Jump to content

smooth profile of high profile

Recommended Posts

Hoi hoi

Wat bedoel je precies met smooth profile?

Ik denk dat je een paar dingetjes door elkaar haalt, wat op zich niet erg is, want bij zo een gesprek komt ook veel info opeens op je af :)

Er zijn verschillende prothesen. Eerst heb je het verschil tussen smooth en textured (glad en getextureerd). Meestal worden de getextureerde gebruikt, omdat deze minder kans op te veel kapselvorming geven.

Daarnaast heb je de profielen. Zo heb je low, medium, high en extra high. Dit geeft de projectie, ofwel volume naar voren, weer. Hoe hoger het profile, hoe meer volume naar voren met gelijk aantal cc, maar hoe smaller de prothese...

Stel je hebt 4 bakjes water. De smalste is de extra high profile, de breedste is de low profile. Als je overal evenveel water in doet, staat het water het hoogst in het smalste bakje. Begrijp je wat ik bedoel?

xx BB

hoi best-boobi, ik bedoel eigenlijk het profile tussen low en high,

ik ga weldra voor een bv en de arts zou me tussen 500 en 550 cc geven maar ik twijfel tussen low en high , wel wetende dat mijn borsten een beetje uit elkaar staan.

Als je het verschil tussen de verschillende protheses wil weten kun je ook naar de site gaan van het merk van je protheses. Hier staat vaak een overzicht van de leverbare protheses in het aantal cc, de projectie maar ook de vorm (bv. rond, anatomisch).

In het geval van Mentor kun je kijken op: http://www.mentorwwllc.com/global-us/Breast.aspx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.