Ga naar inhoud

mopasha : 31 mei 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Haha, dit vroeg ik me ook al een tijdje af. Ik slaap áltijd op m'n buik. Omdat dat nu ook makkelijk kan..
Maar ben benieuwd of dat straks überhaupt nog wel fijn is, haha. :P Ben wel bang dat ik per ongeluk op m'n buik ga slapen.
En las laatst een verhaal over een vrouw die uren op haar buik had liggen gamen, en dat toen haar prothese is gesprongen :\ weet niet of jullie dit hebben meegekregen?
Maar was in het buitenland, en zijn vast niet van goeie kwaliteit geweest :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 25 dagen PO en lig zoveel mogelijk nog op mijn rug.

Ik ben een echte zij-slaper en werd na de operatie dan ook twee keer wakker omdat de verpleegkundige me terug rolde vanaf mijn zij op mijn rug.

Mocht van de verpleegkundige en fysiotherapeut na een week alweer op mijn zij slapen, maar dat begint nu eigenlijk pas weer een beetje lekker te liggen. Al die tijd heb ik het dus ook niet per ongeluk gedaan, ondanks dat ik altijd op mijn zij sliep.

Op mijn buik zou ik dus echt nog niet doen nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nu gewoon nog even genieten van je buik haha, ik had het ook geprobeerd maar werd daar alleen maar chagrijnig van en ben maar mee gestopt anders was ik al moe van die slapeloze nachten voor de operatie.

Ik ben ook echt een buik slaper maar met 3 kussens in m'n rug en aan iedere kant een fleece deken opgerold zodat ik niet door kan draaien slaap ik heerlijk! Ohja en natuurlijk de benodigde medicijnen (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie berichten.

Ik word er gek van ben nu al aan het leren om op me rug te slapen.

Heb nu al slapeloze nachten laat staan straks.

Haha mafkees! Blijf nou maar tot die tijd lekker op je buik of Zij liggen die zorg komt dan wel! Ik vind het zelf ook verschrikkel maar denk zelf dat ik toch echt voor de zekerheid 6 weken op mijn rug blijf liggen.. Stuk of 6 kussen achter me zodat ik aardig Zit en dan snachts word ik wakker en ben ik al die kussens spuugzat en dan ga ik plat op mijn rug liggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames heb vandaag mijn OP gehad helemaal blij 500 cc Mentor High Profile Dual plane.

OP ging top ook de verdere dag, ik was wezen plassen en de infuus mocht eruit ging ook goed.

Maar toen ik aan het einde van de dag weg wou moest ik gewoon gaan zitten want in viel zowat flauw en het klamme zweet brak me uit.dus toch maar weer naar de kamer en weer even gaan liggen.

In de auto naar huis kreeg ik hetzelfde maar toen ik de stoel in de lig stand deed was het weer weg.

Nu ben ik thuis en als ik maar opsta krijg ik weer last en komt er ook misselijkheid bij.

Is dit een normale reactie???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik thuis kwam van mijn bv ben ik meteen gaan liggen, was zo moe. Paar uur later opgestaan en wou mijn bh los doen om eens te kijken. Ik kreeg het heel benauwd en kon net op tijd gaan zitten. 'S nachts wakker geworden, ik wou naar de wc. Mijn man hielp mij recht en even later viel ik flauw. Voelde me heel ellendig. Zweten koud, trillen, duizelig,... dat waren wel de twee enige keren.

Maar of dit normaal is weet ik niet.

Veel sterkte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd

dit is normaal hoor,dit is een reactie op de narcose, probeer genoeg te drinken,water, thee, des te eerder is de narcose uit je lichaam, dit kan een paar dagen duren, cola helpt ook tegen het zweverige gevoel,je bloedsuiker zal wel beetje laag zijn, maar gaat goed komen

wens je een goed herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hier nog iemand die daar last van had :(

Gelukkig is het normaal en is het niks geks. Inderdaad goed drinken en rustig aan doen.

Je lichaam moet weer even bijkomen van alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.