Ga naar inhoud

Iris92 : 28 juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben wakker! En voor m'n gevoel zo stoned als een garnaal teeeering wat lekker dit. Niet echt pijn, denk dat ik ze dual plan heb... Ik zei dat ik dat liever had. Ik doe straks wel een keer een verslagje :)

Hahaha ik ga stuk hier!! Denk idd dual plane.. Zullen vast wel wause pijnstillers hebben gegeven waarom je stoned bent :P

Congrats with your tits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar moet thuis nog even een keer kijken want weet het niet zo goed meer hahaha ik ging trouwens nog stuk: ik heb normaal lenzen dus heb nu m'n bril op. Ik zeg tegen die verpleger: kun je even m'n bril aangeven want ik zie geen flikker man... :o zegtie: die heb je al op HAHAHA.

Ben om 10 uur weggegaan daar zit nu in de auto :)

Leigh-Ann komt echt goed straks, ik vond de narcose en het Indus heeeelemaal niet erg! Heb echt superlekker geslapen haha

Dankje Nies!!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hahaha en ik zag later iedereen nog met die operatiejurkding in bed liggen, ik zeg: hoezo lig ik hier alleen in m'n boxershort en bh dan? Zegt die verpleger dat ik wakker werd en gelijk zei dat ik dat ding niet meer nodig had dus dat ik m van me af had gegooid... Oke vreemd :P haha

Heb dual plane gekregen ja, 400cc!

Heb nog niet gerookt vandaag, goed he :D kan op dit moment nergens anders meer aan denken dan roken maargoed haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik ben ook benieuwd! Heel veel succes alvast Stellie :) komt echt goed!!

Ik durf m'n bh echt niet uit te doen dus ik heb ze alleen in bh gezien hahaha, ja vanochtend heb ik ze wel gezien maargoed dat weet ik dus niet zo goed meer aangezien ik nogal wappie was/ben haha. Ze zijn knoerhard man, Jezus :P de ene is wel meer opgezwollen dan de ander... Degene die opgezwollen is heb ik helemaal geen gevoel in, als je daar nu met een hamer op zou slaan voel ik waarschijnlijk niks... Terwijl de ander eigenlijk redelijk normaal voelt, afgezien van t feit dat t beide net bakstenen zijn haha

Zal maar gelijk even typen hoe het is gegaan :D ik hoop dat het trouwens allemaal een beetje duidelijk is hahaha.

Vanochtend ben ik om 4 uur opgestaan, heb ik even uitgebreid gedoucht en zijn we om 5 uur vertrokken, natuurlijk veel te vroeg want ik stond al om kwart voor 7 op de parkeerplaats. Nou om half 8 zijn we naar binnen gegaan en 5 minuten later samen met nog een meisje die tegelijkertijd met mij geopereerd zou worden door Roosenburg naar boven gelopen. Toen was ik nog redelijk rustig en ging het nog wel met de zenuwen haha.

Iedereen was echt suuuuperlief, behalve de anesthesist dat vond ik echt een chagrijn... Die ging helemaal tekeer tegen dat andere meisje omdat ze had gezegd dat ze tijdens het stappen (1x in de 2 maanden ofzo) wel eens een sigaretje rookt pfff... Dus ik had me lal voorgenomen om maar te liegen dat ik rook hahaha,uiteindelijk vroeg ze aan mij niet of ik rookte dus dat scheelt :P

Toen ik helemaal afgetekend en omgekleed was kon ik naar de OK.... En toen sloegen de zenuwen in hoor ik dacht dat ik gek werd op dat bed met m'n armen gespreid :/ ik had echt het gevoel alsof ik in een film zat hahaha. Nou infuus er in... Amper wat van gevoeld dus natuurlijk druk gemaakt om niks... Mondkapjes op en weg was ik rond 8 uur! Heeeerlijk geslapen!

Om 9 uur werd ik wakker en had ik het gevoel dat ik de marathon wel kon lopen, had echt energie voor 10 en eigenlijk helemaal geen pijn alleen een irritant gevoel op de wondjes. Dus vrij snel gegeten, geplast en naar beneden! Om kwart over 10 zat ik in de auto :)

Er is 400cc HP dual plane ingegaan, COH2.

Al met al viel de operatie zelf echt heel erg mee! Druk gemaakt om niks natuurlijk! Qua pijn kan ik nu nog niks zeggen ik denk dat dat straks wel eens flink tegen kan gaan vallen haha maargoed dat zie ik dan wel weer :)

Heb 11 augustus de afspraak voor m'n controle.

Ik heb het gevoel dat ik vanalles vergeet te vertellen en dat ik alles door elkaar heb getypt dus als het allemaal niet zo duidelijk is zal ik het morgen nog wel een keertje opnieuw typen alleen dan als ik minder van de wereld ben hahaha.

