Ga naar inhoud

Tropisch weer / 18 dagen po


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

De titel zegt het al, aankomend weekend super weer!! Ik ben nu 18 dagen po en ik mocht na 4 weken alleen snachts een sport bh dragen.

Nou is dat helemaal top, want lees vaak bij anderen dat ze het 6 weken dag en nacht moeten dragen.

Alleen wil ik aankomend weekend wel ff een paar uurtjes naar het strand. Ik mag elke dag een uur zonder bh lopen.

Zou het een probleem zijn om naar het strand te gaan, omkleden daar en een bikini aandoen (zonder beugel!) voor een uurtje of twee? Ik verheug me namelijk zo erg op heerlijk weer en no way dat ik een sport bh ga dragen op t strand. Hebben er meer dames ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat ga ik ook niet doen ik ga onder een parasol plus dat ik mijn litteke/borsten in smeer met de hoogste factor zonnebrand crème. Ik ga ook absoluut niet in het water, maar ik wil gewoon weten of het ook kwaad kan om een uurtje of twee in bikini te zitten en daarna trek ik me charmante sport bh weer aan met een luchtig jurkje erboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb na 4 weken tijdens een avondje weg een normale bh aangetrokken die veel steun gaf, maar dit was ook al slecht..

dus na 3 weken een bikini zonder beugel zou ik helemaaaaaaal niet doen.. ik was trouwens na 3 weken superblij als ik mijn bh weer aanmocht. vond het maar een eng gevoel zonder bh en ging gelijk pijn doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik het risco ook niet lopen, ze zeggen het niet voor niks he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las net je verhaal mrska en erg verveld voor je.

Echter ga ik niet een avondje weg, ik lig even in me bikini op t strand en daarnaast vind ik het persoonlijk heerlijk als me bh uitgaat. Ik mag dan ook een uur per dag zonder bh rondlopen maar aangezien ik niet weet of ik een beugel mag dragen ga ik dat ook niet proberen. Ik wou gewoon weten of er meer hier ervaring in hadden.

En Marieke je mag alles weer na zes weken! Dus ook in bikini liggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lina100

Hey

Denk dat als je niet helemaal plat gaat liggen en je bikinie goed strak doet het voor 2 uurtjes geen kwaad kan maar als je het zeker wilt weten zou ik ff met je consulente bellen

Wat je ook nog zou kunnen doen is bij de hunkemuller heb je van die topjes ( geloof dat het croptop heet ) over je sportbh doen , ik had z'n een in het huidskleur voor over me sportbh zodat het niet zo doorscheen onderkleding kleding , geloof dat ze ze ook in het zwart hebben en dan doe je er een zwart bikini broekje onder

Hoop dat je hier wat aan hebt

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je van de warme zo'n eigenlijk last krijgen van vocht in je borsten? ( sorry kom ik weer met mijn vocht ). Ik heb namelijk nog altijd vocht, vooral rechts achter de prothese waardoor deze naar voren wordt geduwd. Volgens mijn consulente kan dit tot drie maanden blijven. Ik wil alleen niet dat het erger wordt of iets van de zon of warmte.

Een klein stukje van mijn ok wond is hierdoor namelijk wat open gaan staan en daar kwam een hecht draadje uit. Dan liever niet in de zon als het daardoor erger kan worden?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor t meedenken lina :). Ik ga zeker even contact opnemen vandaag of morgen! Het antwoord plaats ik dan ook hier, alhoewel iedereen is weer anders!

Ik heb geen idee Marieke, hoop het van harte niet voor je! Maar sssst je maakt me jaloers haha met je 6 weken po! Tijd lijkt soms zo snel maar ook weer zo langzaam te gaan. Zeker als je weet hoe mooi weer het gaat worden! Zelf heb ik van vocht niet heel veel last.... Maar ben wel benieuwd of iemand dat antwoord kan geven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha voor mij is het momenteel 6 weken ook lang!! Maar achteraf valt het natuurlijk mee maar ja daar heb je nu niks aan haha.. Ik heb vandaag ook met een bikini in de tuin gezeten voor 2 uurtjes en heb geen pijn of ze zien er raar uit.. Doen wat bij jou goed voelt! Zolang het geen pijn doet :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx liesje ik denk dat dat ook wel de key is! Naar je lichaam luisteren en ik geloof ook echt niet dat je hele borst opeens op je rug zit :P .

