Ga naar inhoud

Iris92 : 28 juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Iris wat kost Coh2 in Veldhoven en Amstelveen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Leigh-Ann, ik om 18.30! Ik hoop dat Schiettecatte me bevalt want ik zit er eigenlijk al op in te stellen haha! Ik heb zelfs al een babysitter geregeld voor 2 weken.

Hoe lang duurt een consult eigenlijk, ik heb me toch een waslijst aan vragen! En mag je de pasprotheses meenemen om thuis te proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een hele waslijst aan vragen en ik had ook mijn ipad bij me met foto's haha. Je kunt altijd laten zien wat jij mooi vindt, maar als jij foto's laat zien van iemand die 700cc heeft en er past bij jou maar maximaal 500cc ofzo in dan gaat dat natuurlijk niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ik ook foto's op iPad, mapje lelijk en mapje ik wil!!! Haha

Moet nnog een waslijst met vragen maken, iemand nog tips voor DÉ vraag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gisteren weer een consult gehad bij Schiettecatte. Het wordt 400CC HP en hij bekijkt tijdens de operatie of hij ze voor de spier of Dual Plane plaatst.

Maar nu ben ik weer zo aan het twijfelen tussen HP of UHP :(

400 cc HP | 12.3 cm breed | 5.1 projectie

535 cc UHP | 12.1 cm breed | 6.3 projectie

UHP is er alleen in Coh1 dus volgens Schiettecatte geeft dat sneller rimpeling. Maar is dat ook zo als ik ze Dual Plane laat plaatsen?

Moeilijk, moeilijk... :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Iris!

Ik ben gister ook bij Schiettecatte geweest. Hoe laat moest je?

Ik word aanstaande zaterdag geopereerd! 375cc HP Coh 1 Dualplane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik was er om 4 uur en jij??

Spannend! Ik ga voor 400cc HP Coh 2 en waarschijnlijk ook Dual Plane!

Je borst is 13 cm breed en 375 cc HP is 12 cm breed. heb je hier zelf voor gekozen of heeft Schiettecatte dit geadviseerd? Als ik vragen mag hoor :P

Ik wist niet dat ze op zaterdagen opereren, wel handig! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe breed is jouw borst dan Iris?

Ja met dual ook kan op rimpels, maar wel mindere ,en in combi met coh 2 zit je wel veilig, alhoewel niks zeker is ;)

Waarom had je een tweede consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borst is 12,6 (als ik het goed heb, weet het nu ineens niet zeker meer haha :79:)

Ik denk dat ik maar voor de HP ga... die neem ik dan in Coh2, UHP is er alleen in Coh1 dus dat vind ik toch wel een beetje eng...

Omdat ik in Veldhoven mijn eerste consult had, maar ze hebben een nieuw dossier voor mij moeten aanmaken in Amstelveen, dus dan moest ik ook nog een keertje op consult komen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha ik kon het me ook echt niet voorstellen, maar dat gevoel heb ik tot zeker een week na de operatie nog gehad haha!

tis bijna zover meis! voor je het weet word je wakker op de verkoever met je nieuwe vriendinnen!

Ik zie dat je in Amstelveen geopereerd word, ik ben dr ook geopereerd, hele fijne kliniek vind ik zelf!

vond het er onwijs gezellig iig hahaha!

succes met aftellen meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

heb je niet lang moeten wachten gister? Ik was pas om 4 uur klaar en de mensen voor op consult bij Schiettecatte bleven naar binnen komen :blink:

Ik zou inderdaad maar bij HP coh2 blijven hoor ;) als ik je advies mag geven :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee om 10 over 4 zat ik bij Schiettecatte in zijn kamertje, er zat ook nog een blond meisje met dr vriend te wachten die er geloof ik al een tijdje zaten... die waren pas na mij aan de beurt, terwijl ze er zaten voordat ik er was. Dus die zullen wel gebaald hebben.

Ja denk dat ik dat ook doe, COH2 en Dual plane... hij zei gisteren dat hij tijden de operatie wel zou kijken hoe hij ze zou plaatsen. Maar ik denk dat ik de 28e gelijk zeg dat ie ze maar dual plane moet plaatsen haha. :P

Wel balen dat ie niks voor je kan doen verder, vind het wel echt onzin dat hij zegt dat je dan 200cc had moeten nemen. Dat had ie toendertijd moeten zeggen, niet nu :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had om 18.00 uur een afspraak. Was lekker rustig gister dus snel aan de beurt!

Ik heb inderdaad 12 cm en krijg 375cc. Ik kon ook groter, maar dan is de kans op het zien van randen (en nog meer striae...) erg groot. Wil graag een mooie natuurlijke volle voorgevel! Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.