Ga naar inhoud

Fitness / krachttraining na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag 4 weken po. Het kriebelt zo om weer wat te gaan doen.

Zou het heel erg kwaad kunnen om vanaf volgende week (5 weken po) weer wat te gaan doen.

Heb een mooi schema gemaakt met alleen benen/billen, waarbij ik ook geen dumbels of stang hoef vast te houden.

Aan de andere kant denk ik wat is die ene week dan nog haha, maar ik zit gewoon lekkerder in me vel met beweging.

Heb 1 oefening dat je op je buik lig en en het apparaat achter op je benen rust en dan naar je billen duwen, deze oefening eventueel overslaan? Of mag je met 5 weken al wel even op je buik liggen?

Heb ze trouwens voor de spier.

En de Fila die ik nu draag geschikt voor fitness en hardlopen(hier wacht ik wel mee tot 6 weken po) of beter een andere sportbh aanschaffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik lees ff mee :D

ben nu 2 weken po maar het kriebelt ook al heeelll erg...

vraag me af of ik ook me benen mag trainen na 4 weken al zijn het alleen maar simpele squats in de woonkamer...

die oefening met op me buik liggen zal ik denk ik wel ff overslaan hoor... tenminste dat zou ik doen.. of het nou mag ik heb geen idee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jaa ik denk ook dat ik die beter nog even kan laten voor wat het is. Je zou denken squats zonder extra gewicht dat dit wel zou moeten kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 26 mei geopereerd en mag na 2 weken weer 15 km (klein uurtje) naar mijn werk fietsen op een matig tempo denk 15 a 20 km per uur. Squats zonder gewicht zouden volgens mij dus geen probleem moeten zijn. Gaat er volgens mij om dat je hartslag niet heel hoog wordt en dat je borstspieren niet belast worden.

Maar twijfel zou ik gewoon je kliniek bellen voor advise.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou moeten kunnen hoor. Ik train normaal ook redelijk fanatiek. Ben nu 2,5 PO en heb dual plane. Dus ik had zelf gedacht vanaf volgende week weer wat fietsen op de hometrainer en de wek erna squatten en uitstapoefeningen zonder gewichten.

Luister naar je lichaam dan komt het goed. Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benen trainen moet kunnen hoor! heb het gevraagd bij mijn pc en die zei dat alles onder de middel (dus je benen en billen) gewoon getraind mag worden,
alleen de eerste 6 weken niets met je armen of buik!
maar wel pas na 2 weken PO, maar goed dat ben je al dus het kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ....

Denk idd dat het trainen van de benen geen kwaad kan .

Maar met alles wat je met je armen doet zou ik oppassen .

Zelf heb ik een Bvk operatie gehad , mocht na 6 weken pauze weer sporten .

Dat heb ik ook gedaan , en waarschijnlijk toch iets te fanatiek ...

Ik merkte sinds een kleine week een verandering (verharding) in mijn rechterborst .

Ben daarom vandaag ter controle geweest , en de PC vermoed dat het toch "overbelasting "is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ....

Denk idd dat het trainen van de benen geen kwaad kan .

Maar met alles wat je met je armen doet zou ik oppassen .

Zelf heb ik een Bvk operatie gehad , mocht na 6 weken pauze weer sporten .

Dat heb ik ook gedaan , en waarschijnlijk toch iets te fanatiek ...

Ik merkte sinds een kleine week een verandering (verharding) in mijn rechterborst .

Ben daarom vandaag ter controle geweest , en de PC vermoed dat het toch "overbelasting "is .

ow shit dat word dan nog geen insanity voor mij over 4 weken :102:

gaat die verharding na verloop van tijd wel weer weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij vermoed van wel ...

Denkt dat het nu een combinatie van overbelasting en evt hormonen is ...

Moet ook zeggen dat ik onder de rechterborst ook af en toe een "blauwe plek " achtig iets had ....

Moet van hem nu een weekje sporten "zonder "armen ...kan natuurlijk wel gewoon cardio doen , en dan kijken

of er verbetering inzit .

1 Juli heb ik de eind controle , dat is in 6 weken .

Ben ook zo,n sport fan ...6 weken niets doen vond ik vreselijk ...

Ben dan na 6 weken met krachtraining begonnen en tae-bo (is natuurlijk ook veel met de armen ). :91:

Nu braaf naar de Pc luisten .... :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou aan die voorgeschreven 6 weken rust houden eerlijk gezegd, wat is nou dat ene weekje nog geduld hebben?

Persoonlijk vind ik de Fila sportbh niet voldoende steun geven, zeker niet bij "wiebelige" sporten als hardlopen.

Ik zweer echt bij de Shockabsorber, lekker stevig en die achtersluiting went gelukkig ook snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met dans smokkel ik al met mn benen en hou mn jetsers stevig vast (kan ik ook mn armen niet gebruiken!)

Maaaar de insanity wacht ik toch echt wel 6 weken mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar!

Oow wat was ik blij dat ik weer wat mocht doen!

