Ga naar inhoud

Iris92 : 28 juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ik vraag het ook sowieso tijdens het consult aan hem hoor, en sowieso nog eens precies hoe het zit. Anders bel je de kliniek als je iets meer duidelijkheid vantevoren wil? :)

Ik had Diana een mailtje gestuurd met de vraag of Dr. Schiettecatte daar nog werkt, en of ik een datum voor de operatie vast kan leggen voor in juli, of ze nu al gelijk dus alle operatedagen weten. Ik kreeg dit mailtje terug:

''Bedankt voor je bericht.

Het klopt dat dokter Schiettecatte voor ons opereert.

Ik zou een consult in kunnen plannen met Diana zodat zij je daarna door kan verwijzen naar dokter Schiettecatte zelf.

Ik raad wel aan om het consult eerst door te nemen met Diana omdat dokter Schiettecatte vrij kort van stof is, het moet natuurlijk wel geheel duidelijk voor je zijn.

Na dit consult met Diana kun je meteen een optie doen voor een datum, het moment dat de operatie is betaald is hij definitief.''

Dus of dit nou betekend dat ik inderdaad gewoon een datum kan vastleggen weet ik niet, echt heel duidelijk gaat ze niet op m'n vraag in :/

Ze bedoeld je kan een datum plannen en die moet je 2 weken van te voren betaald hebben! dan is die definitief... dus als bijvoorbeeld 3 weken van tevoren blijkt dat het toch niet uitkomt en je hebt nog niet betaald kan je afbellen.. snap je wat ik bedoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Ze bedoeld je kan een datum plannen en die moet je 2 weken van te voren betaald hebben! dan is die definitief... dus als bijvoorbeeld 3 weken van tevoren blijkt dat het toch niet uitkomt en je hebt nog niet betaald kan je afbellen.. snap je wat ik bedoel?

Ah ik snap het! Bedankt voor de uitleg, het is dus wel zo dat je bij hun al verder kan plannen dan een maand?

Hoi mijn ingreep staat ook bij hun gepland, ze opereren volgens mij op maandag en woensdag (woe in Maastricht) en maandag in Boxtel.

Hoi hoi, dank je voor je antwoord! Ze opereren maar 2 dagen per maand, dan dan weet ik nog niet welke maandag en woensdag dat dan zal zijn haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk het wel hoor.. Diana vroeg aan mij hoe snel wil je al, zo snel mogelijk of over een tijdje pas..

ik heb gekozen voor zo snel mogelijk dus ik kon na een week al onder het mes :D maar je kan er dus hoogstwaarschijnlijk ook later voor kiezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag op consult geweest! Goede indruk, fijn gesprek en fijne chirurg :)

Alleen kunnen ze mij helaas geen zekerheid geven wat betreft de datum.

Ik kon kiezen tussen Boxtel en Maastricht. In Boxtel opereren ze de hele maand juli niet en de eerst mogelijke datum was eind augustus. Over Maastricht kon ze me helemaal niks zeggen dat weten ze pas 4 weken vantevoren... Ik heb eind juli/begin augustus vakantie dus dat gaat m niet worden helaas.

Ik denk dat ik een afspraak ga plannen bij Diana gabriels, misschien dat zij me wel de datum kunnen geven die ik graag wil :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat meen je , wat zeiden ze dan tegen je , toen je zei dat je dan wrs niet bij hun voor OK gaat?

Ben ook erg benieuwd naar hun garantie plan

Mbt kapsel ,draaien , rimpels etc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit he vd datum planning daar..... succ bij diana.... je kan daar igg ook door schiettecatte geopereerd worde.... maar aesthetic beauty clinics is wel n fijne kliniek he, fijne mense daar vind ik. Xjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor jou is het anders hoor, ik zit echt vast aan m'n vakantie in juni... In Boxtel konden ze wel verder plannen dan 6 weken alleen kwam die datum voor mij dus niet uit (eind augustus) dus als je in Boxtel geopereerd wil worden is dat geen probleem voor jou! :) ze opereren wel weinig... Hadden 1 datum in juni en 1 maar in augustus.

