Recommended Posts

Zijn er hier ook lange dames die een bv hebben gehad? Ikzelf ben 1.82 m lang en de pc zei dat ik meer cc kan hebben door mijn lengte. Ik zou graag fotos zien van meiden die 360-410 cc hebben. Ik vind het zooo lastig!

Denk het wel! Ik heb 515 cc high profile. Is bij gewoon in verhouding nu vind ik. Maar mijn voorsituatie was een aa;)

klopt.. dezelfde cc's ogen bij een kleiner iemand veeeel groter dan bij een lang iemand..

ik ben zelf 1.80 maar der paste helaas niet meer dan 375 cc in....

Ik ben 1.83! Hmmm past er niet meer in? Misschien ook een consult bij Plovier plannen?

Guest snoopy85

Ik ga jouw vraag even meevolgen aangezien ikzelf ook 1m80 meet. Mijn chirurg raadde me 325 of 350cc aan, maar ik ben geneigd om voor 400cc te gaan kiezen, om zeker te zijn dat het straks niet te klein word...

wie is jouw chirurg?

paste niet meer in ivm de breedte van me tieten... als ik meer had genomen had ik kans op complicaties.. en daar zitten we niet op te wachten

Plovier had er msshn wel meer in gedaan, maar vond het wel goed zo.. want wat als je te brede protheses neemt??

@Nies en welke cup heb je nu? En wat is je gewicht? En je toevallig foto's die ik mag zien? Ik wilde graag een grote C/ kleine D maar twijfel of ik niet D wil. Als ik nu de foto's terug kijk van het passen waar ik 340 in had vind ik dat te klein maar 420 vond ik echt veel te groot lijken maar als ik hier op het forum lees dat de meesten achteraf toch wel groter hadden gewild ga ik twijfelen!

@snoopy85 mijn chirurg is dr Corion van de Bergman kliniek en die van jou? En wat weeg jij? Ik ben nu voor mijn doen flink. Ik woog altijd 65 kilo en ik weeg nu door zwangerschap 75 kilo. Mijn dochter is inmiddels 11 maanden. Ik ben op dieet om bij mijn volgende passessie mijn oude gewicht terug te hebben want ik ben bang dat ik anders de verkeerde maat kies.

Hou er rekening mee dat de pasprothesen er een stuk groter uit zien dan in het echt. Daar heb ik me ook op verkeken. Ik ben maar 1.66 en heb 425 cc en vind het zeker niet te groot.

Succes

Guest Ava

Ik ben 1,80m, 61kg en heb 600cc, het ziet er in de meeste kleding uit als een D vind ik.

Zoals Yara al zei, pasprotheses ogen een heel stuk groter dan het uiteindelijke resultaat! (Bij mij in ieder geval.)

Ik denk niet dat je met 360/400cc tevreden gaat zijn als je een grote C/kleine D wilt.

Ik ben 1.77.

Tijdens mijn eerste bv heb ik 420 cc gekregen. Tijdens mijn wissel 675 cc.

Foto's staan in mijn galerij

Ik heb nu in een sportbh cup D... Wat het dalijk in een bh gaat worden geen idee..

Ik weeg op dit moment 70 kilo...

Als je me toevoegd kan je me foto's zien

Maar je bent dus al op consult geweest bij bergman lees is.. Wat was de max die je kon nemen??

Ik ben 1,85m, 71kg en ben met 335cc anatomisch (natrelle 410 FF) op de spier van 80A naar 80D gegaan. Ze ogen meer als een C. Het is wel pas 2 weken geleden, dus het kan zeker nog veranderen.

Ik twijfelde ook heel erg over meer cc's, maar ben tot nu toe blij dat ik het niet gedaan heb. Ik kreeg een sportbeha 80B mee na de operatie, toen raakte ik wel even in paniek dat ik verkeerd had gekozen

Ik ben 1.80 en ook breed van boven.

Kreeg met mijn wissel 1050cc en ze ogen echt niet megagroot.

Lang vrouwen kunnen inderdaad meer hebben!

Ik ben 1.80

En ik heb 500cc

En het lijkt nog niet eens een c cup!

Dus neem het grootste wat jekan kiezen

Jekrijgt echt geen spijt!!!