Ga naar inhoud

kelliebellie : 23 april 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast kelliebellie

Aanbevolen berichten

Hoi Eefje,

Wat een ontzettend mooie borsten heb jij zeg! Ik hoop dat die van mij ook zo worden dan ben ik VET tevreden en dolgelukkig! ;)

Als il veel wondvocht had mocht ik maandag douchen. Maar als dat niet het geval ik zou het het beste zijn als ik alles zou om houden tot de 10de dag, de controle. Ik zie niets van bloed, en ik heb alleen een witte sportbeha aan, dus kan het goed zien... Wat zou ik nu doen?

Bedankt voor de tip! Ik wist niet dat ze dat de handtekening noemde... :69:

:53:

Hey Ilona,

Thanks! Mag ik ook je ww als je foto's hebt gemaakt, ben ook heel benieuwd om te zien hoe die 380 cc eruit ziet bij jou. :blush:

Zou gewoon de adviezen opvolgen dan van Dr. Visser. Ik mocht de dag na de operatie al douchen (er zaten waterdichte pleisters op de wonden), maar iedere pc heeft z'n eigen adviezen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Eefje zeker mag je mijn ww als ik mijn foto's erop heb staan! Heb jij ook al foto's van de eerste dag?

Zal idd ff kijken, dan zal ik me morgen douchen, dan zie ik ze tenminste en kan ik al foto's maken... Spannend!!!

Liefs, Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Petietje..

Hay Ilona,

Thanx voor je reactie..

Ik zit nu op een kleine cup 70/75 A en wil uitkomen op een mooie volle C want denk dat als ik voor een B ga ik achteraf spijt ga krijgen (beter teveel dan te weinig denk ik nu);)

Heb jij nog lang moeten wachten op de operatie na je consult ?

Ik mag namelijk pas in augustus vrij nemen omdat ik pas ben begonnen met mijn nieuwe baan :(

En denk je dat het verstandig is mij operatie al in te plannen voor mijn consult ? Ben zo bang dat ze geen plek meer hebben in augustus als ik nog lang wacht met inplannen..

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hey Patricia,

Ik zou idd nu al een operatie datum vastleggen. Ik heb dat nl ook gedaan, anders kon ik ook zo lang wachten. Ik ben 20 april op consult geweest en 23 april geopereerd!

Denk wel dat je voor augustus wel geholpen kan worden hoor...

Succes!

Liefs Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Petietje..

@ Looontje..

Heb vandaag gebeld (alweer :$) en gevraagd of ik alvast een datum kon inplannen voor augustus maar dat kon nog niet volgens de dame aan de telefoon.. Dus dat moet ik dan maar na mijn consult doen.

Nog een vraagje over het consult, moet je een speciale bh meenemen of krijg je daar een pas-bh (of hoe je zo een ding ook noemt) Heb namelijk alleen super opgevulde bh's en denk dat daar geen pas prothese in past :S

groetjes Patricia..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hey Patricia,

Klopt wat je zegt dat je geen datum kan vastleggen... Bij mij was het anders omdat ik eerst 500 euro had aanbetaald voor bij dokter Damen. Maar ben gewisseld met arts. En omdat ik al had aanbetaald mocht ik een datum vastleggen... Als je er zeker van bent dat je in de Wellness door Dr. Visser geholpen wilt worden zou je miss 500 euro kunnen aanbetalen. Als je dat wilt zou je denk ik een datum kunnen plannen. Mijn vriendin heeft dit nl ook gedaan. En zou dat niet lukken, weet ik bijna zeker dat jij in augustus wel geholpen kan worden... De wachttijd is echt wel binnen 8 weken...

Ik zou gewoon een soepele bh aan doen. In ieder geval waar je de vulling uit kan halen. En eventueel een witte top of uitgesneden truitje (dan zie je het beste).

Spannend he meisie! Hoop dat je je datum kan vastleggen als je al wilt aanbetalen...

Suc6!

Liefs Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje zeker mag je mijn ww als ik mijn foto's erop heb staan! Heb jij ook al foto's van de eerste dag?

Zal idd ff kijken, dan zal ik me morgen douchen, dan zie ik ze tenminste en kan ik al foto's maken... Spannend!!!

Liefs, Ilona

Ja hoor, helemaal naar beneden scrollen in m'n album, eerst staan er foto's van B-dag met drukverband nog aan, en dan 2 d po (maar daar zien ze er nog niet zo mooi uit hoor, langs 1 kant stak de prothese ook uit bovenaan en daarvoor heb ik dan ook nog een band moeten dragen).

Ben benieuwd hoor naar je eerste picjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hallo Iedereen,

ik denk erover na om een prothesewissel te doen bij de wellnesskliniek. Heeft iedereen hier goede ervaringen?

Ik heb nu 375cc onder de spier, maar ik denk dat ik nu boven de spier wil. Mijn protheses zijn te hoog geplaatst, waardoor mijn eigen borsten een soort van hangen.. En dit ziet er raar uit van de zijkant.

Heeft iemand adviesjes voor mij?

Liefs Indah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit komt dus niet doordat je protheses te hoog geplaatst zijn zoals ik net al in een ander topic aan je schreef je heb denk ik een double bubble.

De spier houd de prothese vast en je eigen borst gaat hier over heen vallen.

Waardoor je een extra (borst) rand onderin krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.