A en heb 275 cc gekregen. volgens de maattabel van livera heb ik nu een 70 D als ik ietje breder zou zijn had het een 75C geweest.. Maaar ik ben pas 1 week PO hoor ahaha was gewoon alvast heel nieuwschierig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.