Ga naar inhoud

Fitness / krachttraining na borstvergroting


Aanbevolen berichten

'afkickverschijnselen en een vetrol' :154:

Ik let ook niet op me voeding op dit moment heb echt geen idee hoeveel cal /vet/koolhydraten ik wel niet binnenkrijg :blink: niet veel goeds in ieder geval...

ik ben ook maar 0,5 kilo bijgekomen maar zie er 5 kilo zwaarder uit :blink::blink: zal inderdaad 5 kilo spiermassa verloren zijn en 5,5 kilo vet aangekomen ofzo :blink: daar lijkt het wel verdomd veel op :102: !!

Ik heb de shockabsorber run besteld.. heb hier op het forum gevraagd welke ik het beste kon nemen en kreeg alleen die als antwoord.. volgende week kan ik hem eindelijk testen :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben vanochtend wezen sporten ...tweede pinksterdag , zomerse temperaturen en 25 personen om 10.30 in de sportschool ...hoe zoe addicts ha ha ...

Voor het hardlopen heb je wel een stevige BH nodig Ilse .....

Zelf heb ik een BH van moving comfort ..maar ik heb dan ook maar een B/C cupje .

Echt een ideale BH ...met name voor springen , rennen etc ..

http://www.movingcomfort.com/Rebound-Racer/350037,default,pd.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ben nu 14 dagen PO en ben ook terug begonnen met trainen. Met toestemming van m'n PC. Elke dag 30 min cardio en krachttraining met licht gewichten. Oefeningen waarbij je de borstspieren gebruikt vermijden natuurlijk. Maar ben zo blij dat ik eindelijk terug bezig ben.

Het vocht in m'n buik is ook al weggetrokken :-).

Kom op meiden, voor diegene die anders ook op hun voeding letten, je niet laten gaan hé. Tis zo moeilijk om alles er weer af te krijgen.

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om jullie ervaringen te lezen!! Zijn er onder jullie ook die specifiek hardlopen, dual plane hebben gehad en dit alweer opgepakt hebben? Ik krijg ze eind juli dual plane, maar vraag me af of het niet in de weg zal gaan zitten erna en hoe snel je weer op je oude niveau komt (nu loop ik 10km)...?

Fitness en krachttraining zal idd ook even op een laag pitje staan, maar ik doe nu vooral hardlopen in de zomer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mabelle: wat doe je nu precies dan voor cardio?? en wat voor krachtitraining met lichte gewichten?

ik ben nu 5 weken po maar heb echt al het idee dat ik wat kan doen.. heb gister ondertussen zo hyper geworden dat ik een dansje in de woonkamer had gemaakt :blink: wel zonder me armen boven me hoofd maar moest ff wat energie kwijt hoor :blink: en weet jij of je na 6 weken gewoon wel iets met je borstspieren mag doen? en dan bedoel ik gewoon een simpele push up... zal trouwens ook wel weer drama wezen want heb er echt heeeeel lang over gedaan om dat eindelijk te kunnen :blink:

ben ondertussen weer wat meer op me voeding gaan letten.. tenminste me maaltijden zitten weer vol kip kip en nog een kip :97::97::97: en weer een magere franse kwark in de avond inplaats van me zoete troep van de afgelopen weken :blink:

@ evanka: de starter van dit topic doet harlopen.. toch??? maar heeft wel voor de spier dacht ik...

ga msshn ook hardlopen lijkt me persoonlijk niet zo leuk maar zal toch ergens moeten beginnen.. maar i kweet echt niet waar ik heen moet lopen :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kolere mabbele wat heb jij een mooi lichaam :blink::blink::blink::blink:

Heb ff je foto's gekeken maar mijn mond viel open... nee zo ver was ik zelf nog niet...

verdomme nu vind ik het helemaal moeilijk om nog een week te moeten wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe veel hardlopen, maar heb idd voor de spier.

Conditie is echt belabberd na 7 weken niks. Liep ervoor nog 10 km, nu moet ik gewoon weer opbouwen.

Gister een colorrun gelopen, vond het zonde om mijn nieuwe shockabsorber hiervoor te gebruiken, dus mijn Fila aangedaan maar dat is geen succes die geeft echt te weinig steun met hardlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mabelle jij hebt idd een super afgetraind lichaam! Had ook net gekeken! Echt knap, daar werkt ze aan ;-) !