Maar ik snap wel dat het niet gebruikelijk moet zijn.

Wil het gewoon voor één keertje doen :) heb ook wel medische redenen waarom ik het er daarna niet snel kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou barbie , ik mag na 6 weken elk bh dragen wat ik wil, en ja zes weken is voor mij persoonlijk wel lang. Misschien niet voor jou.... :48:

Ik hoop voor jou dat je beseft dat als je nu je borsten verneukt met je ongeduld je een levenlang (of tot aan een hersteloperatie) ermee mag rondlopen, misschien dat je dan snapt wat lang is.

Daarnaast geven een hele hoop PC's verschillend advies, maar over het algemeen zeggen de meeste de eerste 3-6 maanden geen beugels en geen push-up, maar goed, die ene PC van jouw zegt iets anders, dus die zal wel alles beter weten dan tig anderen he? Jij vraagt advies (sowieso dat je het vraagt is al bullshit want je hebt heel duidelijke instructies gehad die 1 uur per dag voorschrijven), ik geef je die. Maar ach, doe lekker eigenwijs en vooral ook zo arrogant, mij heb je er niet mee, alleen jezelf als je straks last hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Barbielena, ik ben ook in de Velthuiskliniek geopereerd en mocht ook na vierwekelijks overdag een normale bh aan. Jij geeft hier aan dat je geen beugelbh aan mag, maar wat voor bh dan wel? Misschien ben ik een beetje dom, maar ik ken alleen mijn sportbh en anders een voorgevormde bh met beugels. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat voor bh ik dan het beste kan dragen zonder beugels? Zijn deze dan ook niet een klein beetje voorgevormd? ( erger me zo aan mijn tepels die sinds de ok nog vaak stijf zijn en die je door mijn sportbh heen ziet )

Ik hoor graag van je :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je wilt beweren dat twee uurtjes even geen sport bh aan hebben, mijn borsten voorgoed verneukt zijn?

Das wel heel knap! Ik vroeg om ervaringen, niet om advies en zeker niet advies met een vies toontje erin om vervolgens mij op de chat even af te kraken :). Wie noem je dan arrogant? Voor mij is deze discussie klaar aangezien ik deze topic niet wil verneuken met opmerkingen naar elkaar toe. Als je wat te zeggen heb pm me maar vriendin :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je wilt beweren dat twee uurtjes even geen sport bh aan hebben, mijn borsten voorgoed verneukt zijn?

Das wel heel knap! Ik vroeg om ervaringen, niet om advies en zeker niet advies met een vies toontje erin om vervolgens mij op de chat even af te kraken :). Wie noem je dan arrogant? Voor mij is deze discussie klaar aangezien ik deze topic niet wil verneuken met opmerkingen naar elkaar toe. Als je wat te zeggen heb pm me maar vriendin :101:

Op de chat? Ik ben niet eens op de chat geweest meid, en mijn toon is puur een reactie op jouw opmerkingen. Wat je zaait mag je oogsten, in 'deze' topic. Maar goed, ik ben al klaar met je en absoluut je vriendin niet.

Barbielena, ik ben ook in de Velthuiskliniek geopereerd en mocht ook na vierwekelijks overdag een normale bh aan. Jij geeft hier aan dat je geen beugelbh aan mag, maar wat voor bh dan wel? Misschien ben ik een beetje dom, maar ik ken alleen mijn sportbh en anders een voorgevormde bh met beugels. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat voor bh ik dan het beste kan dragen zonder beugels? Zijn deze dan ook niet een klein beetje voorgevormd? ( erger me zo aan mijn tepels die sinds de ok nog vaak stijf zijn en die je door mijn sportbh heen ziet )

Ik hoor graag van je :)

Er bestaan een hele hoop soorten bh's, voorgevormd is geloof ik geen probleem maar beugels en push-up worden door de meeste PC's de eerste tijd afgeraden. Daarbij, beugels zullen ook niet heel lekker zitten is de ervaring van een hele hoop meiden hier. Ga ns lekker rondneuzen bij Hunkemoller ofzo, en vraag het de medewerksters vooral, vaak hebben die wel meer meiden gehad na hun operatie.

zie ook hier onderaan: http://www.kazem.nl/pivot/entry.php?id=154

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.