Ga naar inhoud

Iris92 : 28 juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

haha bizar dat blonde meisje had om half 4 een afspraak!!

en ze moest al wachten omdat ik ertussen was gepropt :P

ach jah hoefde jij in ieder geval niet te wachten :36: heb jij toevallig donker haar?? zag iemand bij de balie staan....

ja ff kijken of Nio hetzelfde zegt... msshn wil hij zijn fout niet toegeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik had om 18.00 uur een afspraak. Was lekker rustig gister dus snel aan de beurt!

Ik heb inderdaad 12 cm en krijg 375cc. Ik kon ook groter, maar dan is de kans op het zien van randen (en nog meer striae...) erg groot. Wil graag een mooie natuurlijke volle voorgevel! Haha!

Ah dat is fijn! Ik hoefde ook niet lang te wachten :)

Haha oke ik snap het! Al zenuwachtig?

haha bizar dat blonde meisje had om half 4 een afspraak!!

en ze moest al wachten omdat ik ertussen was gepropt :P

ach jah hoefde jij in ieder geval niet te wachten :36: heb jij toevallig donker haar?? zag iemand bij de balie staan....

ja ff kijken of Nio hetzelfde zegt... msshn wil hij zijn fout niet toegeven?

Ja wel raar dan dat ik nog eerder dan haar aan de beurt was he :o maarja ach :P haha. Ik heb donker haar ja!

Ja dat zou ook kunnen, zou wel erg kinderachtig zijn... Hij kan zelf ook wel bedenken dat je een second opinion aanvraagd maargoed...Ben erg benieuwd wat Nio zegt! Heb je verder nog iets met Schiettecatte afgesproken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dan heb ik je gezien :P ff in een flits was nogal verward :blink:

ja als ik der over een half jaar nog zo mee zit dan kunnen we lipofilling doen.. alhoewel wist hij nu ff niet waar hij bij mij vet moest weghalen... haha ik zeg heb vet zat hoor :blink::blink: maar ik vind dit geen goede oplossing.. want als je afvalt is het als eerste bij je tiet weg.. kan ik weer voor een lipofilling.. is ook niet niks hoor.. je krijgt een soort liposuctie in bijvoorbeeld je dijen en dat spuiten ze dan in je tiet.. neem aan dat je daar ook van moet herstellen.. dan ga ik nog veel liever nog een keer onder het mes dat het wel gelijk goed is!

maar goed over 4 weken ben jij eindelijk aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 12 cm getypt, maar bedoelde natuurlijk 13 cm. 375cc is 12 cm en ik heb 13 cm ;)

Ik ben niet zenuwachtig. Gelukkig al 6x geopereerd, dus ook niet bang voor de operatie. Kan niet wachten tot het zaterdag is! En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik word deze maand geopereerd in Amstelveen!

Ik krijg waarschijnlijk 350 cc maar omdat ik nogal brede borsten heb heeft hij drie maten besteld.

Ik wil graag een goeie C/kleine D.

Ik word trouwens geopereerd door Koeijers

Ik kijk er echt zo naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik word deze maand geopereerd in Amstelveen!

Ik krijg waarschijnlijk 350 cc maar omdat ik nogal brede borsten heb heeft hij drie maten besteld.

Ik wil graag een goeie C/kleine D.

Ik word trouwens geopereerd door Koeijers

Ik kijk er echt zo naar uit!

Wat leuk, hier nog een die in Amstelveen geopereerd word. Wanneer ben jij aan de beurt? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok dan heb ik je gezien :P ff in een flits was nogal verward :blink:

ja als ik der over een half jaar nog zo mee zit dan kunnen we lipofilling doen.. alhoewel wist hij nu ff niet waar hij bij mij vet moest weghalen... haha ik zeg heb vet zat hoor :blink::blink: maar ik vind dit geen goede oplossing.. want als je afvalt is het als eerste bij je tiet weg.. kan ik weer voor een lipofilling.. is ook niet niks hoor.. je krijgt een soort liposuctie in bijvoorbeeld je dijen en dat spuiten ze dan in je tiet.. neem aan dat je daar ook van moet herstellen.. dan ga ik nog veel liever nog een keer onder het mes dat het wel gelijk goed is!

maar goed over 4 weken ben jij eindelijk aan de beurt!

