Ga naar inhoud

ChanRian : 2 juli 2014 : Dr. van Dam : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Al oriënterend op mijn a.s. borstvergroting op 2 juli kwam ik op dit forum terecht. Jeetje...wat veel informatie! Precies wat ik zoek!

Doordat ik veel sport heb ik een laag vetpercentage en ben ik nogal gespierd. Daardoor ben ik in de loop der jaren mijn borsten "kwijt geraakt" Niet dat ik daarvoor zoveel had hoor....Ik heb nooit groter gehad dan een kleine B-cup... Maar nu is het helemaal niks meer, waar ik me niet happy bij voel.

Vandaag ben ik voor het tweede consult geweest en is de definitieve maat vastgesteld. Het wordt 405 CC rond. Ik heb geen idee hoe dat eruit komt te zien.
Ik heb mijn wens voor een volle borst uitgesproken en met rijstzakjes tussen de 350 en 400 CC "geoefend"

Met veel interesse lees ik jullie verhalen over jullie ervaringen om me op die manier helemaal voor te kunnen bereiden op wat komen gaat. Ik kijk er enorm naar uit! Ik kan niet wachten! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis!

Gefeliciteerd met je datum! en veel lees plezier hahaha!

Door wie worden ze geplaatst en hoe laat je ze plaatsen? ik gok voor de spier omdat je veel fitnist?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Nog een goeie maand aftellen en het is al zover. Door wie en waar word je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Wilde hetzelfde vragen als Esmiralda, maar zie dat ze me al voor is hihi

Heel veel plezier met aftellen! Voor je het weet is het al zover :)

xx BB

Hoi

Spannend, waar ga je? 405cc wel een vreemde maat volgens mij.

Natrelle TRM is 405 cc. Waarom zou het een vreemde maat zijn???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha! Ja, eigenlijk best wel een rare maat hè? Bij het bepalen van de maat waren we het erover uit dat het volume rond de 400CC moest komen. De chirurg heeft toen in het lijstje gekeken welk aanbod in implantaten er dan voor mij zijn, en kwam uit op 375 of 405. Ik heb toen gekozen voor 405.
Weten jullie trouwens of ik dat lijstje zelf ook ergens kan vinden?

Ik word 2 juli geopereerd door dr. Van Dam bij Bergmanclinics in Heerenveen. Tot nu toe ben ik erg positief over deze arts en de kliniek.
Ze nemen alle tijd voor je, en leggen heel goed uit waar je op moet letten, waar je aan moet denken en waar je rekening mee moet houden. Ook de consulent is top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

En....het aftellen is begonnen! :43:
A.s. woensdag moet ik me al om 7.45 uur melden bij de kliniek. Heerlijk op tijd. Dan ben ik ook snel aan de beurt.
Inmiddels heb ik alle voorgeschreven medicijnen in huis gehaald.
Ik heb er enorm veel zin in, en ik ben zo benieuwd naar het resultaat.

Ik heb hier op het forum al even rondgeneusd of er meer dames zijn die rond de 400CC Dual Plane Moderate Profile (diameter 13,25 cm, projectie 4,4 cm) hebben gekregen omdat ik me totaal geen voorstelling kan maken van op welke cupmaat ik uit zal komen. Ik draag nu 70A...Wat denken jullie? Kom ik uit op een mooi C-cup?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa! Ik heb ze! En ik ben nu al helemaal happy!

Vanochtend 7.45 uur moest ik me melden in de kliniek. Ik was de eerste vandaag, dus ik hoefde niet lang te wachten.
Ik werd heel hartelijk ontvangen door de consulente die ik ook al twee keer eerder had ontmoet. We hebben kort gekletst en meteen daarna mocht ik mijn sexy operatiejas aan en de hele rits pré-medicatie naar binnen gooien.
Kort daarna kwam dokter Van Dam om foto's te nemen en af te tekenen en direct daarna werd ik al naar de OK gereden....
Tja...de rest heb ik natuurlijk niet echt meegekregen, maar ik werd 1,5 uur later wakker in de verkoever met een heel happy gevoel. Wat een verschil!!

