Ga naar inhoud

Vraagje


Boops25

Aanbevolen berichten

Hallo dames...

Even een vraagje 10-6 is het zo ver mijn borst vergroting met een kleine tepellift

Nu is mijn vraag is het mogelijk na 2 weken de kinderen zelf weer van schoo te halen het word dual plane gedaan!

De eerste 2 weken heb ik volledig zorg voor mijn kinderen maar na die 2 weken zal ik ook weer wat alleen moeten doen nu blijven de kinderen over maar 1515 moeten ze uit school gehaald worden is dat mogelijk dat ik dat weer gewoon kan doen lopend pf met de auto?

Wat raden jullie aan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hoe oud zijn jouw kinderen? ik heb tot vandaag (4 weken po) gewacht met naar buiten gaan met de kleine (alleen).. dit omdat ik zowiezo niet achter de kinderwagen wil lopen de eerste 6 weken en bang was dat als ik lopend zou gaan ze aan me arm zou trekken of iets dergelijks...

vandaag had ik echt wat nodig uit de winkel dus nu moest ik wel.. maar het is gelukkig goed gegaan.. niks geen getrek of weet ik het wat.. had makkelijk eerder gekunnen ben gewoon erg voorzichtig..

maar zowiezo.. als jij je kinderen niet hoeft te dragen of zoiets dan kan je ze makkelijk uit school halen na 2 weken... een beetje lopen is juist goed voor je..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben twee weken PO , ik heb dual plane achter de borst spier .

Hier heb ik behoorlijk veel pijn van gehad , maar nu 2 weken verder gaat het weer redelijk.

Je kan je kids lopend halen , gewoon rustig aan . Auto rijden zou ik nog niet doen ivm kracht , schakelen , dit moet

je nog even ontzien .. Ik kan het ook nog even niet ....

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

ik werk op de bso en wij halen 2 scholen zelf of, ben na 2 weken aan het werk gegaan! ik loop nog steeds zo min mogelijk met kids aan de hand ( alleen de hele rustige haha) want ze zullen er maar aan trekken haha!

maar opzich zouden de oudste 2 wel met de jongste kunnen lopen toch als je liever niet heb dat ze los lopen.

Kinderwagen kan ik niks over zeggen ahha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meiden..

Fijn jullie reactie en ervaringen te horen ieder lichaam hersteld anders indd maar denk w wat het moet lukken heb ook redelijke ondersteuning van de wagen natuurlijk..

Nou na 10-6 horen jullie mij weer ik stop er even mee hier tot na mijn operatie

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Autorijden heb ik ook geprobeerd toen ik 2 weken po was... Nou dat was niet echt een pretje hoor.. schakelen is echt zwaar... dus daar zou ik even mee wachten..

Verder moet je bekijken hoe je je voelt.. de een voelt zich na een week kiplekker en de ander heeft gewoon veel langer nodig om te herstellen, dat is ook een beetje moeilijk te zeggen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik kan geen antwoord geven op je vraag, wel ben ik erg benieuwd door wie je word geholpen? Ik ben namelijk ook 10-6 aan de beurt :) succes alvast!

Ik word door Frans geopereerd via kliniek heyendael

En jij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het herstel is per persoon zo verschillend,maar gewoon uitkijken met wat je doet,zo veel mogelijk oppassen meer kan je niet doen,ik kon na 2 weken niet veel ,hond uitlaten vond ik dood eng,deed t wel maar was zo bang dat mn hondje zou trekken dan verging ik van de pijn!.

Maar kindjes van school halen moet te doen zijn,bewegen is goed,alleen niet tillen nog,en auto rijden mag pas na 6 weken ,en zelfs TOEN lukte mij dat nog niet ,deed pijn bij het schakelen,maar ook dat is verschillend..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autorijden zou ik nog even mee wachten, maar als je je verder goed voelt en voorzichtig doet kun je denk ik de kids gewoon halen. Het is altijd afwachten hoe jou herstel zal verlopen. Als je maar goed oplet ook al zou je geen pijn ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou autorijden laat ik even voor wat het is lopend naar school is goed te doen zo 5/8 minuten en terug met de kids kan ik af en toe bij een speeltuin stoppen en zitten vinden de kids ook nog leuk!

Heel lief van jullie om jullie ervaring en meningen te delen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.