Guest kelliebellie Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 hallo iedereen ik ben een jonge vrouw van 21jaar en ben van plan om een borstvergroting te laten doen omdat ik echt niks heb ,heb maar een a70 en ik zie daar echt mentaal vanaf ! ik heb 17maart een eerste gesprek in de wellnessskliniek . ik zou graag van een a naar een volle D willen gaan maar ik heb echt veel schrik dat dat niet ga lukken omdat ik vrij small ben en mijn vel rekt niet mee ik ben 1m68 en ik weeg 53 kilo zou iemand mij kunnen vertellen of dat zou gaan bij mij ? ik loop er echt zo hard mee bezig dat ik zelfs ni kan slapen , wie kan er mij helpen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 hoi kelliebelliewelkom hier! en hoop dat je veel wijsheid hier kunt vinden. maar dát kan alleen een pc je vertellen. of dat kan. en je huid kan vaak wel redelijk veel aan hoor. wacht ff je 1e consult af. kijk wat hij te zeggen heeft en hoe je er bij voelt. voel je je niet fijn moet je een andere pc/kliniek/ziekenhuis raadplegen totdat je er wel een vind bij wie je je goed voelt. succes en sterkte ermee!ps; ik verander ff je topicnaam,das handiger straks voor de dames die je willen volgenliefs Patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaat Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 he kelliebellie,welkom op het forum! 17 maart wordt een spannende dag voor je. geen idee of dit gaat lukken, hangt van je huid af en wat de pc ermee denkt te kunnen doen. ik zou me proberen daar nog niet te druk om te maken. 17 maart komt vanzelf naar je toe! eerst maar s wat ervaringen lezen van mede bv-sters. je hebt in ieder geval al een belangrijke stap gezet!veel plezier hier!groetjesKaatje Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Hey meid , nee spijtig , dat kunnen 'wij' niet voor je inschatten of dat gaat bij jou , die volle D-cup .Hoe groot je kan gaan hangt nml van meerdere factoren af , het is niet omdat je maar een A hebt dat een D niet zou kunnen maar het is idd wel erg nuchter van je om er je hoop niet op te zetten ! Al zijn er wel met dezelfde 'maten' die een D hebben na hun bv . Het is immers zo dat je bij een smallere omtrek (jouw 70) minder cc nodig hebt om een D te bekomen dat wanneer je breder gebouwd bent .Die meerdere factoren waarover ik het had zijn bvb je omtrek (bouw) , elasticiteit van je huid , basis van je borst : hoeveelheid vet- en klierweefsel , stand van je tepels (hoogte gemeten van je sleutelbeen tot aan je tepel) en zeker nog meer dingen waar ik nu niet opkom .Bij wie ga je trouwens op consult ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Hi Kelliebellie, welkom dapper dat je de eerste stap al hebt gemaakt,afspraak gemaakt voor een consult. ik zou wel als je meerdere reakties van artsen wilt horen naar de mogelijkheid naar een d cup,op meerdere consults gaan. 2artsen kunnen een totaal verschillend advies geven,en dan pak je de gene die je het meest bevalt,en bij je je voor 100% op je gemak voelt en die slapenloze nachten,ken ik maar al te goed van mezelf toen,had zelfs soms buikpijn van het piekeren en nadenken erover,hoe ik alles wou aanpakken,maar het is allemaal goed gekomen. op naar 17maart in dit geval,aftellen maar veel lees en post plezier op het forum. greetzzz moontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poes Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Hoi,Op 17 maart krijg ik mijn bv door dokter Damen in de welnesskliniek.Bij wie heb je een afspraak?Alvast veel succes bij het maken van je keuze.Gr Poes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kelliebellie Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 awel dat weet ik eigenlijk niet ! ik heb gebeld voor een afspraak en de vrouw met wie ik aant praten was heeft alleen gevraagt of het een rol speelde of het een man of een vrouw was ,dus ik zou het eigenlijk ni weten :s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kelliebellie Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 kan er misschien iemand mij zeggen of de hair&beauty clinic goed is ? groetjes kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 kan je hier geen antwoord op geven kelliebellie.wat ik je wel als tip kan geven is,open een nieuw topic,met de vraag wie deze kliniek kent,en welke artsen er werken,en of er fijne prettige ervaringen zijn ontstaan.greetzzz moontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Beetle Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 Hoi en welkom,spannend hoor 17 maart, gewoon afwachten en dan heb je alle antwoorden op je vragen.Moeilijk om geduld te hebben, ik weet er alles van.In ieder duidelijk aangeven wat je wel en niet wilt.Succes ermee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kelliebellie Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 hoy iedereen ben een jonge vrouw van 21jaar en EINDELIJK 23april ga ik een borstvergroting ondergaan in de wellnesskliniek door dokter damen.heb nu maar een A75 kzou graag op een mooie volle D uitkomen nu ben ik gisteren geweest en de chirurg heeft besloten om 380cc monobloc silicone soft one achter de spier te plaatsen nu is mijn vraag kom ik met 380cc achter de spier wel toe om op een D uit te komen kon van de chirurg ook nog altyd 425cc pakken . wie kan er mij mss beetje helpen groetjes kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 hoi kelliebellie, tja,dat zul je toch aan de arts over moeten laten. die heeft daar het beste kijk op en ervaring mee. de een heeft een D met 275cc en de ander met 450cc. maar grootte went erg snel en als je zeker grote borsten wilt krijgen zou ik voor zo groot mogelijk gaan wat erin kan. maar dat is mijn idee he?!! daarbij zal ik ff je titel en topic verplaatsen,ok?! staat hij op de goeie plek en ben je wat makkelijker te volgen liefs Patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poes Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Hoi Kelliebellie,Ik heb 17/3 een bv gehad bij Damen.Er is 380 cc geplaatst achter de spier. Het voorlopige resultaat ziet er naar mijn mening al mooi uit. Voor mij persoonlijk zijn ze groot genoeg. Ik was bang dat het te groot ging uitvallen.Foto's heb ik nog niet daar ik die band nog om me heb en geen deftige foto's kan maken zo. Die volgen dus nog de 31e. Je moet dan maar is kijken.Had ik écht GROOTE borsten gewild, had er meer in gemoeten. Dat kan ik nu wel al zien. Maar ja, wat is voor u groot en wat is voor mij groot. Ik wou het voller maar moest er ook natuurlijk blijven uitzien.Dokter Damen heeft volledig begrepen wat ik wou. Ben dus heel tevreden!Gr Poes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kelliebellie Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 hallo allemaal ben eindelijk geoppereerd heb mijn boobies !!!! heb uiteindelijk 380cc gekregen omdat 425 er niet in ging spijtig natuurlijk maar op hoeveel zou ik ongeveer kunnen uitkomen denken jullie want ze zijn nu platgedrukt worden ze nog groter als het verband eraf is ? groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest looontje Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Hallo gelukkige meid,Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik ben ook 23 april geholpen in de Wk door Dr. Visser. Hoelaat ben jij geholpen en door wie?Ik ben nu ook super blij!! Bij mij heeft ze ook 380cc achter de borstspier geplaatst, en ook bij mij is nu nog alles platgedrukt. Maar als ik in de spiegel kijk zie ik dat het toch wel behoorlijk wat is! Ik heb een sport bh maat 70d van hen aan en moet zeggen dat hij behoorlijk strak zit.Hoe voel jij je, hoe gaat het je af?Moet zeggen dat de operatie mij echt is meegevallen en daarna ook... Vandaag heb ik pas echt erge spierpijn en vannacht elk uur wakker. Had het