Ga naar inhoud

irritante bobbel


Nies

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik word er ondertussen een beetje gek van dus open nu ff een topic over die irritante bobbel in me linkertiet!

Sinds dag 4 po voel ik een bobbel aan de binnenkant van me linkertiet.. echt met een best scherpe rand.. ik moest na 2 weken op controle dus ik dacht ik laat ze dan wel ff voelen om te kijken wat het is..

nou wat denk je: 2 dagen voor de controle is die ineens weg! Ik helemaal blij natuurlijk.. Ik voelde nog wel wat bobbels onderin die borst maar dat was duidelijk vocht.. heb ze tijdens de controle nog laten voelen en inderdaad dat was vocht..

nou is sinds een 1,5 week die bobbel weer terug!! :mad::mad::mad: Niet te geloven..

het ene moment is het een scherpe rand en kan ik hem niet indrukken en het andere moment is die wat zachter en is het net een klikklak knopje (ja weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen) het is ook echt een langwerpige bobbel...

Het rare is is dat die s'ochtends na het opstaan ff weg is (ik slaap nog op me rug) en na een half uurtje voel ik hem weer!

je ziet hem niet... maar ik voel hem wel en het begint me een beetje te irriteren...

heeft iemand enig idee wat het is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet niks dus kan er moeilijk een foto van maken ;)

Ja ik denk ook dat het msshn een plooi is ofzo? Maar dat weet ik niet zeker want dan zou die wel erg dubbel zitten... En dan zou die toch niet ineens weg zijn en dan operns weer terug?

Ik bedoel een plooi dat blijft toch gewoon zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ik denk echt dat het de rand van je prothese is en die beweegt dus zal je het soms wel en soms niet voelen. Ik voel dat ook aan 1 kant . Maar hiervoor had ik andere protheses en die voelde ik ook. Ik zou niet steeds gaan voelen want anders irriteer je het misschien .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal idd de rand van je prothese kunnen zijn Nies. Was 375 voor je het maximale wat je kon nemen? Want Schiettecatte vertelde mij dat als ik het maximale zou nemen (voor de borstspier) dat de kans groot is dat ik de rand van mijn prothese af en toe zal voelen. Misschien is dat het?. Weet ik natuurlijk niet zeker, want ik heb zelf nog niet de borstvergroting gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen de kliniek bellen om ernaar te laten kijken..

Ik ben het beetje zat om te speculeren wat het kan zijn dus ga gewoon ff langs.. dan maar weer 3 uur in de auto hier word ik ook niet goed van..

Op dit moment voelt die echt heel hard en vind het echt heel raar hoor.. kijk als ik nou te horen krijg dat het de rand van de prothese is van de pc dan weet ik dat en hoef ik er niet heel de tijd over na te gaan denken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schiettecatte heeft mij 375 aangeraden omdat als ik meer zou nemen ik meer kans zou krijgen op complicaties.. dus hij heeft de prothese genomen die het best in mijn tiet paste.. hij heeft mij niks verteld over protheseranden die ik zou kunnen gaan voelen.. ik heb hier dus mee ingestemd omdat ik niet het risico wil nemen om complicaties te krijgen omdat ik persee meer wou..

Het is gewoon raar dat ik een paar dagen helemaal niks voelde.. ja een paar bobbeltjes onderin maar dat was duidelijk vocht en dat zei de pc ook.. en een paar dagen later is het weer terug en nu is die weer hard.. :( :( ben blij als ik weet wat het is.. maar hoopte dat er meer meiden waren die zoiets hebben/hadden

Link naar reactie
Delen op andere sites

het ene moment is het een scherpe rand en kan ik hem niet indrukken en het andere moment is die wat zachter en is het net een klikklak knopje (ja weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen) het is ook echt een langwerpige bobbel...

Het rare is is dat die s'ochtends na het opstaan ff weg is (ik slaap nog op me rug) en na een half uurtje voel ik hem weer!

je ziet hem niet... maar ik voel hem wel en het begint me een beetje te irriteren...

heeft iemand enig idee wat het is?

