Ga naar inhoud

Volumeloze borsten zonder lift


Aanbevolen berichten

@Sillycoon Wauw ze zijn prachtig! ik hoop dat ze bij mij ook zo mooi vol worden! Ik krijg 395 anatomisch voor de spier. Bedankt voor het toevoegen.

 

@Robijntje02 Ik had bij Maarten Koopman van de Bergmann Kliniek in Den Haag een heel slecht gevoel, hij kwam haastig en ongeïnteresseerd over, hij was ook best wel negatief. En ik snap best dat je een duidelijk beeld moet schetsen wat er fout kan gaan en wat de mogelijkheden zijn, maar ik voelde me niet gehoord en ging echt met een rotgevoel weg. Hij zal allicht wel een goede arts zijn hoor, maar niet voor mij.

En ik heb een heel goed gevoel bij Laura Zaal, direct ook. Heel duidelijk wat de mogelijkheden zijn en goed luisterend naar wat jouw verwachtingen zijn en gaat voor een natuurlijke look. Zij gaat mijn BV ook doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎-‎6‎-‎2018 om 10:21 zei Sillycoon:

Hier nog eentje. Had een lege en hangende B en toch werd een lift afgeraden, omdat dit niet nodig was. 

Ik heb nu 400cc voor de spier van Eurosilicone (ronde). Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik ben nog maar 4 weken po.

Mijn huidige maat is 75E, maar zal mogelijk nog veranderen, omdat mijn operatie kort geleden was. 

 

Succes!

hallo, hgoe gaat het ondertussen? ben je nog styeeds tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rebexterke ja nog steeds tevreden. Inmiddels het sporten weer opgepakt en het gaat voorspoedig. Ik heb over 2 weken de tweede nazorgafspraak. 

Mijn tepels zijn nog iets gevoeliger dan voorheen en rond mijn litteken nog wat doof. Dit wordt elke week weer meer zoals het ervoor was. Ik ben ontzettend blij dat ik de operaties heb laten doen. 

 

Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 31-7-2018 om 22:02 zei Joanne1987:

Ik had een slappe D en heb vorige week 650 cc gekregen na afraden lift door 3 pc's 

Heb zo geen voor foto, wel een na foto mocht je willen 

Hey 

ik heb een slappe c en bij mij rade ze een lifting aan, zelf weet ik het niet goed wat het beste is. Zou ik u foto eens mogen zien?

 

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-7-2018 om 11:53 zei Peanut82:

Ik heb ook slappe borsten en krijg een BV zonder lift, plaatsing voor de spier 8 oktober. De eerste arts waarbij ik een consult had, heeft wel met lift aangeraden, maar ik had een heel slecht gevoel bij hem. En de arts die nu de operatie gaat doen, daar had ik direct een goed gevoel bij en zij vond het niet nodig, maar het moest dan wel voor de spier. 

@Sillycoon zou ik ook in je album mogen kijken?

Hey @peanut hoe is je bv gegaan?

Ik hoop goed! 

Ben je blij met t resultaat?

Heb je ronde implantaten gekregen of anatomische? En hoeveel cc?

Heb je ook een album waar je voor- en na-foto's in staan en zo ja zou ik deze mogen inzien?

Ben erg benieuwd!

Liefs, Robijntje02

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-7-2018 om 11:53 zei Peanut82:

Ik heb ook slappe borsten en krijg een BV zonder lift, plaatsing voor de spier 8 oktober. De eerste arts waarbij ik een consult had, heeft wel met lift aangeraden, maar ik had een heel slecht gevoel bij hem. En de arts die nu de operatie gaat doen, daar had ik direct een goed gevoel bij en zij vond het niet nodig, maar het moest dan wel voor de spier. 

@Sillycoon zou ik ook in je album mogen kijken?

Hey @peanut hoe is je bv gegaan?

Ik bedoel @peanut82 

Ik hoop goed! 

Ben je blij met t resultaat?

Heb je ronde implantaten gekregen of anatomische? En hoeveel cc?

Heb je ook een album waar je voor- en na-foto's in staan en zo ja zou ik deze mogen inzien?

Ben erg benieuwd!

Liefs, Robijntje02

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei sor:

Hey 

ik heb een slappe c en bij mij rade ze een lifting aan, zelf weet ik het niet goed wat het beste is. Zou ik u foto eens mogen zien?

 

grtz

Hier een volle C kleine D. Maar na mijn borstvoedingsperiodes van ruim 5 jaar veel volume aan de bovenkant verloren dus slap/hangend.

 

2 weken geleden een BV gehad zonder lift bij dr. Nio. 2 andere artsen raden mij een lift aan maar dat wilde ik niet. Bij Nio is een lift niet eens ter sprake gekomen. Nu heel blij met mijn borsten en des te meer met dr. Nio! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2018 om 20:42 zei Robijntje02:

@Cupcakeje zou ik in je album mogen spieken?...

Alvast van harte bedankt!

 

Ik heb je toegevoegd dus je moet nu kunnen kijken als het goed is! @Peanut82 ik heb jou ook toegevoegd, daar vroeg je gisteren om in de chat volgens mij toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02

Bedankt! 

Ik heb nu zonder bh het effect wat ik met mijn oude borsten had met bh en dat was precies wat ik wilde.

Dat ze ook gewoon nog mooi vol zouden zijn zonder bh. :1big_boobs:

 

Heb jij zelf ook foto’s?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee heb nog geen album, @Cupcakeje; heb nog niets laten doen en ben nog steeds, vanaf juni al, aan t oriënteren..  Wel al op 3 consulten geweest; en 4e staat gepland in november en misschien wil ik ook nog op consult bij De Meyere en bij Verdonck, vanwege de vele goede ervaringen hier op t forum en is qua afstand nog te doen voor mij...

Ik wilde in eerste instantie alleen een lift maar dat valt af omdat ik met een lift te platte en te kleine borsten over zou houden volgens alle 3 de pc's...( heb nu een 80b-cup met vel van een c-cup).

Dus dan blijven lift + kleine implantaten of alleen opvullen met grote implantaten over...

Neig sinds vandaag weer naar de laatste optie, maar ja, vind t zo moeilijk en ben zo'n twijfeltrut en kan altijd heel moeilijk beslissen, zucht....

Had gehoopt dat een lift voldoende zou zijn want vind protheses best 'eng', maar alleen een lift is nu definitief van de baan...

Kan ik weer verder gaan piekeren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 logisch dat je veel nadenkt en piekert. Het is toch je lichaam waar je wat aan gaat laten veranderen. 

 

Ik wilde juist echt geen lift. Ik vond mijn borsten niet ‘lelijk’ genoeg om die grote littekens erop te hebben. En de eerste 2 artsen waar ik geweest ben vonden beiden dat ik een lift nodig had. Idee was toen voor mij van de baan tot ik hier over dr Nio las dat hij ongeveer de koning is van liften, zonder echte lift. Snap je hem nog ? :huh:

 

Had ook gelijk een heel fijn gevoel bij hem dus ook volledig op zijn advies van wat voor protheses en hoeveel CC afgegaan en ben meer dan tevreden!  

 

Hopelijk kom je er snel uit wat je wilt. Maar overhaast niks, want het is toch een grote beslissing! Succes! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.