Ga naar inhoud

mopasha : 31 mei 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Komt idd van de narcose. Vind het best wat dat je na een borstvergroting zo weer naar huis kunt. Ik was ergens best wel blij dat ik een nachtje in de kliniek heb gelegen. Ben pas de volgende dag tegen de middag naar huis gegaan, eerder ging niet. En idd ook dat draaierige als je de bh open doet om te kijken :106: doet toch iets met je bloeddruk of zo.

Doe maar even kalm aan, je hebt heel wat ondergaan en rust doet wonderen voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!

Ik had het ook toen in de auto zat en toen trok ik wit weg en heb een half uur naast de snelweg zitten overgeven.. Narcose is echt wel een aanslag op je lichaam! Hoop dat je herstel rustig verloopt en dat je niet zoveel pijn krijgt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En idd ook dat draaierige als je de bh open doet om te kijken :106: doet toch iets met je bloeddruk of zo.

Ik dacht al dat ik niet helemaal 100 was ofzo :P

De eerste week elke x als ik me bh uitdeed werd ik helemaal raar en duizelig :blink: moest me eigen echt geestelijk voorbereiden op het uitrekken van me bh voor het douchen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.