Ga naar inhoud

Leigh-Ann : 28 Juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Waaaaaah Leigh-Ann! Gefeliciteeeeerd! :D ben blij dat de operatie je is meegevallen!

Hoe voel je je nu? Heb je een beetje kunnen slapen? Bij mij was t slapen wel echt kut werd elke keer wakker van de rugpijn omdat ik in 1 houding lig :/

Ik heb m'n bh ook nog niet uit durven trekken haha, zal het vandaag eens proberen!

Super toch dat je ze voor de spier hebt gekregen :)

1 borst lijkt bij mij ook veel groter, die is ook nog meer gevoelloos dan de andere... Dus maak je nu nog maar niet druk joh dat er 1 groter is dat komt vanzelf wel :)

Heb je de Anna aan?

Een heel fijn herstel gewenst meis, we hebben ze!!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Leigh-Ann,

Hoe gaat het vandaag? Beetje goede nacht gehad? Ik moest echt lachen om jouw verhaal over mij. Ik was dat allemaal alweer vergeten haha. Ik keek echt heeeeel scheel en zag die verpleegster de hele tijd dubbel. Ik was echt zo stoned als een garnaal. En zooo duizelig, daarom ging ik zo ademen want dan hoef ik niet over te geven.

Toen ik binnen kwam lag jij nog te slapen en ze kregen je een beetje moeilijk wakker haha. Ik was echt zenuwachtig, het ging ook zo snel ineens. Ik was te vroeg en lag binnen 20 min op die tafel. Ik ging een uur na jou naar huis. Helaas in een bh maat 70B. Hopen dat dat nog veranderd. Meer paste helaas niet bij mij.

Wat heb jij gekregen? Gewoon wat was afgesproken?

Ik heb vanacht goed geslapen. Maar 2 keer wakker en nog steeds amper pijn. Omhoog komen kan ik zelf met mijn buikspieren en het voelt als stuwing als je stopt met borstvoeding. Als dit zo blijft teken ik ervoor!

Hey Stellie met mij gaat het prima. Ik had goed kunnen slapen, alleen wanneer is naar de wc moest was het weer moeilijk om terug in slaap te vallen. Hierdoor heb ik zeker 2x 1uur wakker gelegen. Ik slaap normaal gesproken ook op mijn rug dus dat scheelt weer.

Hahahahah ja ik had echt het vermoede dat jij naast me lag dus ik probeerde alles te onthouden wat je allemaal zei zodat ik het aan je kon vragen hier op het forum. Je was ook nog heel goed voorbereid met fruit en alles :4:

Ja man ik was echt zo lekker aan het slapen, ik wilde gwn niet wakker worden. In de verte hoorde ik mijn naam, maar had zoiets van laat me nou aub slapen. Heerlijk! :3: Ja alles ging heel snel, maar als we terug kijken stelde het allemaal niet zo veel voor. Wat jammer dat je een andere maat aan moest, maar hé ze gaan nog naar voren komen hè. Dus ik denk wel dat je op een C gaat komen hoor.

Ja bij mij is er ingegaan wat er was afgesproken 400CC en 375CC voor de spier. Ik kan ook zelf uit bed enz. zelf mijn glaasje water pakken die naast me ligt op het nachtkastje enz. Ben wel bang dat ik te veel met mijn armen doe. Dus ik probeer het nu rustiger aan te doen. Heb jij je borsten al gezien? Ik nog steeds niet :( Ik vind het echt eng. :wacko:

Ik hoop dat je je goed blijft voelen. :119: Gwn je medicijnen op tijd innemen en dan komt het vast wel goed. :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaaaah Leigh-Ann! Gefeliciteeeeerd! :D ben blij dat de operatie je is meegevallen!

Hoe voel je je nu? Heb je een beetje kunnen slapen? Bij mij was t slapen wel echt kut werd elke keer wakker van de rugpijn omdat ik in 1 houding lig :/

Ik heb m'n bh ook nog niet uit durven trekken haha, zal het vandaag eens proberen!

Super toch dat je ze voor de spier hebt gekregen :)

1 borst lijkt bij mij ook veel groter, die is ook nog meer gevoelloos dan de andere... Dus maak je nu nog maar niet druk joh dat er 1 groter is dat komt vanzelf wel :)

Heb je de Anna aan?

