Ga naar inhoud

Lange meiden meer cc nodig?


Aanbevolen berichten

Gast snoopy85

Ik ga jouw vraag even meevolgen aangezien ikzelf ook 1m80 meet. Mijn chirurg raadde me 325 of 350cc aan, maar ik ben geneigd om voor 400cc te gaan kiezen, om zeker te zijn dat het straks niet te klein word...

wie is jouw chirurg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

paste niet meer in ivm de breedte van me tieten... als ik meer had genomen had ik kans op complicaties.. en daar zitten we niet op te wachten ;)

Plovier had er msshn wel meer in gedaan, maar vond het wel goed zo.. want wat als je te brede protheses neemt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nies en welke cup heb je nu? En wat is je gewicht? En je toevallig foto's die ik mag zien? Ik wilde graag een grote C/ kleine D maar twijfel of ik niet D wil. Als ik nu de foto's terug kijk van het passen waar ik 340 in had vind ik dat te klein maar 420 vond ik echt veel te groot lijken maar als ik hier op het forum lees dat de meesten achteraf toch wel groter hadden gewild ga ik twijfelen!

@snoopy85 mijn chirurg is dr Corion van de Bergman kliniek en die van jou? En wat weeg jij? Ik ben nu voor mijn doen flink. Ik woog altijd 65 kilo en ik weeg nu door zwangerschap 75 kilo. Mijn dochter is inmiddels 11 maanden. Ik ben op dieet om bij mijn volgende passessie mijn oude gewicht terug te hebben want ik ben bang dat ik anders de verkeerde maat kies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er rekening mee dat de pasprothesen er een stuk groter uit zien dan in het echt. Daar heb ik me ook op verkeken. Ik ben maar 1.66 en heb 425 cc en vind het zeker niet te groot.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1,80m, 61kg en heb 600cc, het ziet er in de meeste kleding uit als een D vind ik.

Zoals Yara al zei, pasprotheses ogen een heel stuk groter dan het uiteindelijke resultaat! (Bij mij in ieder geval.)

Ik denk niet dat je met 360/400cc tevreden gaat zijn als je een grote C/kleine D wilt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu in een sportbh cup D... Wat het dalijk in een bh gaat worden geen idee..

Ik weeg op dit moment 70 kilo...

Als je me toevoegd kan je me foto's zien ;)

Maar je bent dus al op consult geweest bij bergman lees is.. Wat was de max die je kon nemen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1,85m, 71kg en ben met 335cc anatomisch (natrelle 410 FF) op de spier van 80A naar 80D gegaan. Ze ogen meer als een C. Het is wel pas 2 weken geleden, dus het kan zeker nog veranderen.

Ik twijfelde ook heel erg over meer cc's, maar ben tot nu toe blij dat ik het niet gedaan heb. Ik kreeg een sportbeha 80B mee na de operatie, toen raakte ik wel even in paniek dat ik verkeerd had gekozen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat lastig inderdaad! Ik ga 8 juli weer passen, ik heb nog even de tijd want ben flink aan het sparen! Ik ga sowieso voor 360 cc en misschien dus meer. Bedankt voor de fotos allemaal. Als er nog meer meiden zijn met fotos graag, ook met bh en in kleding. Waarom is het eigenlijk zo dat de uiteindelijke borsten kleiner uitvallen na de operatie als dat je ze gepast had? Ik wil ook niet te groot nemen dat ik straks denk wooooow veel te groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Lange meiden kunnen absoluuuut meer CCs hebben.!

Ben 1.83m en heb 800CC gehad Dual Plane en ze ogen als een mooie volle Dubbel D :)

Dus ik zal vooral wat meer proberen te krijgen dan 360cc. Ook ivm als je een mooie D wil wat natuurlijk prima bij onze lengte kan

Zou zonde zijn als je spijt krijg omdat de cupmaat tegenvalt, lees je toch wel aardig wat hier.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaa! Als ik dit lees ga ik helemaal weer twijfelen. Ik ben 1.74 en weeg 67 kg en heb nu een 80 A/AA. Pc zei tegen mij om op een D uit te komen 400(links)/450(rechts)Cc..

Nu geloof ik er niets meer van hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Waaa! Als ik dit lees ga ik helemaal weer twijfelen. Ik ben 1.74 en weeg 67 kg en heb nu een 80 A/AA. Pc zei tegen mij om op een D uit te komen 400(links)/450(rechts)Cc..

Nu geloof ik er niets meer van hahah

Ik ben 1m78 en weeg 60 kilo en ik ga voor 600-700 :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik ben 1m78 en weeg 60 kilo en ik ga voor 600-700 :D

Ps. Ik zou minimaal voor 500 gaan als ik jou was. Zou zonde zijn als je achteraf spijt krijgt.

Ik hoor bijna nooit dat vrouwen ze te groot vinden geworden, maar wel vaak te klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps. Ik zou minimaal voor 500 gaan als ik jou was. Zou zonde zijn als je achteraf spijt krijgt.

Ik hoor bijna nooit dat vrouwen ze te groot vinden geworden, maar wel vaak te klein.

Wow! Dat is wel erg groot 600-700 - althans voor mij! Had naar je foto's gekeken; en ie zijn toch behoorlijk :o haha

Ga over drie maanden nog een keer op consult en dan nogmaals navragen met wat ik op een D kom (en dat ie er uit ziet als een D) wil inderdaad achteraf niet zoiets hebben van had ik maar....

Is wel grappig want mijn vriend zegt ook iedere keer "niet te groot hoor; doe maar 375" dus met die 500cc wordt het dan helemaal een feest :P

Ik vond btw met passen 400 wel heel mooi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het ligt eraan wat je wil, gaat het om de maat -> een Dcup hebben.

Of borsten die eruit zien als een Dcup.

Siliconen borsten zien er namelijk kleiner uit, in aanzicht, dan echte.

Kan zo een cupmaat of twee verschillen.

Ik heb bijvoorbeeld een 70G als bh/cupmaat maar ze zien eruit als een mooie volle dubbel D / E.

En echt niet als een G :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het ligt eraan wat je wil, gaat het om de maat -> een Dcup hebben.

Of borsten die eruit zien als een Dcup.

Siliconen borsten zien er namelijk kleiner uit, in aanzicht, dan echte.

Kan zo een cupmaat of twee verschillen.

Ik heb bijvoorbeeld een 70G als bh/cupmaat maar ze zien eruit als een mooie volle dubbel D / E.

En echt niet als een G :P

X

Ja daarom tussen de haakjes dat ze er uit moeten zien als een D hahah :)

Maar die van jou, zijn dat ze op je profielfoto want die vind ik er wel echt groot uit zien? Meer dan een D in ieder geval hahah :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.