​Het komt me bekent voor, heb namelijk ook zo'n klikklak knopje :) en een scherpe rand.

Bij mij is het een plooi loopt van 't midden schuin naar beneden, aan de onderkant zit een scherpe punt bobbel.

De keuze was toen 15 jaar geleden opnieuw opereren, maar geen garantie dat het beter zou worden. Heb er het eerste half jaar erg veel last van gehad, daarna was het op en af.

Hoop voor jou dat het iets anders is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben der inmiddels ook over uit dat het een plooi is kan niet anders! het is ook precies zoals jij het omschrijft..

en werd het dan vergoed als je had gekozen voor opnieuw opereren?

heb net een mail gestuurd naar de kliniek of ze er naar willen kijken, want vind het zelf niet normaal dat ik dit al na 4 dagen had.. mischien gelijk al dat weet ik niet toen ging ik pas voorzichtig voelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben der inmiddels ook over uit dat het een plooi is kan niet anders! het is ook precies zoals jij het omschrijft..

en werd het dan vergoed als je had gekozen voor opnieuw opereren?

heb net een mail gestuurd naar de kliniek of ze er naar willen kijken, want vind het zelf niet normaal dat ik dit al na 4 dagen had.. mischien gelijk al dat weet ik niet toen ging ik pas voorzichtig voelen...

Mijn bv was medisch dus wel vergoeding maar het advies om het te laten zitten.

Bij mij zat die plooi er meteen, deed erg veel pijn want drukte op 'n zenuw. Heb je ook als je op die bobbel drukt dat je het tot boven aan voelt(einde plooi)?

Overigens zie je er nu nog steeds niets van, het blijft wel altijd een gevoelige plek.

Op de MRI van april, zag het einde van de plooi eruit als een sterretje in 'n ruit. Men dacht 15 jaar geleden, dat ze daardoor eerder stuk zouden gaan, maar dat is meegevallen, nu wel 'n scheurtje maar in andere prothese.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde!!!

In mijn linker tiet en dan aan de binnen kant een beetje boven.

Je ziet er verder niks van en heb er ook geen last van.

Ik wacht tot de volgende controle met 3 maanden hoe het eruit ziet of voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bv was medisch dus wel vergoeding maar het advies om het te laten zitten.

Bij mij zat die plooi er meteen, deed erg veel pijn want drukte op 'n zenuw. Heb je ook als je op die bobbel drukt dat je het tot boven aan voelt(einde plooi)?

Overigens zie je er nu nog steeds niets van, het blijft wel altijd een gevoelige plek.

Op de MRI van april, zag het einde van de plooi eruit als een sterretje in 'n ruit. Men dacht 15 jaar geleden, dat ze daardoor eerder stuk zouden gaan, maar dat is meegevallen, nu wel 'n scheurtje maar in andere prothese.

ow dat is nog wel wat vervelender als die op de zenuw drukte :blink: nee het doet voor de rest geen zeer is alleen erg vervelend dat het er zit.. en nee ik voel het niet helemaal tot bovenaan.. ik denk dat die van jou toch wel een stuk langer is.. die van mij is ongeveer 3 cm denk ik..

ik dacht zelf ook dat de prothese dan eerder zou scheuren maar dat is gelukkig dan toch niet zo...

rot dat je een scheur heb in je andere prothese! ik heb laatst een topic gelezen van iemand die zit te wachten op een vergoeding voor en her.. ben jij dat toevallig?

Ik heb precies hetzelfde!!!

In mijn linker tiet en dan aan de binnen kant een beetje boven.

Je ziet er verder niks van en heb er ook geen last van.

