Ga naar inhoud

Tropisch weer / 18 dagen po


Aanbevolen berichten

:) mrska trek je niks aan meid! Jij moet doen wat jij wilt doen! En daarnaast wens ik je veel sterkte met je pijn, geen leuk gevoel! Ik snap als geen ander dat je heel graag even iets anders wilt inruilen voor een paar uur! Ik zal 's even kijken naar die croptops bij de h&m!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Edit: ohh dat bedoelen jullie met croptops :)! Ik had een ander idee daarvan haha. Die heb ik al, draag ik vaak met een hoogzittende rok...

Maar die zal ik overigens niet meer passen aangezien ze toen al super strak zaten :D... Weer een goede reden om extra te winkelen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames gisteren een mailtje gehad van de consulente. Ze zei dat ik zeker even lekker in bikini mag liggen voor een paar uurtjes :)! En nee mijn borsten "verneuk" ik niet hiermee en van iemand die hier dagelijks mee te maken krijgt, neem ik het aan :).

Ik mag echter niet met mijn borsten in de felle zon liggen en moet ze goed insmeren met zonnebrand crème. Ze kunnen door de zon erop namelijk opzwellen en ik kan dan veel vocht krijgen in mijn borsten. Ook moet ik daarna weer netjes me charmante ultra sexy sport bh aan.

Ik ga dus lekker half onder een parasol op Zandvoort zitten zaterdag!

Het is dus echter WEL mogelijk. Maar mocht iemand met hetzelfde zitten; vraag altijd even on advies bij je consulente/chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag echter niet met mijn borsten in de felle zon liggen en moet ze goed insmeren met zonnebrand crème. Ze kunnen door de zon erop namelijk opzwellen en ik kan dan veel vocht krijgen in mijn borsten. Ook moet ik daarna weer netjes me charmante ultra sexy sport bh aan.

3 weken geleden was het ook ff mooi weer en heb ik in de zon gezeten met me sportbh en een jurkje.. en ja inderdaad na een kwartiertje begon me tiet te borrelen :blink::blink::blink: ben der toen maar gelijk uitgegaan en inderdaad me tiet was weer gevoelig.. dus zou der inderdaad wel ff opletten of ze gaan opzwellen, maar neem aan dat je dat wel doet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja absoluut nies, ik ga niet omdat ik per se in de zon wil mezelf martelen. Ik kan mijn lichaam heel erg goed aanvoelen en ik weet als geen ander dat als mijn lichaam stop zegt, ik ook niet moet doorgaan.

Maar omdat ik veel medische klachten heb, leef ik met de dag en mocht ik deze ervaring als naar ervaren dus zal ik dat ook even melden! In ieder geval wens ik jullie een lekker ontspannend weekend toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lina100

Goed dat je ff gebeld hebt ,nu weet je zeker dat het mag van je pc .

Veel plezier zaterdag en lekker showen met je mooie borsten !!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ook de kliniek gemaild met de vraag vanaf wanneer ik een bh aanmag en welke..

Mag vanaf 6 weken de mooiste bh aan die er bestaat met of zonder beugel ;)

Waarom het bij de ene na 4 weken mag en de andere 6 ik heb werkelij geen flauw idee :blink: maar ik hou me toch aan de 6...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik spring hier toch even op in!

Laten we het gezellig houden ajb ,het is een forum,waar we ons mogen uiten en bij vragen krijg je antwoorden ,dus kun je ook reacties krijgen die misschien naar jou idee niet fijn zijn ,maar je wel zou kunnen waarderen,het is de ervaring van diegene,meer niet.

Barbielena bedoelde hier niets vervelends mee,ze wilde je alleen maar het advies geven ,omdat zij het zonde zou vinden als je borsten door een dagje zonnen verziekt zouden worden,hoe raar het misschien ook voor jou overkomt in een topic-bericht,het is een advies en je bent zeker niet verplicht het na te volgen,het is juist de bedoeling van een forum dat je diverse reacties krijgt te horen en daar misschien iets uit halen kan wat voor jou van belang is,toch?Niets mis mee dus.

Zal je ook vast melden dat ik voor niemand opkom mocht je dat misschien denken ,maar hier gewoon mijn eerlijke mening wil neerzetten zonder iemand af te zeiken of wat ook.

Gewoon gezellig met elkaar kletsen over onze boobs en ervaringen uitwisselen,dat is toch de bedoeling van het forum?

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder, ik denk dat het ook kan komen omdat het digitaal is. Kan je soms ook net iets anders geïnterpreteerd worden dan de bedoeling is. Blijft natuurlijk altijd anders dan face To face.

Ja daar heb je helemaal gelijk in,soms komt iets niet goed over idd..lastig .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.