Ga naar inhoud

CP275 : 23 mei 2014 : Dr. Vanoorbeek : Sint Augustinus Wilrijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

Heej iedereen,

Ik ben nu aan dag 5 Po begonnen.

En ik ben het echt zoooo beu aan het worden dat ik me bijna niet kan bewegen.

Mijn bovenarmen en spieren doen zoveel pijn als ik iets wil doen.

Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie terug flexibel konden bewegen?

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh jaloers ! de pc zei dat ik ook moet stretchen maar dat doet echt niet goed het trekt alles bij elkaar en blijft nadien nog een tijdje pijn doen :( ik krijg mijn armen niet naar omhoog pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de loop van dag 4 ging het ineens beter bij mij. Wel blijven bewegen anders word je stijf en gaat het meer pijn doen. Naar buiten gaan ff frisse lucht deed mij ook erg goed. Ik kom nog niet zelf uit bed maar wel in bed en shoppen en douchen gaat me nu ook al goed af hihi en ben nu 1 week po.

Succes, ineens gaat het beter. ( wel blijven bewegen)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cp275, ik veronderstel dat jij achter de spier hebt? Ik ben nu 2 dagen PO en heb geen pijn en kan goed bewegen, maar heb ze wel voor de borstspier laten plaatsen.

Ik hoop dat je goed en snel herstelt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon na een kleine week weer de meeste dingen zelf doen. Probeer anders wat oefeningen te doen met stretchten, helpt echt heb ik gemerkt!

En vooral niet stil blijven liggen want toen ik dat deed was ik net een stijve hark :o !

Maar het wordt echt veel beter na een week hoor! Ik had het ook en dacht dat er geen einde aan kwam.

Succes met je verdere herstel :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt ! Dat stelt me weer gerust :) lig inderdaad wel veel stil, maarja wat moet ik anders doen dan tv en films kijken en op de laptop zitten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een week ging het per dag ietsje beter,heb ook dual plane,en daardoor had ik vrij lang last van pijn.

Kon echt een paar weken niet veel,maar had gelukkig veel hulp van mij man,en mocht van hem ook niets doen hihi.

Ik voelde me wel goed invalide bij alles wat ik deed ik terug gefloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** haha, toen ik voor t eerst bij Jo Vanoorbeek kwam kon ik echt nergens een referentie van hem vinden. Ben er dus echt blanco ingegaan omdat ik tijdens mijn consult zo'n goed gevoel over had. Ben ook supertevreden van alles, dus dat gevoel kwam goed uit. Hier (borstenforum) had ook nog niemand van hem gehoord, en nu lees ik toch steeds meer meiden die bij hem gaan, vind ik eigenlijk wel leuk!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.