Ga naar inhoud

Finallyboobies : 3 juni 2014 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Gast Finallyboobies

Aanbevolen berichten

  • Reacties 270
  • Created
  • Laatste Reactie

Hier gaan we zaterdag shoppen voor bh's!! Ben benieuwd!

Aankomende maandag ga ik me laatste week in.. Heb volgende week zondag een pre wedding shoot dus vanaf dan gaat de bh aan!!! 1 dag te vroeg zal niet erg zijn gok ik..

Ik vind het idd achteraf ook meegevallen en de tijd is voorbij gevlogen maar de eerste week had ik echt zoiets van wat heb ik mezelf in Godsnaam aangedaan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Sinds gister avond striae ontdekt op mijn linkerborst en rechts een klein beetje

Goh wat baal ik hier van :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag wezen shoppen maar niet geslaagd. Heb een aantal prachtige bh's van aubade gezien en bij het passen van 75D floepte mijn meisjes eruit. Toen om advies gevraagd en zei gaf aan dat 75 veel te los zat en dat de cupmaat idd groter moest. 70E gepast en deze zat qua omtrek zoveel beter. Maar mijn boobies leken er met een E alsnog uit te floepen. Het was wel minder maar nog niet helemaal perfect. Zij gaf mij aan dat dit opk aan het type bh kon liggen maar dat ik wel van een 70E uit mocht gaan. Helemaal happy mee ondanks dat ik niet geslaagd ben! Ik hoor ook wisselende berichten over push up of niet. 17 juli mag ik weer naar Frans dus dan kan ik het even navragen. Ik heb vannacht ook voor het eerst op mijn zij geslapen. Dit was wel ff vreemd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Ik heb beugel bh's gekocht zonder push up , want dit hebben we toch niet meer nodig dames ahah?

het is het beste om de komende tijd nog geen push up te dragen want je borsten zijn juist aan het indalen , met een push up druk je dit juist weer omhoog ! (is mij verteld)

ik slaap al tijdje weer op me zij , al paar keer wakker geworden op mijn buik, heb een waterbed dus dit gaat wel naar mijn lichaam staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is mij idd ook verteld dat push up niet mag!!

Ook ik ben geslaagd voor bh's ook 70 E en ook bij mij zaten ze heel verschillend maar heb er nu 1 gevonden die echt perfect zat dus meteen 3 kleuren van gekocht!

En heb ook geen push op nodig whaha was goed gevulde bh

Oh en zij slapen doe ik ook al ff hoor.. Buik nog niet ligt nog niet fijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw mooi hoor Tiesss!

Ben wel blij dat ik volgende week donderdag nog een extra controle heb. Links is gewoon al perfect waar rechts nog wel een lichte bobbel te zien is. Draag donderdag al 4 weken de borstband 24/7 en het is al wel beter geworden maar rechts is er nog niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik nu echt super blij met het resultaat! Is mooi gezakt hoeft van mij eigelijk niet nog verder maar hou de borstband nog netjes tot zondag aan ;-)

Maandag bh aan jeeee en 's nachts niks meer heerlijk!

En mooi hoor ties!!

Zal ook weer eens fototjuh maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal morgen ook nog even foto's maken en plaatsen. Ben erg benieuwd wat jullie vinden van de rechterborst. Pff ben zo klaar met die borstband. Maar denk dat ik er nog niet vanaf ben... Terwijl links al perfect en echt niet nog verder hoeft te zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vanavond naar de sportschool geweest. Met sportbh en borstband op de loopbanen ging goed! Daarna mijn benen weer eens goed een opdonder gegeven. De boobies zijn nu iets wat gevoelig. Maar wat heeft mijn conditie een klap gehad. Ik ben nog steeds niet geslaagd voor bh's dus nog steeds en inmiddels goed vertrouwd de sport bh aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.