Tering wat een lap tekst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach meid ik stond er om half 7 terwijl ik pas 10 uur aan de beurt was (nou ja kwart over 9 moest ik me melden dan) :44:

van dat roken vind ik een beetje vreemd.. op mijn blaadje stond dat ik 20 sigareten op een dag rook (en daar heb ik nog over gelogen want zijn er 30 lalalala) en daar heb ik niks over gehoord... dus dat die gaat ouwehoeren omdat ze af en toe een sigaretje rookt vind ik raar... (msshn een ochtendhumeur?? :blink::blink::blink::blink: ) of was hij msshn niet kwaad dat ze een paar wijntjes had gedronken van het weekend ofzo?

ik had ook echt het gevoel dat ik een film zat haha had eigenlijk liever gehad dat ze me onder narcose hadden gebracht op de uitslaapkamer.. het idee dat je precies vlak na het begin van de narcose op dezelfde plek open gesneden zou worden met een buis achterin je strot werd ik best wel eng van... maar goed...

weet je wat voor medicijnen je hebt gehad omdat je zo waus was? toen ik er was hadden ze als zwaarste alleen diclofenac en toen hoorde ik de verpleger nog ouwehoeren dat ze maar met andere pijnstillers moeten komen omdat er een gigantisch veel pijn had en niet weg kon :blink::blink::blink::blink::blink: (vreemd dat ik dat dan moest horen maar goed)

maar je typt gewoon normaal hoor hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Nu lekker bijkomen en lekker laten verwennen!

Niet te druk maken om dat roken hoor... Mijn herstel bewijst maar weer dat het ook goed kan gaan met rokers ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal! Haha Nies, jij was wel heeeel vroeg! :P

De anesthesist was een vrouw, volgens mij met het verkeerde been uit bed gestapt die ochtend want dat meisje zei 5 minuten later tegen haar: 'ik wordt ineens verkouden krijg een loopneus' begint die chagrijn dat ze dat wel even eerder had mogen zeggen en dat daf niet zo slim is blabla... Terwijl dat zei dat ze daarvoor niet verkouden was :/ raar mens.

Tegen mij deed ze opzich wel normaal denk dat ze d'r frustratie al kwijt was ofzo haha.

Ik durf echt niet te zeggen welke pijnstillers ze me hebben gegeven, ik werd wakker en zag alles wazig en ik liep gelijk aan 1 stuk door te praten tegen iedereen alsof er niks was gebeurd haha, kan dat niet de narcose nog zijn geweest? Het voelde iig heel lekker haha.

Ik werd wakker en het eerste wat ik vroeg was: is het nu al klaar?! En: teeeering ben zo stoned als een garnaal!

Ze zullen wel gedacht hebben daar :P toen ik moest plassen liep ik ook gewoon weg in m'n boxershort (gelukkig had ik geen string aangedaan die ochtend) en m'n bh hahaha.

De eerste nacht slapen is wel echt kut geweest zeg, heb elke keer maar 2 uurtjes geslapen en daarna werd ik wakker omdat ik mezelf wou omdraaien in een andere houding omdat m'n rug pijn deed... Dus heb toen elke keer maar even een rondje gelopen en het toen weer geprobeerd... Voel me nu opzich wel uitgerust maar denk dat ik straks weer een gigantische inkakker krijg. Opzich gaat het wel met de pijn alleen het opstaan is kut, als ik eenmaal zit dan heb ik niet heel veel last, alleen van stijve armen :/

Maar het is tot nu toe goed te doen :)

Hoe is het met jou Stellie? Ik zal zo even jouw topic lezen en daar even reageren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Het is eindelijk gelukt om een account aan te maken. Ik ben 21 jaar, en ben ook op 28 juli ook geopereerd door Dr. Schiettecatte in het Amstelveen Kliniek. Ik ben 1.63 lang en ben 58 kilo. Mijn borsten waren maar 10/10,5 cm breed, dat heeft hij opgemeten. Ik had dus maar een AA cup. Ik wilde graag op 75C uitkomen. Bij mij kon er maar 300cc maximaal in, als ik meer deed ging het langs mijn lichaam staan, en werden de risico's groter, dat wilde ik ook niet, en ik wilde het wel zo natuurlijk mogelijk, omdat ik ook heel smal ben. Ik heb Mentor High Profile COH 1 Dual Plane gekregen. Met 300cc zou ik ook op een 75C uitkomen dus ik was helemaal blij. Bij Diana Gabriels had ik 350CC gepast, dus ik baalde eerst wel een beetje, maar nu totaal niet meer. Ik heb bij de hunkemoller een sport BH gekocht, met een ritssluiting aan de voorkant. zit erg lekker trouwens, en ze moesten mij echt proppen in een 75C. Ik krijg hem zelf ook niet dicht zonder hulp. Ik vind ze erg mooi, en groot zat. Was wel super zenuwachtig voor de operatie natuurlijk, maar dat viel uiteindelijk allemaal mee. Volgens mij heb ik jou nog gezien Iris toen ik op het bed moest wachten tot ik opgehaald werd, jij was al geholpen, en het verhaal met je bril komt mij bekend voor haha.

Ik heb alle dagen al hele gespannen borsten, en dat het ook ontzettend strak staat. Afgelopen nacht heb ik eindelijk beter geslapen op mijn rug, slaap normaal nooit op mijn rug, en ik moest ook in het begin steeds naar de wc of pijnstillers innemen. Dit was de eerste nacht dat het niet nodig was.

Voor de borstvergroting heb ik natuurlijk heel lang op internet gezocht, naar een goeie chirurg, want je hoort zoveel verhalen. En toch ook wel een beetje bang dat het verkeerd gaat. Maar ik vind Dr. Schiettecatte echt een hele aardige vent. En ook heel eerlijk wat het beste is voor je.

Als jullie meer willen weten dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.