Nies bedankt voor je comment, zag idd dat topicstarter ze voor de spier heeft en blijkt wereld van verschil te zijn, als je het zo leest... Maar tot nu toe nog weinig of niets gelezen van meiden met dual plane die terug fanatiek bezig zijn met lopen... Ben benieuwd!

Do you mind als ik je toevoeg als vriend? Jij hebt ook high profiles, maar rond vermoed ik? (kan zijn dat ik erover lees, zoveel info hier :56: )

Meeste 'sporters' lijken ze toch voor de spier te hebben, nochtans sterk afgeraden bij mij door alledrie de chirurgen waar ik op consultatie ben geweest wegens veel te weinig borstweefsel... Heb echt schrik voor het herstel qua sporten (vooral wanneer je terug op je oude niveau kan komen, vind 't niet erg dat ik even moet wachten, als ik maar weer binnen afzienbare tijd 100% kan geven...!)

Edit: dankje Pris! Zelfs voor de spier dus niet ideaal, enfin, goede sportbh zoeken :-) !! Bevalt je nieuwe shockabsorber beter dan de Fila of nog niet vaak mee gelopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja fila lijkt me inderdaad niks om mee te sporten.. probeerde heel voorzichtig en beetje te huppen en voelde ik ze al te veel bewegen :blink: en dat noemen ze dan high impact bh <_<<_< ...

dan zal mijn conditie ook wel helemaal tot op de bodem gezakt zijn.. had gehoopt van niet.. hoop dat ik het wel weer snel op kan pakken.. vind het een beetje jammer om elke minuut hijgend te moeten stoppen :blink:

ja hoor ik vind het best :) heb inderdaad high maar wel rond.. dus jij anatomisch neem ik aan?

heb wel begrepen dat je 3 :blink: maanden moet wachten met borst/buik en armspieren met dual plane :blink:

borstspieren zou ik niet echt van wakker liggen.. maar van me schouders, arm en buik zou ik wel erg balen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buik zit ik ook veel meer mee dan borst ja! Ben nu best wel strak (zie al eerste blokjes), dus schrik dat er veel verloren zou gaan.

Mijn PC had 't wel over maar 6 weken geen sport (mss omdat ik polyurethaan gecoate heb, zouden erg snel inkapselen?)... Maak je geen illusies, heb deze winter het lopen ook stilgelegd, wel intensief op de crosstrainer gewerkt maar evengoed groot deel van de conditie kwijt en terug moet herstarten op 5km ipv 10km... Dus da's relatief, BV of niet... Zolang ik maar weet dat ik het terug volop kan erna!!

Heb idd anatomisch (er is weinig moois over om vooruit te duwen, dus beetje vormgevend/liftend effect met (X)HP anatomische zou beter zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ze ook al blokjes.. vooral de bovenste buikspieren.. onderin had ik nog vet zitten vooral om me navel heen... dus ze zouden er wel gezeten hebben maar onzichtbaar door men speknavel :44:

en ja ze zijn nu weg! nergens te bekennen :102: ... lovehandles ook weer terug JEAHHH!! :109:

ja jongens ik ben oud aan het worden :blink::blink::blink: zal de rest van me leven moeten blijven sporten anders zak ik in mekaar.. niet dat ik het erg vind hoor want het is mijn hobby :3:

ooow met polyurethaan mag je geloof ik na 3 weken zelfs weer met je armen boven je schouders had ik begrepen.. gaat heel snel jah dat inkapselen :) anatomisch was voor mij geen optie want dan had de bovenkant leeg gebleven en ik hou wel van bolle tetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om lezen van die polyurethaans! Ja heb ook erg schrik voor de weinig bolling, maar PC verzekerde me met HP (of XHP?) dat het zeker meer dan voldoende zou zijn. Zie ook wel op veel foto's mooie resultaten, dus moet 'm vertrouwen in deze... :-).

Als je nog meer zo'n positieve berichten hebt over polyurethaan stuur gerust :4: kwestie van 't ontopic te houden, maar ben wel benieuwd wat je erover weet :-).

Succes met het wachten tot je kan herstarten...! En rustig... Toch paar verhalen tegengekomen over kapselcontractie door te intensief herstarten...

Niet makkelijk die boobies :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb al een aantal keer met de shockabsorber gelopen en dan heb ik echt geen last.