Een heel fijn herstel gewenst meis, we hebben ze!!!! :D

Iriiiiiis hahahaha dankjewel. Jij ook gefeliciteerd, eindelijk hebben we ze :3::64:

Ja ik heb lekker geslapen. Wanneer ik wakker werd om naar de wc te gaan kon ik weer moeilijk in slaap vallen. Ik werd de eerste keer 2 uur wakker en viel rond 3 uur weer in slaap. Daarna werd ik weer om 5 uur wakker om mijn medicijnen in te nemen en kon ik weer moeilijk in slaap vallen. Wat balen dat jij niet lekker had kunnen slapen. Ik hoop dat het vandaag beter gaat :)

Hahahaha echte hè? We wilde zo graag boobies in nu durven we niet eens te kijken. Bij mij is het meer dat ik het eng vind om mijn bh uit te doen. Mijn borsten voelen zo zwaar aan dat ik denk dat alles naar beneden komt als ik het uittrek :4: Ik ga het straks ook proberen. Ik moet ze zelf vast houden als ik naar de toilette loop enz. :45:

Laten we hopen dat ze dan over een paar weekjes gelijk worden.

Nee ik heb de fila aan. Doordat mijn borsten vrij zwaar aanvoelen vond ik dat de Anna niet genoeg steun gaf. De Fila zit tot nu toe lekker. Ik ga nu wat eten, daarna schrijf ik mijn verhaal.

Lekker herstellen meis en nogmaals gefeliciteerd met je tieten. :101: :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke medicijnen heb je gekregen?

Ik werd om de 2 uur wakker omdat ik in m'n slaap om wou draaien haha, ben het totaal niet gewend om op m'n rug te slapen. Maar als dat alles is hebben we nog weinig te klagen :P

Bij mij is het niet zozeer dat ze zwaar zijn, het staat allemaal heel erg gespannen door m'n spier, ik ga het straks wel even proberen hoor! Ben bang dat ik de bh ook niet meer aankrijg hahaha.

Ik las dat je 11 augustus om 8 uur voor controle moet, ik moet 11 augustus om half 12 geloof ik. Zie ik je weer niet!

Rustig aan vandaag! :) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruilen? Hahahaha 8uur pfff echt vroeg. Volgens mij stond er 8uur hoor. Was nog een beetje onder de invloed van de narcose. Ga straks nog een keer kijken. Ik heb diclofenacnatrium en omperazol en jij?

Hahahha welke bh heb je nu aan? De Ana zeler hè? Zit ie lekker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga me afspraak ook maar proberen te verzetten naar 11 augustus.. ik moet 18 augustus maar dan is hij heel de dag aan het opereren en dan kan ik pas om 4 uur.. zit ik weer met die files.. waarom diana dan geen 11 augustus voorstelde? zou ze er die dag dan ook wezen?

Ik heb jullie foto's gekeken (behalve die van iris die heeft nog geen tietenfoto's!! durf je nog niet te kijken??) en ik vind ze heel mooi geworden hoor!

Ik heb helemaal geen medicijnen meegekregen :wacko::wacko: heb je die wel nodig dan leigh-ann?? ik hoefde nog geen eens paracetamol te slikken zo weinig voelde ik... past die bh in maat D eigenlijk wel??? :blink::blink::blink::blink::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga me afspraak ook maar proberen te verzetten naar 11 augustus.. ik moet 18 augustus maar dan is hij heel de dag aan het opereren en dan kan ik pas om 4 uur.. zit ik weer met die files.. waarom diana dan geen 11 augustus voorstelde? zou ze er die dag dan ook wezen?

Ik heb jullie foto's gekeken (behalve die van iris die heeft nog geen tietenfoto's!! durf je nog niet te kijken??) en ik vind ze heel mooi geworden hoor!

Ik heb helemaal geen medicijnen meegekregen :wacko::wacko: heb je die wel nodig dan leigh-ann?? ik hoefde nog geen eens paracetamol te slikken zo weinig voelde ik... past die bh in maat D eigenlijk wel??? :blink::blink::blink::blink::blink:

Hey Nies.

Ik weet niet zeker of hij er die dag is hoor. Ik heb afspraak bij dokter uhmmmmm.. decates of zo!? :s Ik weet niet of de andere dames wel bij Schiettecatte hebben, moet je even vragen.

