Ga naar inhoud

Ervaring gezocht plaatsing geheel ACHTER de borstspier (geen dual plane)


Aanbevolen berichten

haii meiden,

Ik ben niet tevreden over mijn borstvergroting geplaatst dual plane en twijfel een her voor geheel achter de borstspier.

Nu ben ik nieuwsgierig naar jullie ervaringen:

- hoe voelt het qua beweging

- hebben jullie last van rimpelvorming?

- hoe gaat het qua sporten

- hoe ziet het eruit als je je armen beweeg, bewegen je borsten dan mee of vervorming ze

- hoe ging jullie herstel?

- hoeveel cc hebben jullie?

- kun je ook kiezen voor ultra high profile?

- of verdere informatie die jullie kwijt willen, alles is welkom

alvast bedankt liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa betty heb jou eerdere topics ook gelezen wat een nachtmerrie zeg!

Ik ging er al vanuit dat ik ze achter de spier zou moeten maar hoopte stiekem dual,

maar vanwegen mijn dunne huid en gebrek aan weefsel kreeg ik ze onder mn spier!

Vind het echt niet netjes hoe frans met je omgaat hoor meid!

respect voor het geduld dat je kan opbrengen haha!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meis, lief je reactie. Het is wel heel moeilijk hoor geduld hebben. Ik heb tijdens mijn consult gevraagd naar rimpelvorming, maar hoefde mij geen zorgen te maken. Ja weet ik veel dat Diana nergens verstand van heeft en ik ben tenslotte ook geen chirurg, had netjes 3 A4 blaadjes bij met vragen dus dan ben je goed voorbereid denk je! Ik moet wel geduld hebben, zit tenslotte nog in herstel periode. Zoals de pc zeggen: "Er kan nog veel veranderen in die periode". Nou ik verwacht echt niet dat de rimpels minder zullen worden hoor. Maar na deze periode heb ik geen geduld meer ;-). Daarom ga ik ook op consult bij andere artsen, die zoieso goede naam hebben. Zodat ik straks naar mijn consult kan gaan en me niet onder de tafel kan laten praten, net als wat ik al zei ben geen arts dus hij kan me van alles wijsmaken. Ondanks dat ga ik zoieso niet akkoord met dit resultaat en ook niet dat de protheses eruit moeten!

Maar nu jij achter de spier hebt, hoe vind je het? Voelt het fijn of voelt het heel nep aan omdat ze niet mee bewegen of vind je dat meevallen?

Liefs xxx

jaa betty heb jou eerdere topics ook gelezen wat een nachtmerrie zeg!

Ik ging er al vanuit dat ik ze achter de spier zou moeten maar hoopte stiekem dual,

maar vanwegen mijn dunne huid en gebrek aan weefsel kreeg ik ze onder mn spier!

Vind het echt niet netjes hoe frans met je omgaat hoor meid!

respect voor het geduld dat je kan opbrengen haha!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

nou idd, je gaat niet blind je consult in natuurlijk, je hebt dan al je research gedaan en je vragen klaar!

ik geef je groot gelijk nog wat anderen consulten erbij te pakken, je vertrouwd gewoon dat je pc kundig advies geeft, toch jammer als het anders uitpakt.

ik vond het heeeel erg meevallen, iedereen liep me van te voren beetje bang te maken want ooh achter de spier is zooo pijnijk.

vond het meevallen eerste dagen wel heel benauwd door druk op mn borst en een nacht ff gebaald want was platgezakt in bed en omhoog komen was niet heel releaxt.

ben nu 4 weken po en ze zijn al lekker zacht! had verwacht dat ze wel heel hard zouden blijven.

klopt ze bewegen niet zo lekker met je tiet mee als voor de spier maar heb onder de douche al een beetje soort van staan te springen en ze kunnen al een beetje 'jiggelen' haha!

en komende weken word het allemaal nog zachter en soepelen.

ja over de vorm ik vind ze zelf erg mooi, moet wel wennen aan het volume boven op en aan de zijkant, maar dat lig aan mij omdat ik daar nooit wat had haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje, bij dual plane zit de bovenkant onder de spier, net als bij geheel achter de spier. Aangezien je nu al boven rimpels hebt zal dat met volledig achter de spier hetzelfde blijven lijkt me. Ga je dan voor een hogere cohesiviteit of meer cc's zodat rimpels minder zullen opvallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee ava, met dual zit die anders achter de spier dan als tie helemaal achter spier zit, tenminsten dat is mij zo verteld toen ik bij mij in de kliniek vroeg wat het verschil is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ervaring met beide voor en achter de borstspier.