allemaal wel erger verwacht.Liefs Ilona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Gefeliciteerd Kelliebellie en ook Ilona! @ Kelliebellie, moeilijk te zeggen op wat voor maat je zult uitkomen, weet niet hoe breed je bent bv en ook hoe zijn ze geplaatst en bovendien valt het bij iedereen anders die cc's, maar 380 cc is toch al een behoorlijk volume, dus denk dat dat wel zal meevallen hoor! Neem aan dat je nu nog ingetaped zit, als de tape eraf gaat zullen ze ook wel nog meer naar voren komen, want zoals je al zegt wordt alles nu behoorlijk platgedrukt. @ Ilona, blij dat het je allemaal goed is meegevallen! Geniet ervan meid en laat je lekker verwennen! Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kelliebellie Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Hallo gelukkige meid,Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik ben ook 23 april geholpen in de Wk door Dr. Visser. Hoelaat ben jij geholpen en door wie?Ik ben nu ook super blij!! Bij mij heeft ze ook 380cc achter de borstspier geplaatst, en ook bij mij is nu nog alles platgedrukt. Maar als ik in de spiegel kijk zie ik dat het toch wel behoorlijk wat is! Ik heb een sport bh maat 70d van hen aan en moet zeggen dat hij behoorlijk strak zit.Hoe voel jij je, hoe gaat het je af?Moet zeggen dat de operatie mij echt is meegevallen en daarna ook... Vandaag heb ik pas echt erge spierpijn en vannacht elk uur wakker. Had het allemaal wel erger verwacht.Liefs Ilonahey ilona ben geholpen door dr damen moest er zijn om half 9 en ze zijn me komen halen om half 12 voor de operatie ja ik hab vannacht ook geen oog dicht gedaan van de pijn ,heb elk uur gezien en vandaag heb ik ook toch redelijk wat bijn gehad moet ik zeggen !khoop dat ik vanavond wat beter kan slapen maar dat zal wel niet liefs kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kelliebellie Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Gefeliciteerd Kelliebellie en ook Ilona! @ Kelliebellie, moeilijk te zeggen op wat voor maat je zult uitkomen, weet niet hoe breed je bent bv en ook hoe zijn ze geplaatst en bovendien valt het bij iedereen anders die cc's, maar 380 cc is toch al een behoorlijk volume, dus denk dat dat wel zal meevallen hoor! Neem aan dat je nu nog ingetaped zit, als de tape eraf gaat zullen ze ook wel nog meer naar voren komen, want zoals je al zegt wordt alles nu behoorlijk platgedrukt. @ Ilona, blij dat het je allemaal goed is meegevallen! Geniet ervan meid en laat je lekker verwennen! Liefs, hey eefje ben nogal aan de smalle kant en ze zijn achter de spier geplaatst ik zit voor de moment nog altyd ingetaped ja nu heb ik wel bang dat ik misschien maar 1 maatje groter ga hebben als ik ze nu zo bezie ! liefs kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest looontje Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Dank je Eefje,Valt idd erg mee... Alleen het slapen en het omhoog komen door de spierpijn valt tegen. Zelfs mijn littekens zijn al aan het jeuken...Ik wil ze zo graag zien, maar durf de sportbh niet uit te doen omdat nu alles goed is ingepakt. Ik ben trouwens niet getaped, alleen pleisters op de wonden.Zou ik jouw foto's mogen zien? Ik ben nl ook van een kleine 70a naar hopelijk een grote 70c gegaan...Kun jij mij trouwens vertellen hoe ik de gegevens over mijn borsten, arts en kliniek beneden aan mijn profiel zet? Toch een beetje blond denk ik hihihi...Liefs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest looontje Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Hey Kelly,Dan kunnen we ons de hand geven meid! Ik hoop dan ook dat we vannacht beter slapen. Zal mijn vriend ook blij zijn, want hij kan me altijd overeind helpen.Heb jij trouwens je borsten ook helemaal naar de zijkant gedrukt?Jij was daar toen ik naar huis ging. Ik ben daar nl rond 11.00 uur weggegaan... Zijn we ons misschien wel tegen gekomen...Liefs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Petietje.. Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Hallo Meiden !! Jullie hebben je nieuwe boobies al Gefeliciteerd.. Ik heb Dinsdag 25 mei mijn eerste gesprek in de Wellness kliniek met Dr Visser.. Vind het erg spannend allemaal.. Heb in ieder geval al heel veel gehad aan jullie verhalen, heb nu eindelijk de knoop durven doorhakken Als ik jullie foto's mag zien graag, ben erg nieuwschierig geworden !! Groetjes Patricia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 hey eefje ben nogal aan de smalle kant en ze zijn achter de spier geplaatst ik zit voor de moment nog altyd ingetaped ja nu heb ik wel bang dat ik misschien maar 1 maatje groter ga hebben als ik ze nu zo bezie ! liefs kelly Hey Kelly, Als je smal bent (ik heb bijvoorbeeld een onderwijdte van 71/72) dan zul je zeker meer dan 1 maatje opschuiven hoor met je 380 cc, ik ben zelf van een kleine A/AA naar een C gegaan met 200 cc. Komt helemaal goed hoor, ze worden platgedrukt nu door de tape en ook door je borstspier, die moet ook nog oprekken, dus naarmate de weken vorderen zal je spier zich aanpassen en zullen ze ook daardoor meer naar voren komen. Allemaal kwestie van geduld. Zul je hier al wel meer hebben gelezen, haha Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Dank je Eefje, Valt idd erg mee... Alleen het slapen en het omhoog komen door de spierpijn valt tegen. Zelfs mijn littekens zijn al aan het jeuken... Ik wil ze zo graag zien, maar durf de sportbh niet uit te doen omdat nu alles goed is ingepakt. Ik ben trouwens niet getaped, alleen pleisters op de wonden. Zou ik jouw foto's mogen zien? Ik ben nl ook van een kleine 70a naar hopelijk een grote 70c gegaan... Kun jij mij trouwens vertellen hoe ik de gegevens over mijn borsten, arts en kliniek beneden aan mijn profiel zet? Toch een beetje blond denk ik hihihi... Liefs... Hey Ilona, Niet bang zijn om de sportbh uit te doen, kan geen kwaad voor even, mag je trouwens nog niet douchen vandaag? Zal je m'n ww even pb-en. Je hebt toch ook 380 cc gekregen, dan zul je vast wel meer dan een 70 C bekomen denk ik zul je vast niet kwaad om zijn zeker?! Om je handtekening te maken, moet je naar je profiel gaan (kun je bv doen door op je eigen naam te klikken), eenmaal in je profiel vind je rechts bovenaan een knop profiel bewerken, dan vind je ergens links 'wijzig handtekening' en daar kun je dan alles toevoegen. Succes! Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest looontje Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Hoi Eefje, Wat een ontzettend mooie borsten heb jij zeg! Ik hoop dat die van mij ook zo worden dan ben ik VET tevreden en dolgelukkig! Als il veel wondvocht had mocht ik maandag douchen. Maar als dat niet het geval ik zou het het beste zijn als ik alles zou om houden tot de 10de dag, de controle. Ik zie niets van bloed, en ik heb alleen een witte sportbeha aan, dus kan het goed zien... Wat zou ik nu doen? Bedankt voor de tip! Ik wist niet dat ze dat de handtekening noemde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest looontje Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Hallo Petietje,Wat spannend! Dus ook voor jou gaat binnenkort je droom in vervulling... Ik kan je vertellen dat ik zeer tevreden ben over Dr. Visser! Een heel fijn consult waar ik alles in kon vragen en waar alles ook goed werd uitgelegd!De operatie is me meer dan reuze meegevallen hoor. Want zo lag ik op de operatie tafel, en voor k het wist was ik weer boven!!!Heb op zich weinig klachten, behalve dan die erge spierpijn en niet goed kunnen slapen omdat je alleen maar op je rug ligt.Wat heb jij nu voor maat en waar wil je op uit komen?Zodra ik zelf mijn borsten heb gezien zal ik foto's erop zetten!Wens je heel veel succes!!!!Liefs Ilona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts