Ga naar inhoud

Volumeloze borsten zonder lift


Aanbevolen berichten

Wie hadden allemaal vóór hun borstvergroting hangende/slappe/volumeloze/lege borsten en hebben een borstvergroting gedaan zonder lift?

Ik ben namelijk opzoek naar foto's van voor en na situatie maar ik dacht misschien is het op deze manier handiger en sneller.

Hebben jullie dual plane, voor de borstspier of achter de spier? Ik heb een slappe C en krijg 425CC voor de spier, maar ik ben bang dat ze daarna weer gaan hangen. Ik heb aan mijn chirurg gevraagd of ik dan een lift effect krijg, waarop hij antwoordde: "Nee je krijgt meer volume, maar ze zullen blijven hangen. Maar wel een mooie hang". :21: Wat is nou een mooie hang voor hem? (weet ik ha ik aan hem moeten vragen).

Zal ik misschien geen dual plane moeten kiezen? Gaan ze met voor de borstspier niet meer hangen?

Grt,

Leigh-Ann

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hi Leigh-Ann,

Ik ben een jaar terug bevallen. Mijn borsten lijken nu echt aan de bovenkant leeg. Mij werd geadviseerd om het te liften en daarna een siliconen van het merk silimed. Nu ik jou voorsituatie heb gezien zit ik in de wachtkamer van diana gabriels. Ik wil geen liften ivm littekens. Zijn je tepels nu je siliconen hebt ook een beetje hoger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leigh Ann,

Ik had ook wat slappe borsten..niet leeg maar wat slap. Ik heb ook een mooie hang vind ik. En ook nu na een jaar zijn ze nog steeds hetzelfde. Misschien een heeeeel klein beetje meer hang. Maar ik vind dat juist natuurlijk..ik heb 410cc voor de spier. Ik kwam van 75b/70g.

Liefs Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
Op maandag 2 juni 2014 om 15:00 zei Leigh-Ann:

Wie hadden allemaal vóór hun borstvergroting hangende/slappe/volumeloze/lege borsten en hebben een borstvergroting gedaan zonder lift?

Ik ben namelijk opzoek naar foto's van voor en na situatie maar ik dacht misschien is het op deze manier handiger en sneller.

Hebben jullie dual plane, voor de borstspier of achter de spier? Ik heb een slappe C en krijg 425CC voor de spier, maar ik ben bang dat ze daarna weer gaan hangen. Ik heb aan mijn chirurg gevraagd of ik dan een lift effect krijg, waarop hij antwoordde: "Nee je krijgt meer volume, maar ze zullen blijven hangen. Maar wel een mooie hang". :21: Wat is nou een mooie hang voor hem? (weet ik ha ik aan hem moeten vragen).

Zal ik misschien geen dual plane moeten kiezen? Gaan ze met voor de borstspier niet meer hangen?

Grt,

Leigh-Ann

ik volg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ikke! 36 kilo afgevallen en als dank twee slappe eitjes in een netje noemde ik ze. Ik heb dual plant gekregen. Foto's, verhaal etc staan allemaal in mijn operatie verslag. Inmiddels meer dan elf weken geleden. Beste keus ooit :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog eentje. Had een lege en hangende B en toch werd een lift afgeraden, omdat dit niet nodig was. 

Ik heb nu 400cc voor de spier van Eurosilicone (ronde). Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik ben nog maar 4 weken po.

Mijn huidige maat is 75E, maar zal mogelijk nog veranderen, omdat mijn operatie kort geleden was. 

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2018 om 10:21 zei Sillycoon:

Hier nog eentje. Had een lege en hangende B en toch werd een lift afgeraden, omdat dit niet nodig was. 

Ik heb nu 400cc voor de spier van Eurosilicone (ronde). Ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik ben nog maar 4 weken po.

Mijn huidige maat is 75E, maar zal mogelijk nog veranderen, omdat mijn operatie kort geleden was. 

 

Succes!

Hoi ik ben er ook benieuwd naar, ik heb ook een lege hangende B en was aan het denken om naar een D te gaan.