Achter vond ik het mooist, soepel en natuurlijk....

Zo natuurlijk dat het regelmatig is voorgekomen dat men niet geloofde dat ik een bv heb gehad.

Over rimpelvorming had ik nog nooit gehoord, heb er inmiddels het e.a. gelezen en dan kom ik steeds tegen dat de protheses dan eigenlijk te groot zijn:

Implantaten die eigenlijk te groot zijn voor de beschikbare hoeveelheid huid en borstweefsel kunnen zichtbaar of voelbaar (rimpels) blijven onder de huid.

Als dat klopt dan lijkt me dit een fout van de pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie. Bij dual plane zit de prothese idd anders achter de spier, dan is het weefsel laagje losgesneden en daar zit ie tussen. Bij geheel achter de spier, zit de prothese ook geheel achter de spier. Dat wordt eigenlijk altijd geadviseerd bij meiden die heel slank, dun of dunne huid hebben. Heb er de afgelopen tijd veel over gelezen en wat betreft te grote protheses en dergelijke, er staan heel veel tegenstrijdige info op het internet. Want bij de 1 staat dat het komt door te grote protheses en bij een ander zie je dat het juist is opgelost door grotere protheses of door de pocket groter te maken of wisselen naar cohesief 2 of ipv 85% fillid naar 100% fillid. Wat heb ik nog niet opgenoemd? Kortom meer opties om te bespreken dan direct te zeggen dan halen we je protheses ;-). Wil zoieso naar cohesief 2, maar bij ultra high profile bestaat geen cohesief 2 dacht is? Tenminste dat staat niet op mentor site.

Super Ginny dat het bij jou goed bevalt achter de spier, stelt me weer gerust hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieverd voor je reactie. Waardeer het enorm dat je me zo helpt, maar dat wist je al. Zat zo nog eens te denken hè, ik twijfelde erg tussen 375 en 400. Op de operatie dag zat Frans te kijken en heeft hij letterlijk gezegd dat 400 beter bij mijn lichaam zou passen! Ik wil heel graag een wissel ongeacht hoe en ben ervan overtuigd dat geheel achter mijn borstspier beter uit zou komen bij mij. Krijg trouwens al rimpels aan de bovenkant van mijn borst, vreemd hè. Hij zei laatst nog bovenop ga je geen rimpels krijgen!!!!

Liefs xxx

Hallo Betty,

Ik ken je verhaal, en vindt het verschrikkelijk voor je van begin tot nu toe, laat dat voorop staan.

Ook de uitspraken van jou PC en hoe ze met je omgaan vind ik niet kunnen.(ook dat je nog zo duidelijk hebt gevraagd naar de cohesief 2 bvb).

Toen ik mijn BV kreeg hebben ze deze ook geheel achter de spier geplaatst ivm dunne huid! (heb het gecheckt, toen sprak men niet over dual plaine) misschien ivm mn huid.

Maar goed, om jou vraag zo goed mogelijk proberen te beantwoorden, Geen enkele PC dient naar mijn idee een voorkeur te hebben ivm plaatsing!

Maar gewoon wat bij iedere individueel nodig is, ook moet deze goed zijn in alle technieken (op de spier, onder de spier, of dual plaine).

Maar dat is mijn mening!

Ook hanteert elke PC weer een andere huiddikte ivm op de spier/dual plaine/onder de spier. (lees maar weinig hier nog, geheel onder de spier).