Nou ben jankend thuis gekomen,

en dit bovenal frustratie ;-)

Wat viel mij dat tegen zeg,

met name hardlopen met die tieten,

joh ik was niks meer gewent!

Maar ik zou echt de armen laten,

wat op die duffe been apparaten wil wel,

maar zou persoonlijk echt heel voorzichtig opbouwen na 6 week.

Maar owwww wat herken ik die frustratie! :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet om je af te vallen of zo hoor Pearll maar ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je het risico op complicaties neemt door al te gaan dansen zo kort po.

(Ik neem aan dat t niet om een rustige wals oid gaat ;-))

Aan sommige complicaties kan je niks doen maar overmatig kapselcontractie bv heb je deels wel in de hand.

Ik zou mezelf echt voor m'n kop kunnen slaan als ik door m'n ongeduld later met de narigheid zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg der toch echt wel een hard hoofd in of ik over 4 weken al aan de insanity kan :( ook al heb ik op de spier...

Ik doe ook graag plyo.. Decoy split jump enzo weet niet of je dat wat zegt :blink:

Weet wel dat ik een hele goede bh dervoor nodig zal hebben..

Dus die schockabsorber is echt heel goed??

Tsjongejonge eigenlijk wel grappig sporte eerst met sportbh level 1 en dan voelde ik zelfs niks in me tiet en nou moet ik een goede bh ervoor gaan vinden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een tijdje instantie gedaan, heftig hoor. Ik ben benieuwd of het lukt na 6 weken po. Het is een goede manier om in shape te komen haha.

Indien het nog niet lukt is misschien 30 days shred ook wel iets voor je, is wat lichter maar wel effectief.

Ik wil graag gaan bootcampen, maar weet ook niet of dit na 6 weken al lukt. Volgende week met benen/billen beginnen de week erna hardlopen erbij pakken de week daarna kijken of ik armen/buik/rug kan pakken. Wanneer dit allemaal weer lekker gaat wil ik gaan bootcampen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook T25 op de computer staan msshn dat ik daar maar thuis aan begin... vond het voor me bv erg saai omdat ik het gewoon te rustig vond maar ga dan wel gewoon ff daarmee beginnen..

thanx voor de tip voor de bh ga ff kijken... :)

ja ik zal het zo ongeveer wel gaan opbouwen.. mischien kan ik ook ff gaan harlopen maar vind dat niet zoveel.. maar goed ook om ff mee te beginnen..

Dit zijn decoy split jump en one legged power jumps :P

http://www.youtube.com/watch?v=TsEl8lYuH_U

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hardlopen heerlijk! Mijn schoenen staan te branden in de kast. Week voor de bv. mooie tijd gelopen op de 10 km loop van Rotterdam en baalde stiekem toch wel een beetje dat ik er nu even uit lig. Ben benieuwd hoe het dadelijk gaat.

En sporten werkt psychisch ook beter voor me wat betreft eten. Nu voel ik me al onrustig omdat ik niet sport en dat ga ik juist lopen vreten, terwijl als ik sport doet al dat lekkers me niet veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zonder mijn tieten mee te rekenen 2kg! aangekomen. Teveel snoep, teveel koolhydraten tegen over eiwitten en goede vetten en teveel slechte vetten.

Kan je nagaan hoe snel dat gaat van sporten en gezond eten naar niks doen en vreten.

Mijn moeder zegt geniet er ff van dat je rustig aan kan doen. Helaas dat werkt niet bij mij.

Maar ik mag niet klagen hoor, ben nog steeds heeeel blij met mijn boogies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb geen weegschaal, maar denk wel dat ik ben aangekomen hahah, loop echt de hele dag door te kanen!

tegen het vervelen, tegen het roken.

aaaargh ik wil gewoon lekker een rondje skaten of een halfuurtje zwemmen, of weer lekker een paar uurtjes knallen bij dans!

nog even volhouden hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

week na me bv was ik niks aangekomen of afgevallen maar wel een gigantische dikke buik :blink: ... dus waarschijnlijk gelijk spiermassa kwijt en veel vocht erbij..

gister op de weegschaal gaan staan... 2,5 kilo bij!!! en dat terwijl me buik iets minder is geworden (ja ben nu 4 maanden zwanger ipv 5 maar goed...)

ik baal als een stekker ben nu ook gelijk heel goed op me eten proberen te letten en veel groene thee aan het drinken...

had me bv wat eerder dit jaar moeten doen.. heel de winter me kapot getraind eindelijk best wel een strak lichaam.. ben ik compleet in 3 weken tijd in mekaar gezakt :102:

nee deze zomer hoogstwaarschijnlijk niet strak nee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja echt serieus had een leuk STRAK jurkje besteld omdat dat nu wel kan nu ik tiet heb... gister binnen en gepast.. zit er een buik onder die net zoveel uitsteekt als me tiet :blink: !!!

heb hem toch maar gehouden ff hopen dat met gezonder eten die buik ook wel een beetje weg gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.