Ga naar inhoud

Iris92 : 28 juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee meis, sorry late reactie!

Het gaat heel goed!! Alleen de eerste paar dagen echt heel kut met slapen, wist echt geen houding te vinden... Maar qua pijn is het echt heel erg meegevallen... Heb alleen de eerste dag diclofenac gebruikt maar daar werd ik misselijk van dus ook gelijk mee gestopt.

Eergisteren zijn de pleisters er af gehaald en knoopjes doorgeknipt en het zag er heel goed uit zei de chirurg :)

Ik slaap ook alweer een paar dagen op m'n zij en heb eigenlijk nergens last van... Maar probeer alles wel rustig aan te doen.

Hoe is het met jou? Al zenuwachtig??

Link naar reactie
Delen op andere sites

O mooi dat goed gaat! Ben je op Co bij sc zelf geweest ?

Hoe is de hardheid nu? Of zachtheid haha aangezien je coh2 hebt ;)

Ja idd word spannend nu pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ben erg benieuwd of ze al zacht worden, de coh2's ;)

Ik krijg ook coh2 en ben erg benieuwd naar de 'zacht ' of 'hard' heid daarvan

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

Ik ben op controle bij Decates geweest... Volgende controle is bij Schiettecatte!

Ze zijn al wel een heel stuk zachter als de eerste dagen, maar ik heb ze dual plane en het schijnt wel een hele tijd te kunnen duren (maanden) voordat ze echt heel zacht worden dus denk dat ze nog wel wat zachter worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O een andere chirurg? Ik kreeg te horen de eerste 2 controles bij vpk en de 3mnd co bij pc..(?)

Dan kan ik zelf de eerste twee co's ook wel uitvoeren dacht ik.....

O met dual duurt het maanden? Jeetje... Naja niks aan te doen

Heb je ook oefeningen gedaan voor de OK?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij kliniek Amstelveen krijg je de eerste controle na 2 weken (ik kreeg deze bij een andere chirurg) en daarna met 3 maanden (de 3 maanden controle mag je zelf weten of je dat wilt) bij je eigen chirurg

Bij de controle na 2 weken zijn de pleisters verwijderd en de knoopjes van de hechtingen doorgeknipt.

Ja las wel eens dat ze pas bij een jaar echt op z'n zachtst zijn bij sommige, dus afwachten maar haha.

Nee ik heb geen oefeningen vantevoren gedaan, ga jij dat wel doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 15 september geopereerd bij aesthetic beauty clinics door dr. schiettecatte.

Na mijn consult kon ik naar de receptie lopen en konden hun mij de datum's doorgeven wanneer ik geopereerd zou kunnen worden.

Ik had geloof ik de keuze uit 12 augustus of 15 september ivm mijn werk moest het naar 15 september.

Ik had op donderdag 3 juli mijn consultgesprek gehad.

Ze hadden nog gezegd komt een van deze data's niet uit kon ik een mailtje sturen met verdere data's

succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Iris hoe gaat ie? Nog tevreden met je boobers? Ben benieuwd.

Ik dacht dat ik wel van die oefeningen ga doen, kan vast geen kwaad... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Iris en diamond hoe gaat het met jullie en jullie boobs?

Niet veel meer online, dus het zal wel oké gaan denk ik...;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.