Ik heb wel de meest cohesief anatomisch 3 van natrelle (Mcgan), deze zijn al wat steviger als de ronde icm geheel onder de spier is het bij mij wat vaster.

Het is zoals GINNY zegt, werkelijk waar klopt het dat mensen niet eens zien dat ik een BV heb zelfs niet in bikini, zo natuurlijk.

Heb geen rimpels, plooien, of kapsel tot nog toe, (11 jaar nu dus mijn protheses).

Heb geen megaboobs haha, dus ze klotsen niet mee! bewegen natuurlijk wel, maar zijn wat steviger.

Mijn PC vertelde mij in die tijd ook gewoon rechtuit, dit is ook het max aantal CCs en gewoon dat als ik meer wilde hij me niet zou opereren (zo ook bij mn zus pas nog!).

Lees hier veel verhalen ook dat er dames rond shoppen omdat ze meer CCs willen, natuurlijk is een andere visie nooit verkeerd! maar het maakt het plaatje niet makkelijker.

Nou misschien nemen de PCs die ik ken en ook werk van heb gezien incl die ik zelf heb gehad, minder risico's als sommige hier op het forum en adviseren daarom minder CCs icm je huid een bepaalde plaatsing en een goede keuze prothese. (natuurlijk ook dan kan er wat fout gaan, dat kan bij elke PC)

Maar een juiste voorlichting van plaatsing, en het type prothese is pp verschillend scheelt al erg veel.

Wij kregen gewoon NEE als antwoord en stuurde je gewoon weg, jah ik lees dan ook hier het is mijn lichaam en ga naar een andere PC!

Jah dat is ieder zijn keuze natuurlijk, maar ik heb respect voor een PC die dat gewoon rechtuit zegt en betekent ook dat deze wel werk genoeg heeft in mijn ogen.

Ik ben erg tevreden tot nu, ook al wilde ik wel wat meer toen ik het liet doen! maar het paste gewoon niet klaar.

Nu misschien als ik wissel? past er wel iets meer CCs in wie weet, maar die stel ik maar even uit (voor nu zit het nog goed, dus doe het pas als het moet).

Lieve Betty, dit is mijn visie incl ervaring! maar is dus pp erg verschillend.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :119: :119: :119: hoop dat je zsm een wissel krijgt, of een goede oplossing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze geheel achter de spier laten plaatsen...

Helaas kan ik je nog niet veel hulp bieden daar ik nog maar 3 dagen po ben...

Ondanks de pijn kan ik al wel zien dat het een heel natuurlijk resultaat gaat geven (330 cc, dus van A naar C/D) .

Ik duim met je mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook volledig achter de spier! In eerste instantie was ik wat teleurgesteld. Maar toen waren ze nog helemaal ingepakt en had ik nog veel pijn. Maar het werd snel beter. Nu bijna 6 weken po vind ik ze prima! Ik ben gisteren bh's gaan kopen en een bikini. Ik had een hele kleine 70B en heb nu 70D! Vind het geweldig! Ik heb 265cc anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haii meiden,

Ik ben niet tevreden over mijn borstvergroting geplaatst dual plane en twijfel een her voor geheel achter de borstspier.

Nu ben ik nieuwsgierig naar jullie ervaringen:

- hoe voelt het qua beweging Voelt nu bijna als compleet eigen..

- hebben jullie last van rimpelvorming? neen!

- hoe gaat het qua sporten Goed, maar zet nog amper kracht op armen..

- hoe ziet het eruit als je je armen beweeg, bewegen je borsten dan mee of vervorming ze (bewegen gewoon mee)

- hoe ging jullie herstel?Herstel ging soepel en snel..

- hoeveel cc hebben jullie? 615 cc

- kun je ook kiezen voor ultra high profile? Ja ik heb het hoogste profiel!