Ze zei dat ze er niks aan kon veranderen, ja dan ben je uitgelult haha :P

En wat betreft garantieplan: toen ze vroeg of ik COH 1 of 2 wil, heb ik gezegd dat ik graag 2 wil ivm rimpels en toen zei ze: ja als je rimpels krijgt dan krijg je ook weer extra kosten (waar ik uit op maak dat ik dan zelf moet betalen)

In de info die ik heb meegekregen staat dit wat betreft kapselvorming: wanneer dit 1 jaar na de behandeling operatief verwijderd moet worden, brengt dit extra kosten mee. (Dus binnen 1 jaar kosteloos? Denk ik?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit he vd datum planning daar..... succ bij diana.... je kan daar igg ook door schiettecatte geopereerd worde.... maar aesthetic beauty clinics is wel n fijne kliniek he, fijne mense daar vind ik. Xjes

Ja echt balen, zijn allemaal heel vriendelijk daar! Maar inderdaad, de chirurg vind ik het belangrijkste dus ik ga m'n poging bij Diana wagen :P thanks! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dus niet echt duidelijk over gehad , ze leggen het dus ook niet uit

Tenzij je er specifiek naar vraagt..

Jij wil sowieso voor coh 2?

Zij die veel stugger ?

Heb je ook een pas sessie gedaan dan bij schiettecatte ? Of had

Je alleen met consulent?

Succes bij DIANA , ik blijf je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O dus niet echt duidelijk over gehad , ze leggen het dus ook niet uit

Tenzij je er specifiek naar vraagt..

Jij wil sowieso voor coh 2?

Zij die veel stugger ?

Heb je ook een pas sessie gedaan dan bij schiettecatte ? Of had

Je alleen met consulent?

Succes bij DIANA , ik blijf je volgen!

Nee ze heeft t bij mij niet uitgelegd inderdaad...

Ja schiettecatte gaf ook het advies om voor coh2 te gaan ivm rimpels, en voor die 250 neem ik liever het zekere voor het onzekere :P ik voelde het verschil bijna niet hoor! Heel iets maar...

Ja heb een passessie bij hem gedaan! Het gesprek was met de consulente en hij kwam tussendoor even binnen voor het passen en meten haha.

Dankjewel! :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lastig he dat we niet ruim van te voren kunnen plannen. Ik heb via Aesthetic Clinic een consult gehad met Drs Koeijers voor een operatie in Amstelveen, maar wacht nog steeds of de door mij opgegeven datum in augustus mogelijk is. Heb wel een mailtje ontvangen wanneer ze het weten mij direct zullen doorgeven, maar ik kan er helaas nog niet vanuit gaan. Ze hadden alleen 2 plekken in mei en juni verder dan dat ging de agenda nog niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog maar even een topic! Operatiedatum ligt vast! :43:

In eerste instantie heb ik een consult gehad bij Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven, maar hun weten pas 4 weken vantevoren of de datum die ik graag wil vastleggen beschikbaar is en aangezien ik vast zit aan een vakantie heb ik besloten om het via Diana Gabriels te gaan doen, wel dezelfde chirurg, Dr. Schiettecatte.

Tijdens het consult zei hij dat het maximale wat hij er in wilt stoppen 400CC is, hier heb ik dus ook niet erg lang over hoeven nadenken.. 400CC it is! Ik heb genoeg borstweefsel dus de keuze werd voorgelegd of ik ze boven de spier of Dual Plane geplaatst wil hebben, ik heb gekozen voor boven de spier. Het wordt dus 400CC High Profile, COHII, boven de borstspier. :)

Ik draag nu altijd maximizers maatje 75B maar laatst heb ik mijn borsten opgemeten en daar kwam 80AA uit (oeps! :44: )

30 juni ga ik nog een keer op consult bij Dr. Schiettecatte, aangezien ze een nieuwe dossier moeten aanmaken bij Diana Gabriels en ik natuurlijk ook nog vanalles moet tekenen.

Bij Aesthetic werken ze alleen met Mentor Protheses en bij Diana Gabriels met Mentor en Natrelle, weet iemand hier het verschil tussen of maakt het vrij weinig uit welk merk het is?

De operatiedatum is 28 juli geworden en het wachten duurt me nu al te lang haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt al een datum! Super ja!

Wat kost coh 2 bij diana?

Nee ik ben niet flex met de vakanties... Moet ver vooruit plannen helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! Toch nog de datum die ik in gedachten had, helemaal happy! Nou ik durf het eigenlijk nog niet te zeggen haha, in Veldhoven zijn deze 250 euro duurder, ik denk haast dat het daar ook ergens die richting op gaat. Schiettecatte had Coh 2 aanbevolen ivm rimpels dus ik ga sowieso voor coh 2.

30 Juni heb ik nog een consult bij Schiettecatte in Amstelveen dus zal dan wel horen wat ze kosten!

Ja hier dus hetzelfde, de operatiedagen voor Boxtel plannen ze wel wat eerder... Alleen in julie opereren ze helemaal niet, net die maand dat ik geopereerd wil worden. Dus misschien lukt het je wel voor Boxtel te plannen op je consult :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he Iris?

Aan mij had hij ook verteld over COHI2 en dat er met COH1 sneller rrimpeling kan ontstaan, dus ik heb ook voor 2 gekozen. Het wordt dan wel €300 euro duurder, maar ja, liever dat dan rimpeling. Is 400 het maximale voor jou? En heeft hij je dan ook verteeld omdat het het maximale is dat je dan meer kans hebt de randen te voelen? Dat had hij mij verteld en nu zit ik te twijfelen of ik toch het maximale moet nemen (425CC) of toch minder (400CC). Hij legde uit hoe groter, hoe minder huid er is om de randen te bedekken. :(

We kunnen nu samen aftellen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel spannend! Het wachten duurt me nou al te lang haha!

Ja hij vertelde mij inderdaad ook dat COH2 wat steviger is en dat je minder kans op rimpels hebt dus hij zou daar voor kiezen.

En 400CC is inderdaad het maximale wat er in past :( ik kwam laatst wel ultra high profile tegen.. Daarvan is 535CC even breed als 400CC high profile... dus ik ga daar nog even naar informeren tijdens het consult van 30 juni... Geen idee of dat kan hoor maar kan het altijd vragen :)

Hij heeft tegen mij niks verteld over randen ofzo? Misschien dat mijn huid iets dikker is daar? Ik durf het niet te zeggen... Zal het 30 juni ook nog eens navragen dan haha.

Ja dat is een lastige keuze, in eerste instantie zou ik natuurlijk zeggen: altijd voor het grooste gaan! Maar als je dan randen gaat voelen ben je ook niet blij natuurlijk :/ Ik lees hier wel vaker dat je het verschil van 25cc amper ziet, dus als dat zo is zou ik misschien wel voor 400cc gaan... Anders bel je de kliniek nog eens op en leg je je vraag voor?

Nog 66 dagen! Hopen maar dat hij geen voedselvergiftiging ofzo oploopt op zijn vakantie haha. :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahhaha laten we dat idd hopen!! Anders zullen we maar toch tot Augustus moeten aftellen. Hij zei dat hij 400 en 425 gaat bestellen en hij gaat tijdens den operatie kijken welke mooier staat, dus ik kan dan nog altijd zeggen dat ik toch liever de 400 wil. Hoopi ik! :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja maar heb maar 2 weken vakantie, dus hij kan niet ziek zijn! :P

Ow dan komt het wel goed joh! Als je bang ben dat je de randen gaat voelen/zien kun je dat dan heus nog wel aangeven :) hij zal ook wel zien wat het mooiste is!

Wanneer krijg je de tijd te horen? Hebben ze daar iets over gezegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.