Ga naar inhoud

botox - prijzen


Patries473

Aanbevolen berichten

Zal idd wel wat verschil zijn , zoals met alles .

Hier heb je'n idee van prijzen .

Dit is dan weer van een andere site geplukt :

Het aantal Botox product eenheden dat geïnjecteerd wordt, wordt bepaald door de mate van rimpelverslapping en is afhankelijk van patiënt tot patiënt. De meeste mensen zijn geholpen met 25 eenheden voor correctie van de frons tussen de wenkbrauwen of 20 eenheden voor de behandeling van voorhoofdrimpels.

per product eenheid 10 €

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen ervaring met botox, lijkt me dat een facelift op termijn goedkoper en effectiever is. botox is na 2 of 3 maanden al weer opgelost en dan moet je weer opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi,

Eind deze maand krijg ik botox in mijn fronsrimpel..ben nog niet echt oud pas 29 maar zoals ik hier boven ook leesde kan ik door de zon vaak boos kijken, en krjg ik hierdoor ook hoofdpijn.

Ben heel benieuwd naar het resultaat, wel hou ik het bijna helemaal voor mezelf, ik denk dat als ik dit tegen een aantal vriendinnen of me moeder zou vertellen dat ze me afschieten...

Heeft een van jullie al ervaring met botox in de fronsrimpel?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, vinden jullie dit niet prijzig voor iets wat maar zo kort blijft? De rimpel blijft hoe dan ook terugkomen.

Niet zo'n pokerface worden he ladiess :rolleyes::blush::blush:

Hahaha nee, ik ga alleen mijn fronsrimpel laten doen,en de kosten vallen mee 150 euro..

Aan de andere kant ben ik ook wel blij dat het tijdelijk is, voor het geval dat ik het toch onnatuurlijk vind.

Weet niet wat de andere allemaal willen doen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...

Oud topic, maar hier mijn ervaring.

 

Ook ik heb een fronsrimpel.

Bij ons in de familie hebben we dit allemaal, en deze wordt naarmate we ouder worden, steeds dieper en groter. We lijken daardoor al gauw nors. Dat wil ik dus echt niet! 

 

Ik ben toen aan de botox begonnen. 175 euro voor een fronsrimpel....  :blink: 

Maar ik doe het maar eens per half jaar. Anders vind ik het veel te duur!

 

Het blijft bij mij zo n 4 maanden weg, maar daarna komt het langzaam weer terug. Na 6 maar is het ook wel weer nodig om botox te gaan halen. 

 

Het is overigens wel beter om botox te halen voordat de rimpel weer terug is. Het schijnt dan steeds langer te duren voordat de rimpel terug komt. Maar vooralsnog heb ik daar geen ervaring in omdat ik het niet tevaak doe.

 

De prikjes voel je uiteraard wel. Maar het is te doen. Daarna voelt je rimpel aan alsof deze verdoofd is. Apart. Maar je wendt er snel aan.  

Naarmate het inwerkt kun je steeds minder fronsen. 

 

Ik ben er tevreden mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.