- of verdere informatie die jullie kwijt willen, alles is welkom

alvast bedankt liefs xxx

XXX!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja je vroeg hoe het aanvoelde. Wel, ze zijn aan het soepeler worden. Kan ze al meer bewegen. Geen rimpels. En sporten doe ik nog niet. Nog een weekje wachten en dan mag ik eindelijk weer gaan lopen! Verder niks pijn meer. Alleen op mijn buik slapen gaat nog niet lang. Dus slaap ik op mijn zij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heey betty,

Ik heb ze nu 4 jaar achter de spier. Ik was er altijd erg tevreden mee. Ze bewogen goed en en voelden ook fijn aan. Het was heel natuurlijk het viel echt niet op dat ik een bv had laten doen. Totdat ik 35 kilos aankwam door zwangerschap. Poeh. Mn borsten waren enorm. Nu na de zwangershap ben ik 10 kilo zwaarder als voorheen en ook toch wel flinke borsten van m'n eigen met als gevolg dat het over de silicoon is gaan hangen. Het is echt lelijk. Ik krijg dus nu ook een wissel ook omdat ik kapselvorming heb. Maargoed voor dit was ik wel echt tevreden met achter de spier. Het is wel zo als je je borst aanspant je de silicoon ziet platdrukken. Met rimpels heb ik geen ervaring. Ik was ook erg mager toen ik het liet zetten maar je zag er niks van.

Het herstel was opzich ook goed te doen. Eerste twee dagen is het even vervelend en pijnlijk maar dat gaat snel weg. Ik had meer last van de drains eigenlijk toen die er eenmaal uit waren na 5 dagen was het echt een hele opluchting. Dus qua pijn is het wel goed te doen met pijnstillers.

Mijn pc wilt nu dual plane gaan plaatsen bij mij. Waar ik dus mijn vraagtekens bij heb. Ik ben er niet bekend mee en ben bang op weer snel kapselvorming als ik het nu al heb achter de spier. En ik weet niet of het verschilt in uiteindelijk resultaat vergeleken met acbter de spier. Worden ze kleiner of groter of juist geen verschil.

Heel veel succes in ieder geval en ik hoop dat je goed geholpen word!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Betty,



Hier iemand dus al 1 jaar, 3 maanden en 5 dagen gelukkig is met haar borsten volledig achter de spier.



-Het voelt TOP qua bewegen. Heb nergens last van.


-Ik heb geen last van rimpelvorming.


-Sporten ondervind ik geen hinder. Doe alles! Inclusief opdrukken en paaldansen. Wat natuurlijk behoorlijk intensief is.


-Mijn borsten zien er geweldig natuurlijk uit!! Ook als ik beweeg. Niemand die het ziet :)


-Herstel ging goed. De tweede dag ben ik kapot gegaan van de pijn, maar daarna ging het heel geleidelijk. Wel had ik veel last van vocht ophouden in mijn buik. Ik leek hele dagen zwanger! Dat was volgens mij voorbij na de eerste week. Heb veel gehad aan mijn vriend.


-Ik heb 380 CC. Ben van een nogal slappe 75C naar een volle 75G gegaan.


-Ik heb trouwens rond. Geen druppelvormig.



Mocht je nog meer willen weten, je kunt mij altijd een berichtje sturen.



Liefs.


Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis, k heb ze inmiddels 7 weken geloof ik!

ben dus weer vollop bezig!

met sporten (dansen) nik aan de hand! gaat gewoon goed! vorig weekend met het voetbal + een feestje ben ik iets te ethousiast geweest met mn armen en had ik mn borstspier verrekt en overbelast, moet nog ff beetje weerstand opbouwen.

dat ging dit weekend al beter dansen+feestje+klussen en heb nergens last van, goed let nu wel iets meer op!

voor de rest worden ze zachter en zachter vooral als ik voorover hang

dusss ik ben behoorlijk tevreden!

btw ik heb ze via mn oksel, je ziet nu al bijna niks meer van mn littekens de eerste paar weken waren ze knal rood zag je ze heel erg, nu alleen als ik mn armen helemaal omhoog doe en zeg kijk mn littekens dan zie je 2 paarse streepjes, kijk maar ff bij mn foto's!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.