Ga naar inhoud

Ik wil een andere sportbh!


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

Ik heb 20 mei mijn bv gehad en heb een sport bh vanuit de kliniek meegekregen (velthuis kliniek Eindhoven).

Maar ik vind hem niet fijn. Ben nu 6 dagen po en vind ze nog wat ver uit elkaar staan (zie foto op mijn profiel).

Ik weet dat het allemaal nog gaat veranderen en dat het nog heel vroeg is maar ik las dat wanneer je een bh hebt met de sluiting voor dat je borsten dan als het ware een beetje naar elkaar toe getrokken worden. Die wil ik! Bovendien vind ik deze veel te hoog, ik moet dat ding 6 weken dragen en kan zo bijna geen een shirtje aan omdat dat lelijke ding erbovenuit komt haha..

Nu vroeg ik me af kun je gewoon naar de winkel gaan (honkemoller, h&m etc) en er daar een kopen? Of moet je echt speciale kopen omdat het hier niet gaat om een bh voor het sporten maar voor na je bv! Zo ja, waar haal ik deze dan? Ervaringen welkom! Welke zijn fijn en geven goede steun en tegen de zwelling en een sluiting voor?

Ik wil gewoon het liefst een helemaal zwarte of evt witte. met een ronde hals. Oja ik weet niet of dat uitmaakt maar heb ook nog eens een hele grote omtrek, meestal 85C.

Heb even een foto erbij gezet van die van mij nu.

Alvast bedankt ladiessss :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De carefix anna is geweldig! Niet te hoog en drukt de boel een beetje naar elkaar toe.

Google m ff staat maatlabel bij en die klopt heel goed! Rond de 25euro dacht ik..

hij zit ook niet vervelend bij je littekens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De carefix anna is geweldig! Niet te hoog en drukt de boel een beetje naar elkaar toe.

Google m ff staat maatlabel bij en die klopt heel goed! Rond de 25euro dacht ik..

hij zit ook niet vervelend bij je littekens.

Dan bedoel je deze toch? Die ziet er wel super uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook naar mijn onderwerp van gister kijken. Ik had het ook over sport bh's misschien kan je daar ook wat tips vinden.

http://www.borstenforum.com/topic/10525-fila-bh-diana-gabriels-vs-wehkamp/#entry237372

Succes :)

Oh nouja foto wil niet bij die carefix.

Deze ziet er ook goed uit.. Alleen de maten.. Ik heb dus 85C, wat zou ik dan moeten nemen met zo'n grote omtrek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze site zie ik alletwee de modellen en merken die jullie voorstellen, Zie nergens iets over de verzending staan. Hoe snel komt het binnen? Ik wil ze echt namelijk zo snel mogelijk hebben nu want heb het idee dat ik al te laat ben wat betreft het uit elkaar staan :22: Of weten jullie een site die de volgende dag nog bezorgt ofzo?

http://www.online-care.eu/pd/196/nl-BE/postoperatieve-bhs/carefix-anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je online betaald dan heb je ze binnen 2 dagen als het goed is..

als je net zo snugger bent als mij en via overschrijving betaald dan duurt het een week :93:

Ik heb ze op geen andere site kunnen vinden... tenminste de lipoelastic niet.. de carefix wou ik niet omdat die te weinig steun blijkt te geven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je online betaald dan heb je ze binnen 2 dagen als het goed is..

als je net zo snugger bent als mij en via overschrijving betaald dan duurt het een week :93:

Ik heb ze op geen andere site kunnen vinden... tenminste de lipoelastic niet.. de carefix wou ik niet omdat die te weinig steun blijkt te geven..

Oke thanks! heb het even opgemeten en nou vind ik het wel heel moeilijk hoor, zit net op het randje zegmaar:

onder de borst is het 80

en de borstomtrek is 95

M of L??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uuhh ja ik heb onder 80 en borst 99...

En ik heb een L

Lastig.. Ik heb hem de eerste 3 weken op de laatste haakjes gehad nu It die op het strakst... Kan je daar niet ff heen bellen vragen aan hun wat je het best kan nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had met een omvang 85-99 ook eerst een L besteld, zat heel erg comfortabel maar wilde meer steun, vandaar de M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zag door de bomen het bos niet met de sportbh die ik mee zou moeten nemen, ik heb toen naar de poli gebeld en kreeg advies om sportbh van de hema te kopen.

Eerst vorige week paste de omvang niet, maar nu al weer wel! Heb die week met een tussenstukken gewerkt.wat ook goed ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.