Ik ben pas nieuw op het forum, hoe geraak ik naar een album? en hoe gaat het met jou genezing ondertussen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jadorke ik heb je toegevoegd aan het album. Als je naar het profiel van iemand gaat dan kun je naar beneden scrollen naar Activiteit en in de drop down list Albums bezoeken. 

 

Mijn herstel gaat goed. Ik ben na een paar dagen weer kantoorwerk gaan doen. De hechtingen zien er mooi uit en mijn borsten worden met de dag zachter en minder gevoelig. De onderkant voelt nog iets “doof” en hier komt het gevoel elke dag beetje bij beetje meer terug. Het voordeel van een lege borst is dat de borst niet meer zo hoeft te worden opgerekt. Al zijn mijn borsten wel groter dan ze ooit waren. Het is zo heerlijk dat ze weer steviger zijn (dan ooit). Geen lege zakjes op het matras als je op je zij ligt. En een gladde huid in plaats van rimpels. Ik zou het zo over doen als ik 10/15 jaar ouder ben. 

Nu na 4 weken ben ik af en toe moe en dan slaap ik even een uurtje na thuiskomst van mijn werk. Verder is het leven weer bijna zoals normaal. Alleen nog rustig aan met alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Sillycoon:

@Jadorke ik heb je toegevoegd aan het album. Als je naar het profiel van iemand gaat dan kun je naar beneden scrollen naar Activiteit en in de drop down list Albums bezoeken. 

 

Mijn herstel gaat goed. Ik ben na een paar dagen weer kantoorwerk gaan doen. De hechtingen zien er mooi uit en mijn borsten worden met de dag zachter en minder gevoelig. De onderkant voelt nog iets “doof” en hier komt het gevoel elke dag beetje bij beetje meer terug. Het voordeel van een lege borst is dat de borst niet meer zo hoeft te worden opgerekt. Al zijn mijn borsten wel groter dan ze ooit waren. Het is zo heerlijk dat ze weer steviger zijn (dan ooit). Geen lege zakjes op het matras als je op je zij ligt. En een gladde huid in plaats van rimpels. Ik zou het zo over doen als ik 10/15 jaar ouder ben. 

Nu na 4 weken ben ik af en toe moe en dan slaap ik even een uurtje na thuiskomst van mijn werk. Verder is het leven weer bijna zoals normaal. Alleen nog rustig aan met alles.

Dit doet me goed om zoiets te lezen, en zeer herkenbaar dat plat liggen op de matras pfff. Ik kijk er al naar uit. Ik probeer dat album te vinden via uw uitleg dus ik moet op uw naam klikken (profiel)?dank u om me toe te laten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jadorke:

Dit doet me goed om zoiets te lezen, en zeer herkenbaar dat plat liggen op de matras pfff. Ik kijk er al naar uit. Ik probeer dat album te vinden via uw uitleg dus ik moet op uw naam klikken (profiel)?dank u om me toe te laten .

@Sillycoonik heb het gevonden, die zijn heel mooi , bijna niet te geloven dat dit van een B komt he waauuuw, en dat is een F dan bij jou? IK zou een D willen want ik ben iets breder dan jou en misschien wordt een F me te groot.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Sillycoon:

@Jadorke ik heb je toegevoegd aan het album. Als je naar het profiel van iemand gaat dan kun je naar beneden scrollen naar Activiteit en in de drop down list Albums bezoeken. 

 

Mijn herstel gaat goed. Ik ben na een paar dagen weer kantoorwerk gaan doen. De hechtingen zien er mooi uit en mijn borsten worden met de dag zachter en minder gevoelig. De onderkant voelt nog iets “doof” en hier komt het gevoel elke dag beetje bij beetje meer terug. Het voordeel van een lege borst is dat de borst niet meer zo hoeft te worden opgerekt. Al zijn mijn borsten wel groter dan ze ooit waren. Het is zo heerlijk dat ze weer steviger zijn (dan ooit). Geen lege zakjes op het matras als je op je zij ligt. En een gladde huid in plaats van rimpels. Ik zou het zo over doen als ik 10/15 jaar ouder ben. 

