Ga naar inhoud

Isbee : 14 mei 2014 : Dr. Casaer : Jan Yperman


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik wilde even mijn verhaal delen met jullie omdat ik zo blij ben met mijn prothesewissel :)

Ik had al heel lang complexen over mijn borsten en was op mijn 19 jaar eens bij een plastisch chirurg geweest in het UZ (Dr. Blondeel). Ik had echter geen goed gevoel bij hem, en heb mijn wens dus opnieuw proberen vergeten. Maar uiteindelijk heb ik toch in 2007 de knoop doorgehakt!

Ik heb deze laten doen bij Dr. De Cordier in Maria-Middelares in Gent. De prothesen waren rond, 225cc, merk Mentor, geplaatst achter de borstspier. Ik wilde vooral zeer natuurlijke borsten hebben die bij mijn lichaam pasten. Daarom ging mijn voorkeur uit naar anatomische, maar owv de kans op rotatie bij deze prothesen plaatste hij de ronde. Met deze prothesen had ik een 85B/70C.

Ik was er redelijk tevreden mee, niettegenstaande ze zeer hoog stonden naar mijn mening. Daarom verstopte ik mijn borsten eigenlijk nog altijd en droeg ik geen decolletés omdat je het kon zien dat ze vergroot waren (en ik dit het liefste niet aan de grote klok hing).

Sinds een jaar kreeg ik ook rimpelvorming en daarom ben ik op zoek gegaan naar een goede chirurg voor een revisie.

Ik ben van Gent maar omdat ik al zo veel goede dingen gehoord over Dr. B Casaer ben ik naar Brugge gegaan. Dr. Casaer werkt zowel in Brugge (AZ Sint Jan), Ieper (Jan yperman) en Veurne.

Hij werkt met anatomische polyurethaan prothesen (de zogenoemde Furry Brazilians). Een polyurethaan coating zorgt ervoor dat de prothese zich heel snel aan de omgevende weefsels bevestigt. Dit zorgt ervoor dat de prothesen geen kans krijgen om te draaien en minder vaak zullen doorzakken. Tevens wordt geclaimd dat deze de duurzaamste en veiligste borstprothesen zijn waarbij de kans op kapselcontractuur slecht 2% is na 10 jaar. Dit is ruim tien keer minder dan bij andere klassieke prothesen.

Het is een zeer aangename chirurg en ik voelde me meteen op mijn gemak. In mei 2014 ben ik geopereerd in het Yan Yperman ziekenhuis met 230cc polyurethaan prothesen.

In vergelijking met de eerste operatie had ik opmerkelijk minder pijn. Na een kleine week reed ik zelfs al met de auto :-)

Het resultaat vind ik fantastisch! Ik loop nu reeds (2 weken PO) te pronken met decolletés!!

In bijlage vinden jullie foto's van de eerste dagen PO, vergeleken met voor en na bij Dr. De cordier. Ordeel zelf :-)

Ik zal binnenkort nog wat recentere foto's uploaden van mijn nieuwe borsten waar ik zo fier op ben!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
8 uur geleden zei vimos55:

Hallo,

Ik heb mijn operatie volgende week met Dr De Cordier, na jouw verhaal ben ik wel een beetje onzeker van mijn keuze. En ik kan jouw fotos niet zien kan je dat aub opnieuw uploaden.

 

Iemand anders ervaring met hem?

 

X

Het ligt niet aan de instellingen van de foto's dat je haar foto's niet kunt zien.
Je moet even het bericht lezen rechtsboven bij het envelopje, dat je gekregen hebt bij aanmelding op dit forum.

Je kunt pas foto's zien als je je netjes voorgesteld hebt :)
Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 22-9-2016 om 21:35 zei best_boobie:

Het ligt niet aan de instellingen van de foto's dat je haar foto's niet kunt zien.
Je moet even het bericht lezen rechtsboven bij het envelopje, dat je gekregen hebt bij aanmelding op dit forum.

Je kunt pas foto's zien als je je netjes voorgesteld hebt :)
Succes!!

xx BB

L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Normaal gezien kan iedereen mijn foto's zien. Ik weet niet goed waarom je ze niet kan zien? Misschien zoals 'best Boobie' zei omdat je je eerst moet voorstellen?

 

BTW het is nu 2 jaar na de ingreep bij Dr. Casaer en mij borsten zijn enorm soepel. Ze bewegen zelfs als ik sport of stap. Ik vind dat een heel fijn gevoel :-)

 

Groetjes en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Isbee!

Na een weekje hier gezeten te hebben heb ik mijn beslissig bijna genomen. 
Ik twijfelde over  lipofilling. Ik ben al eind november bij dokter Blondeel in UZ Gent geweest. 
Maar op deze forum vond ik veel nuttige informatie waardoor mijn beeld  over lipofilling heel snel gelsmolten is. Net als de lipofilling uit de borsten smelt..
Ik woon nog geen 15 min ver van Brugge, en na het lezen van jouw bericht staat  mijn beslissing vast!
Deze week nog probeer ik afspraak met dr. Casaer te regelen.
 

Dankje voor informatie! Xx
 

PS jouw borsten zien er erg mooi uit! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.