Met de Fila is niet dat is last heb in de vorm van pijn, maar zit gewoon niet lekker. Te weinig steun.

Heb nu een witte shockabsorber haal er volgende maand zeker nog een zwarte bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze Dual plane maar (nog) geen hardloopster, of nou ja, niet de afstanden die jij rent.

Ik loop tijdens m'n training max 1,4 km en met m'n shockabsorber kunnen ze echt geen kant op.

(Sorry als t er op lijkt dat ik die dingen verkoop, ben er gewoon heul tevreden over)

Die Fila gebruik ik soms om in te slapen, om mee te trainen vind ik m te slap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nies en Evanka bedankt voor de complimentjes ;-)

Nies als cardio doe ik vooral de crosstrainer, fietsen en de loopband op incline. Met lopen zelf wacht ik nog even.

Als krachttraining doe ik bijna alle oefeningen met redelijk wat gewicht al, dumbells gaande van 5 tot 8 kilo vr de biceps en triceps en schouders en vr de benen tsn de 20 en 40 kilo. Enkel het squaten, dead en stiff deadlift en lunges doe ik nog niet met extra gewicht. Rug train ik ook al, afhankelijk welke oefening tsn 20 en 35 kilo. Pullups en chinups wacht ik nog even mee.

Borstoefeningen doe ik ook nog niet.

Ik probeer nu vooral isolatie oefeningen te doen, want ik ken mezelf als ik nu compound of samengestelde oefeningen ga doen ga ik teveel forceren.

Normaal gezien mag je na 6weken terug alles voluit doen. Maar ik denk dat iedereen dat zelf wel aanvoelt wat wanneer hij kan. Bij het minste dat je ergens pijn hebt of iets voelt trekken aan je borst stop je de oefening.

Evanka, ik heb ook polyeruthaan. Ik vind ze toch vrij bol bij mij hoor, dus je moet geen schrik hebben dat je geen opvulling genoeg gaat hebben, vertrouw op je pc!

Ik vind mijn borsten trouwens groter dan verwacht, voor maar 195cc gekregen te hebben. Ik ben echt blij met m'n nieuwe borsten elke dag moet ik lachen als ik ze zie:-D

Ik zal morgen nog es een foto posten, dan ben ik 16d PO.

Keep working out Ladies :-). Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien mag je na 6weken terug alles voluit doen. Maar ik denk dat iedereen dat zelf wel aanvoelt wat wanneer hij kan. Bij het minste dat je ergens pijn hebt of iets voelt trekken aan je borst stop je de oefening.

Ik ben na 6 weken ook weer volop begonnen , had verder ook geen last tijdens de oefeningen .

De overbelasting kwam eigenlijk pas later ...merkte een verandering met name in mijn rechter borst .

Tot mijn eind controle 1 juli doe ik met armen/bostspieren nog kalmpjes aan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evanka, ik heb ook polyeruthaan. Ik vind ze toch vrij bol bij mij hoor, dus je moet geen schrik hebben dat je geen opvulling genoeg gaat hebben, vertrouw op je pc!

Ik vind mijn borsten trouwens groter dan verwacht, voor maar 195cc gekregen te hebben. Ik ben echt blij met m'n nieuwe borsten elke dag moet ik lachen als ik ze zie:-D

Ik zal morgen nog es een foto posten, dan ben ik 16d PO.

Fijn om lezen!! :-) Zowel de bolling als dat jij zelf tevreden bent! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooow maar nu snap ik waarom je al zo snel mag sporten mabelle.. je hebt poly... die groeien veel sneller vast..

ik had het nog gevraagd tijdens de 2 weken controle of ik echt niks mocht doen.. en toen zei hij echt nee want dan kunnen je protheses verplaatsen :blink::blink::blink: en sorry maar daar zit ik echt niet op te wachten...

shockabsorber vandaag binnen gehad.,. gelijk ff dermee proberen te springen beetje.. en inderdaad 100x beter dan de fila.. een beetje bewegen zullen ze altijd wel maar het voelde niet verkeerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren nog een tweede sport BH erbij gekocht , nu kan ik lekker vooruit .

Ook met paardrijden is het een optimale bh .

Ga zo ook lekker sporten , denkt dat ik op de climbmill ga .

Nog twee weekjes dan heb ik eind controle , en ga dan langzaam weer met krachttrainiing beginnen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.