Gedurende de rest van mijn verblijf werd ik echt in de watten gelegd: ik kreeg een heerlijk broodje, vers fruit, koffie...En ik was al zo blij :43::43:

Om 13.30 uur mocht ik ook alweer naar huis. En daar zit ik nu...relaxt en ik heb geen pijn!
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Ik ben nu nog ingetapet, en de tape mag er morgenavond af. Dan kan ik nog beter zien hoe het geworden is. Ik zal in de loop van deze dagen wel even een fotootje plaatsen.

Alle lof voor de mensen van BergmanClinics Heerenveen. Ik ben echt top behandeld, en dat is bij zo'n grote stap en beslissing in je leven heel belangrijk!

Zo, nu zijn jullie ook weer op de hoogte!
Erg leuk dat medeleven hier op het forum. Het is toch een onderwerp dat je niet zo snel "en plein public" bespreekt.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Jaaaa! Ik heb ze! En ik ben nu al helemaal happy!

Vanochtend 7.45 uur moest ik me melden in de kliniek. Ik was de eerste vandaag, dus ik hoefde niet lang te wachten.

Ik werd heel hartelijk ontvangen door de consulente die ik ook al twee keer eerder had ontmoet. We hebben kort gekletst en meteen daarna mocht ik mijn sexy operatiejas aan en de hele rits pré-medicatie naar binnen gooien.

Kort daarna kwam dokter Van Dam om foto's te nemen en af te tekenen en direct daarna werd ik al naar de OK gereden....

Tja...de rest heb ik natuurlijk niet echt meegekregen, maar ik werd 1,5 uur later wakker in de verkoever met een heel happy gevoel. Wat een verschil!!

Gedurende de rest van mijn verblijf werd ik echt in de watten gelegd: ik kreeg een heerlijk broodje, vers fruit, koffie...En ik was al zo blij :43::43:

Om 13.30 uur mocht ik ook alweer naar huis. En daar zit ik nu...relaxt en ik heb geen pijn!

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Ik ben nu nog ingetapet, en de tape mag er morgenavond af. Dan kan ik nog beter zien hoe het geworden is. Ik zal in de loop van deze dagen wel even een fotootje plaatsen.

Alle lof voor de mensen van BergmanClinics Heerenveen. Ik ben echt top behandeld, en dat is bij zo'n grote stap en beslissing in je leven heel belangrijk!

Zo, nu zijn jullie ook weer op de hoogte!

Erg leuk dat medeleven hier op het forum. Het is toch een onderwerp dat je niet zo snel "en plein public" bespreekt.

Hoi hoi!

Ben blij dat ik jouw verhaal mag lezen. Ik ga binnenkort ook naar Bergman en ook naar Dr. Van Dam! Ik heb al gehoord dat ze heel aardig is en mooie borsten maakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend gigi888! Wanneer is de grote dag?

Ik ben inderdaad heel tevreden over Bergman in Heerenveen, en dokter Van Dam is echt een aanrader. Ik voelde me erg op mijn gemak bij haar.

Ze neemt alle tijd voor je, en luistert ook echt naar jouw wensen. Al het personeel daar is trouwens top!

Ik zal straks nog even een nieuwe foto plaatsen van hoe mijn borsten er nu, na bijna 5 weken po uitzien. Ik ben super tevreden!

Alvast heel veel succes en ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen en natuurlijk naar het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hi, jee wat zijn ze mooi geworden zeg!

Ze passen goed bij je lichaam.

Ik ben ondertussen van haar op consult geweest en het wordt 500cc dual plane, mag ook voor de spier omdat ik genoeg weefsel van mezelf heb. Maar ik vind dual plane toch mooier ogen over het algemeen.

Moet eind deze maand voor tweede consult en anesthesie. Datum moet ik nog overleggen aangezien ik een eigen zaak heb. Maar het kan allemaal vrij snel.

Liefs Gigi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.