Nu na 4 weken ben ik af en toe moe en dan slaap ik even een uurtje na thuiskomst van mijn werk. Verder is het leven weer bijna zoals normaal. Alleen nog rustig aan met alles.

Zou ik je foto's ook mogen zien ? Ik heb hetzelfde verhaal namelijk haha dus ben heel benieuwd!

 

@Jadorke ik heb een BV gepland staan in december bij Dr. van der Weij. Nu een slappe B, een de bovenkant helemaal leeg na 10 kg afvallen en veel sporten. Ik ga Mentor protheses anatomisch 340 cc krijgen en ben onwijs benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Bo-anne:

Zou ik je foto's ook mogen zien ? Ik heb hetzelfde verhaal namelijk haha dus ben heel benieuwd!

 

@Jadorke ik heb een BV gepland staan in december bij Dr. van der Weij. Nu een slappe B, een de bovenkant helemaal leeg na 10 kg afvallen en veel sporten. Ik ga Mentor protheses anatomisch 340 cc krijgen en ben onwijs benieuwd!

@Bo-anne ik kan uw gevoel aanvoelen, ik ben eigenlijk blij dat ik dit hier tegen kom zonder een lifting, want was een beetje bang zou niet graag die tepels wilen verplaats hebben, en je moet zeker die fotos eens gaan bekijken hoe mooi die zijn bij sillycoon !

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Sillycoon:

*bloos* dankjewel @Jadorke

 

@Bo-anne ik heb je toegevoegd. Ik zal ook een “voor” foto uploaden. 

Wauw , ik heb gekeken en het ziet er echt zo mooi uit! Mag je trots op zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bo-anne dankjewel ^_^ 

Jouw pasfoto’s beloven veel moois. Deze maat staat goed bij je slanke figuur. Net als voor iedereen die veel sport zal het voor jou wel even slikken zijn om niet te kunnen sporten? Je kunt tot december in ieder geval nog even lekker losgaan. En de 6 weken lijken eerst te kruipen, maar wanneer je over de helft bent, gaat de tijd gevoelsmatig ineens erg snel. 

 

@Jadorke ik heb nu een cup E. Klinkt groter dan ze eruit zien in kleding trouwens. Tenminste “E” klonk voor mij altijd als “giga”. In kleding lijkt het minder groot.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sillycoon:

@Bo-anne dankjewel ^_^ 

Jouw pasfoto’s beloven veel moois. Deze maat staat goed bij je slanke figuur. Net als voor iedereen die veel sport zal het voor jou wel even slikken zijn om niet te kunnen sporten? Je kunt tot december in ieder geval nog even lekker losgaan. En de 6 weken lijken eerst te kruipen, maar wanneer je over de helft bent, gaat de tijd gevoelsmatig ineens erg snel. 

 

 

Ja ik vond het echt zo mooi staan direct, gewoon precies goed. Ook omdat ze natuurlijk in het echt net een tikje kleiner zijn aangezien ze in je worden geplaatst. Dat sporten wordt nog wel een dingetje, gelukkig nu nog inderdaad lekker los gaan met mijn 5x per week trainen haha. Maar uiteindelijk weet je waar je het voor doet als je je rust moet pakken. Als het goed is heb je hier je leven lang plezier en profijt van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leigh-Ann, ik heb hetzelfde een lege cup B en heb wel al consulten staan in juli en augustus; weet niet wat voor mij het beste is, een bv, een lift met of een lift zonder protheses...

Als je googled op foto's borstvergroting met/zonder lift krijg je ook al heel veel voor en na foto's te zien op internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb ook slappe borsten en krijg een BV zonder lift, plaatsing voor de spier 8 oktober. De eerste arts waarbij ik een consult had, heeft wel met lift aangeraden, maar ik had een heel slecht gevoel bij hem. En de arts die nu de operatie gaat doen, daar had ik direct een goed gevoel bij en zij vond het niet nodig, maar het moest dan wel voor de spier. 

@Sillycoon zou ik ook in je album mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.