ChanRian

ChanRian : 2 juli 2014 : Dr. van Dam : Bergman Kliniek

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Al oriënterend op mijn a.s. borstvergroting op 2 juli kwam ik op dit forum terecht. Jeetje...wat veel informatie! Precies wat ik zoek!

Doordat ik veel sport heb ik een laag vetpercentage en ben ik nogal gespierd. Daardoor ben ik in de loop der jaren mijn borsten "kwijt geraakt" Niet dat ik daarvoor zoveel had hoor....Ik heb nooit groter gehad dan een kleine B-cup... Maar nu is het helemaal niks meer, waar ik me niet happy bij voel.

Vandaag ben ik voor het tweede consult geweest en is de definitieve maat vastgesteld. Het wordt 405 CC rond. Ik heb geen idee hoe dat eruit komt te zien.
Ik heb mijn wens voor een volle borst uitgesproken en met rijstzakjes tussen de 350 en 400 CC "geoefend"

Met veel interesse lees ik jullie verhalen over jullie ervaringen om me op die manier helemaal voor te kunnen bereiden op wat komen gaat. Ik kijk er enorm naar uit! Ik kan niet wachten! :5:

hee meis!

Gefeliciteerd met je datum! en veel lees plezier hahaha!

Door wie worden ze geplaatst en hoe laat je ze plaatsen? ik gok voor de spier omdat je veel fitnist?

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Nog een goeie maand aftellen en het is al zover. Door wie en waar word je geopereerd?

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Wilde hetzelfde vragen als Esmiralda, maar zie dat ze me al voor is hihi

Heel veel plezier met aftellen! Voor je het weet is het al zover

xx BB

Natrelle TRM is 405 cc. Waarom zou het een vreemde maat zijn???

@BB, nou 405 is best "vreemd" waarom is het niet wat logischer opgebouwd met ronde getallen. Weet jij dat?

Ieder merk heeft zijn eigen maten.. Geen idee waarom het ene merk kiest voor 405 en het andere merk voor 410 en weer een ander voor 425....

Hahaha! Ja, eigenlijk best wel een rare maat hè? Bij het bepalen van de maat waren we het erover uit dat het volume rond de 400CC moest komen. De chirurg heeft toen in het lijstje gekeken welk aanbod in implantaten er dan voor mij zijn, en kwam uit op 375 of 405. Ik heb toen gekozen voor 405.
Weten jullie trouwens of ik dat lijstje zelf ook ergens kan vinden?

Ik word 2 juli geopereerd door dr. Van Dam bij Bergmanclinics in Heerenveen. Tot nu toe ben ik erg positief over deze arts en de kliniek.
Ze nemen alle tijd voor je, en leggen heel goed uit waar je op moet letten, waar je aan moet denken en waar je rekening mee moet houden. Ook de consulent is top!

O,ja....de plaatsing zal trouwens Dual Plane zijn, omdat ik weinig vetweefsel heb. Anders heb ik grotere kans dat de rand van het implantaat te zien zal zijn.

succes

Ik heb je titel even aangepast en verplaatst naar operatieverslagen.

Nu kunnen we allemaal mee aftellen

En....het aftellen is begonnen!

A.s. woensdag moet ik me al om 7.45 uur melden bij de kliniek. Heerlijk op tijd. Dan ben ik ook snel aan de beurt.
Inmiddels heb ik alle voorgeschreven medicijnen in huis gehaald.
Ik heb er enorm veel zin in, en ik ben zo benieuwd naar het resultaat.

Ik heb hier op het forum al even rondgeneusd of er meer dames zijn die rond de 400CC Dual Plane Moderate Profile (diameter 13,25 cm, projectie 4,4 cm) hebben gekregen omdat ik me totaal geen voorstelling kan maken van op welke cupmaat ik uit zal komen. Ik draag nu 70A...Wat denken jullie? Kom ik uit op een mooi C-cup?

Alvast heel veel succes woensdag! Spannend hoor!

Ik denk dat het zeker gaat ogen als een mooie C! Heb zelf 300/325cc mentor high profile dual plane gekregen en ben van een 70A naar een 70E gegaan, maar ze ogen kleiner hoor!

hee meis,

veel succes woensdag! lekker tukkie doen en dan wakker worden met boobs!

alvast een fijn herstel toegewenst!

xx