Jeetje ik vind dat ook nog best heftig klinken dan dat lipofilling...

Heb je al een afspraak bij Nio? Ben wel benieuwd wat hij zegt... Als hij totaal iets anders zegt dan Schiettecatte dan was ik wel teruggegaan naar schiettecatte met dat verhaal hoor!

Heb 12 cm getypt, maar bedoelde natuurlijk 13 cm. 375cc is 12 cm en ik heb 13 cm ;)

Ik ben niet zenuwachtig. Gelukkig al 6x geopereerd, dus ook niet bang voor de operatie. Kan niet wachten tot het zaterdag is! En jij?

Haha beter! Ik schijt echt 7 kleuren hahaha... Nog nooit geopereerd :/

Jij ook succes KleinBtje! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nou meiden, het zit er aan te komen! Mijn datum is verzet helaas, het is 2 augustus geworden.

Hebben jullie al voorbereidingen getroffen? Ik heb 2 weken avondeten in de vriezer staan, oppas geregeld, heupband voor mijn dochter gekocht zodat ik haar na 2 weken wel kan tillen, paracetamol ingeslagen en 1 fila sportbh gekocht. Ik twijfel of de lipoelastic of de carefix anna. Welke hebben jullie? Nog tips? Ahhh begin het spannend te vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he! Ah jammer, maar dat is ook al bijna! :)

Ik heb de lipoelastic en de Anna haha... Vind dat Anna op het moment iets fijner zitten.... Maargoed heb m ook maar een paar minuten aangehad dus eigenlijk kan ik er nog heel weinig van zeggen haha :P

Ik denk dat ik ook alles in huis heb! Alleen nog even een voorraad paracetamol/ibuprofen inslaan!

Ik ben op het moment nog niet zenuwachtig moet ik zeggen...Dat zal het weekend wel komen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei: ik vind het ook jammer, maar 2 aug is ook niet zo ver :)

Ik moet ook nog pijnstillers kopen, nieuwe kussens (ik slaap nu al slecht), vrijdag grote boodschap doen en ben vandaag begonnen met schoon maken thuis. Zondag lekkere soepje maken en in de koelkast bewaren en hopelijk kan ik die maandag na de operatie opeten :)

Ik heb ook de fila en gister de carefix ana besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word ik net gebeld, of ik toch de 28e kan! Jaaaa zei ik haha! Dus toch tegelijk met jullie

Ik ga de bhs vandaag maar bestellen, ik bestel ze allebei denk ik. En inderdaad de grote schoonmaak doen en verder zou ik het niet weten. Ik hoop dat die hitte wel minder wordt want dat lijkt me echt hel snachts als je pijn hebt en dat het dan ook nog zo heet is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de sport bh van fila en vind hem zelf erg lekker zitten!

Spannend meiden allemaal op dezelfde dag.

Geen ervaring met schiettecatte maar wel met de kliniek..

Hele lieve mensen daar en zenuwachtig zijn is niet nodig geloof me...

Ik was het ook niet en het is me reuze meegevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je toch de 28e kan! :D nog 5 dagen!

Ik heb net de kliniek gebeld en stiekem naar de tijden gevraagd haha, ze heeft even voor me gespiekt en ik moet er maandag om half 8 zijn en ben om 8 uur aan de beurt! Nu wordt ik toch wel zenuwachtig hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook wel blij dat ik zo vroeg al mag! Was me al druk aan het maken dat ik vantevoren de hele dag honger zou hebben hahaha.

Ahhh Leigh-Ann anders probeer je gewoon nog een keer te bellen, kan jou t schelen :P

Stellie, fijn dat je het ook al weet :) tegen mij heeft ze niet gezegd dat ze nog kunnen verschuiven, ze zei dat ze een notitie zou maken dat ze mij vrijdag niet meer hoeven te bellen... Hoop niet dat ze alsnog verschuiven dan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.