Ga naar inhoud

Plotselinge melkproductie 13 dagen PO


Elouise_

Aanbevolen berichten

Toch even een vraagje omdat ik de kliniek niet op zondag wil lastig vallen...

Ik ben 19 mei geopereerd, 375cc Dual plane.

Tot dusver verliep alles heel voorspoedig, borsten beginnen al wat soepeler te worden. Sinds afgelopen zaterdag heb ik echter melkproductie rechts; Ik ben niet zwanger, en het sijpelt echt. Het is echter geen pus of iets dergelijks, want het ruikt en voelt echt als babymelk zegmaar (zelf 2x 10 maanden een kindje gevoed).

Nu ben ik altijd wel 1 of 2 druppeltjes melk blijven produceren na de borstvoeding.

Nu was de gedachte van mij en manlief dat de melkklieren nu onder druk staan door de prothese en daardoor gaat 'sijpelen' zegmaar.

Hebben meer mensen dit gehad? Ik vind het echt zó vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai nooit gehad maar wel ooit borstvoeding gegeven en zodra je borsten gespannen staan ( als je wakker wordt bijv) dan gaan je borsten melk produceren dus misschien is dit een soort reflex want nu staan ze ook gespannen en misschien je melkklier dit zo herinnert ofzo.

Spieren hebben ook geheugen misschien melk klieren ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet nog voor ok volgende week. maar houdt hier zelfs een beetje rekening mee. ben nu 10mnd geleden gestopt met bv. maar sta nog steeds niet helemaal droog. (bij mn 1è kon ik er tot 3 jaar nog melk uit knijpen). ik verwacht dat die laatste klieren door de druk leeg geduwd gaan worden. t is denk ik net als bij vrouwen die stuwing hebben maar geen bv willen geven, een rete strakke bv aan en niet heet douchen(t liefst nog met bh aan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.