Ik wacht tot de volgende controle met 3 maanden hoe het eruit ziet of voelt.

is die bij jou ook opeens een paar dagen weggeweest? :blink: ik ga maandag toch ff bellen hoe of wat want begin me toch wel af te vragen of er tijdens de operatie niet wat verkeerd is gegaan aangezien ik hem al na 4 dagen voelde :blink: denk dat die der waarschijnlijk gelijk al zat omdat ik toen pas voorzichtig durfde te voelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je hoopt toch dat het verdwijnt.. maar heb der eigenlijk wel een hard hoofd over in.. ik ga als het goed is van de week erna laten kijken.. laat ik hier wel ff weten wat het is.. grote kans dat het bij jou hetzelfde is als je hetzelfde voelt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow dat is nog wel wat vervelender als die op de zenuw drukte :blink: nee het doet voor de rest geen zeer is alleen erg vervelend dat het er zit.. en nee ik voel het niet helemaal tot bovenaan.. ik denk dat die van jou toch wel een stuk langer is.. die van mij is ongeveer 3 cm denk ik..

ik dacht zelf ook dat de prothese dan eerder zou scheuren maar dat is gelukkig dan toch niet zo...

rot dat je een scheur heb in je andere prothese! ik heb laatst een topic gelezen van iemand die zit te wachten op een vergoeding voor en her.. ben jij dat toevallig?

Heb de vergoeding voor verwijderen binnen, maar wil graag dat het er daarna ook nog "toonbaar"uitziet....

Ik neem namelijk geen nieuwe protheses, dus er zal iets meer moeten gebeuren, en hoop daar ook vergoeding voor te krijgen.

Denk overigens niet dat het lukt.

Zit te wachten op oproep van andere pc, want deze is het niet eens met mijn keuze.

Hoop dat het allemaal meevalt voor je, succes maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de kliniek een mail gestuurd en ze denkt inderdaad dat ik de prothese voel..

Ik wacht zelf ook af tot de 3 maanden controle hoor.. ik moet 2 uur rijden voor de kliniek en ik krijg waarschijnlijk toch te horen dat ik het ff aan moet kijken ofzo.. wat het ook is ze zullen er nu niks aan kunnen doen..

Heb de vergoeding voor verwijderen binnen, maar wil graag dat het er daarna ook nog "toonbaar"uitziet....

Ik neem namelijk geen nieuwe protheses, dus er zal iets meer moeten gebeuren, en hoop daar ook vergoeding voor te krijgen.

Denk overigens niet dat het lukt.

Zit te wachten op oproep van andere pc, want deze is het niet eens met mijn keuze.

Hoop dat het allemaal meevalt voor je, succes maandag!

Ik hoop het ook voor je dat je die vergoeding erbij krijgt.. lijkt me geen mooi aanzicht meer als je protheses eruit worden gehaald zonder lift of iets dergelijks..

Ik vind zelf dat als je operatie 15 jaar geleden vergoed was door medische redenen je alles nu ook vergoed moet krijgen hoor! Ik bedoel ze wisten 15 jaar geleden toch ook wel dat ze eens een keer vervangen/verwijderd moeten worden..

ik duim voor je :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi Nies!

Nou ik heb ook precies hetzelfde. Bij mij zit die bobbel bovenin bij mijn rechterborst. De ene keer voel ik hem heel erg zitten en de andere keren bijna niet! en de keren dat ik voor controle terug ging was hij bijna niet te voelen! dus mijn pc begreep ook niet echt waar ik het over had. mijn 'luchtbel' kan je indrukken en popt weer terug zeg maar. hij blijft niet ingedrukt. Heel vaag! Je ziet hem absoluut niet zitten en het doet verder ook geen pijn.
wat te doen??? heb jij al meer info?


Die bobbel is 4 weken na de operatie uit het niets ontstaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!

bij mij blijft die ook niet ingedrukt hoor! ik weet niet hoe jou bobbel voor de rest voelt? voelt die ook wat puntig of hoekig aan het eind..?? nu op dit moment is die bij mij 2 vingerbreedtes lang :mad::mad::mad: heb soms echt het idee dat het alleen maar erger word..

heb gister een mail gestuurd en ze denkt dat het de rand van de prothese is... rand lijkt me sterk maar denk wel een plooi...

ik ga der pas met de 3 maanden controle naar laten kijken en hopen dat het dan toch weg is... maar heb der een hard hoofd in..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.