Ga naar inhoud

Bobpi : 11 augustus 2014 : Dr. Hay Winters : Jan van Goyen kliniek


Aanbevolen berichten

Verslagje 11 augustus

Vanmorgen om half 6 opgestaan voor 2 x arthrotec medicatie ontstekingstemperatuur en pijnstilling.

Rustig gedoucht en tasje gepakt. Kindjes gegaan gezegd en op de fiets naar de OK.

Om half 8 moest is er zijn. Ik mocht me uitkleden in een kamertje en om de beurten kwam er een verpleegkundige de anesthesist en dhr winters (PC)

Nadat hij het had afgetekend mocht ik naar boven de ok in.

Kapje op spulletje erin en heerlijk dromen. Na 1.5 uur klaar en naar de uitslaapkamer.

Ik lag er met Zwannie op de kamer onwijs leuke vrouw die haar schaamlippen had laten opvullen met lipo!

Ik moest waanzinnig klappertanden en kreeg er wat voor.

Het spul werkte snel! Om 11 uur goed wakker geworden en totaal geen pijn! Beetje beurs gevoel wat vergelijkbaar is met spierpijn.

Ik heb al 4 koppen thee en 2 broodjes op!

Om half 3 komt de dokter en dan mag ik straks naar huis!

Ik heb mijn borsten weer terug en voel me heel goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update

Alles gaat super. Na 2 dagen van alle paracetamol af :) ik heb dus helemaal geen pijn gehad enkel een beurs/spierpijn gevoel. En dat met Dual Plane!

Ik ben echt super tevreden met het resultaat :)

Mijn borsten waren niet gelijk qua grote en mijn tepels verschilde in grote en plaats voor de borstvergroting.

Dokter H. Winters is echt een tovenaar zoals ik al van eerdere patiënten van hem hoorde.

Hij heeft echt gemaakt wat ik bedoelde. Volume onderin, niet ver uit elkaar en geen opgeplakte exemplaren :)

Ik heb nieuwe foto's bijgevoegd in mijn gallerij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: 1 week po.

Pleisters verwijderd. Links zit nog wat vocht aan de onder en zijkant Dit moet verder rustig genezen. De arts is zeer tevreden en ziet het positief in.

Ook gezien het feit dat mijn boobs lekker asymmetrisch waren van tevoren :)

Toen kreeg ik de vraag of ik tevreden ben met de maat. Ja helemaal top! maar het is in elk geval geen C cup!

Begint hij te lachen en zegt hij; ja cupmaten dat is natuurlijk allemaal relatief, dat had ik je toch al uitgelegd. Dit past prachtig bij je lijf en je kan het prima hebben!

Volgens mij houdt Meneer winters gewoon van grote borsten haha

Want het is een 70 F geworden! Al zien ze eruit als een D Max. Ik kleding keurig in bikini inderdaad wel groot maar ik klaag niet :)

Vanavond knal ik nog wat foto's online hoe ze eruit zien 1 week Po :)

Ik ben dik tevreden!

Over 3 maanden nog een laatste controle :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Inmiddels ben ik bij 3 weken Po.

Het vocht trekt nu echt weg en ze voelen al veel soepeler aan! Helemaal zacht zullen ze nooit worden want ik hebt de cohesive 3 (hardere)

Maar o wat ben ik blij met mijn boezem

Nieuwe foto's in mijn galerij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.