Ik heb de medicijnen eigenlijk niet nodig. Maar ik had gister nog gevraagd of het echt moest? Want er staat nml "bij pijn innemen". Maar ze zeiden om het liever toch in te nemen want het kan zijn dat ik dag 2 en 3 meer last krijg. Tot nu toe gaat het goed dus ik wacht morgen nog af en anders stop ik ermee.

Bedankt meis hopelijk blijven ze mooi of worden ze mooier. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke medicijnen heb je gekregen?

Ik werd om de 2 uur wakker omdat ik in m'n slaap om wou draaien haha, ben het totaal niet gewend om op m'n rug te slapen. Maar als dat alles is hebben we nog weinig te klagen :P

Bij mij is het niet zozeer dat ze zwaar zijn, het staat allemaal heel erg gespannen door m'n spier, ik ga het straks wel even proberen hoor! Ben bang dat ik de bh ook niet meer aankrijg hahaha.

Ik las dat je 11 augustus om 8 uur voor controle moet, ik moet 11 augustus om half 12 geloof ik. Zie ik je weer niet!

Rustig aan vandaag! :) X

Hey Iris ik ging ff GOED lezen en ik heb om 10:36 afspraak bij Decates. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Het is eindelijk gelukt om een account aan te maken. Ik ben 21 jaar, en ben ook op 28 juli ook geopereerd door Dr. Schiettecatte in het Amstelveen Kliniek. Ik ben 1.63 lang en ben 58 kilo. Mijn borsten waren maar 10/10,5 cm breed, dat heeft hij opgemeten. Ik had dus maar een AA cup. Ik wilde graag op 75C uitkomen. Bij mij kon er maar 300cc maximaal in, als ik meer deed ging het langs mijn lichaam staan, en werden de risico's groter, dat wilde ik ook niet, en ik wilde het wel zo natuurlijk mogelijk, omdat ik ook heel smal ben. Ik heb Mentor High Profile COH 1 Dual Plane gekregen. Met 300cc zou ik ook op een 75C uitkomen dus ik was helemaal blij. Bij Diana Gabriels had ik 350CC gepast, dus ik baalde eerst wel een beetje, maar nu totaal niet meer. Ik heb bij de hunkemoller een sport BH gekocht, met een ritssluiting aan de voorkant. zit erg lekker trouwens, en ze moesten mij echt proppen in een 75C. Ik krijg hem zelf ook niet dicht zonder hulp. Ik vind ze erg mooi, en groot zat. Was wel super zenuwachtig voor de operatie natuurlijk, maar dat viel uiteindelijk allemaal mee.

Ik heb alle dagen al hele gespannen borsten, en dat het ook ontzettend strak staat. Afgelopen nacht heb ik eindelijk beter geslapen op mijn rug, slaap normaal nooit op mijn rug, en ik moest ook in het begin steeds naar de wc of pijnstillers innemen. Dit was de eerste nacht dat het niet nodig was.

Voor de borstvergroting heb ik natuurlijk heel lang op internet gezocht, naar een goeie chirurg, want je hoort zoveel verhalen. En toch ook wel een beetje bang dat het verkeerd gaat. Maar ik vind Dr. Schiettecatte echt een hele aardige vent. En ook heel eerlijk wat het beste is voor je.

Als jullie meer willen weten dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het leigh ann??

Hey meis,

Het gaat goed hoor. Slapen ging vanaf dag 1 goed. Ben sinds gisteren gestopt met medicijnen innemen, af en toe als ik lichte pijn (steken) voel dan neem ik 1 paracetamol in. Mijn zusje is donderdag naar huis dus nu ben ik alleen met mijn dochter (van 11). We hebben net samen gekookt, dus het lukt wel (ze helpt me heel goed). Als ik loop heb ik pijn waar mijn littekens zijn maar dat gaat dan snel weer voorbij. Ik zal mandaag wanneer ik 1 week PO ben een nieuwe foto online zetten.

Het is moeilijk om mijn rust te nemen. Ik vind het zielig voor mijn dochter om haar om de kwartier te vragen om wat voor me te doen. Dus krijg ik de neiging om sommige dingen zelf te doen (lichte dingen natuurlijk).

Bedankt om te vragen hoe het met me gaat :)

Kus X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus eigenlijk valt het je reuze mee?

Ben benieuwd naar je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.