Ga naar inhoud

Jolien93 : 16 juni 2014 : Prof. Dr. van der Lei : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Super voor je! Gefeliciteerd! Nu de dagen aftellen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel! Ik ben vanmorgen op een vervolg gesprek geweest en ben nu helemaal tevreden over het aantal CC 's enz:D

Ik krijg links 255 en rechts 295.

Misschien dat hij tijdens de operatie aan beide kanten 295 wil gaan plaatsen, dat is nog niet zeker. Maar ik kom nu in ieder geval sowieso op een B uit, misschien kleine C. Ben echt super blij!

Nu aftellen inderdaad hihi X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren op een vervolg gesprek geweest en ben nu helemaal tevreden over het aantal CC 's enz:D

Ik krijg links 255 en rechts 295, ronde protheses.

Misschien dat hij tijdens de operatie aan beide kanten 295 wil gaan plaatsen, dat is nog niet zeker. Maar ik kom nu in ieder geval sowieso op een B uit, misschien kleine C. Ben echt super blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey meiden!

Eindelijk heb ik ook vastigheid. 16 juni wordt mijn dag. Sinds ik de datum gekregen heb ben ik super blij, huilerig en zenuwachtig tegelijk.
Het dringt nu echt door.. het gaat eindelijk gebeuren!
:56:

Ik zou eerst in het ziekenhuis geopereerd worden, maar iedere keer dat ik belde was de wachtlijst weer maanden opgeschoven.
Gelukkig kan ik nu door dezelfde PC geopereerd worden in de Bergman Kliniek.

26 mei moet ik daar naar de anesthesist en 12 juni nog een gesprek met Prof. B. van der Lei.

Ik kijk er zooooooo naar uit! Maar ben toch ook een beetje bang voor wat komen gaat. Maar dat is vast normaal.

Eerder heb ik al een verslagje getypt over mijn situatie. Die is hier te lezen: http://www.borstenforum.com/topic/9515-eindelijk-het-gaat-gebeuren/
*Toen ik dat typte had ik het nog over een minder aantal CC's.*

Ik krijg nu 255 CC (voor mij) links en 295 CC (voor mij) rechts.
Hij gaat Medium en High Profile gebruiken, om het vanwege mijn trechterborst zo gelijk mogelijk te krijgen.

Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat! Ik hoop op een mooie volle B (heel misschien C?) uit te komen. Het gaat hoe dan ook een héle verbetering worden! Hihi. Ik heb er super veel zin in! xxx

Nu beginnen de vragen te komen.. hoe ga ik straks douchen, slapen, aankleden, uit bed komen.. Maar het komt vast allemaal goed.
Ik wilde dit vast met jullie delen, zodat ik ook via deze weg naar deze dag kan toeleven! :56:

XXX
Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me zo goed voorstellen dat er zoveel verschillende emoties door je heen gaan, het gaat nu echt gebeuren, en dat is heel spannend, maar ook best eng.

en een mooie volle B ( misschien C ) is toch een heel mooi resultaat, en helemaal als je dadelijk kan gaan vergelijken met je voorsituatie

Met dual plane heb je idd wel regels waar je je aan moet houden, en de eerste dagen heb je echt wel hulp nodig, bijv met douchen/haar wassen. etc

misschien handig om een klein krukje in de douche te zetten waar je lekker op kan gaan zitten.

aankleden zorgen dat je genoeg truitjes hebt waar je in kan stappen, of met rits of knoopjes , slapen had ik een aantal kussens op elkaar gelegd, zodat je makkelijker rechtop kan komen, Spulletjes die je vaak gebruikt op oog hoogte omdat je niet met je ellebogen boven je schouders mag

en voor de rest komt het idd allemaal wel goed

Nou meid, geniet nog even van het alles doen en het zonnetje, en voor je het weet is het 16 juni

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid gefeliciteerd met je datum!!!

Die emoties die je heb zijn heel normaal meid, maar het komt echt allemaal goed!

Ik zal je topic even samenvoegen zodat het overzichtelijk blijft.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Jolien, wat een verhaal! En ik bewonder je dat je ondanks, die vreselijke zak van een chirurg, je toch doorzet om je droom uit te laten komen! Gefeliciteerd met je datum en ik wens je heel veel geluk met je nieuwe borsten! Ik kijk uit naar je verslag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal meiden!! Inmiddels hoop ik stiekem dat ik op een C uit ga komen, maar we zullen zien. Heb al veel meiden gezien met ongeveer hetzelfde die ook op een C uitkwamen dus ik heb hoop hihi.

Vandaag bij de anesthesist geweest in de Bergman Kliniek.
Ben heel vriendelijk ontvangen, iedereen was aardig, alleen viel de vrouwelijke anesthesist me wat tegen. Ik sprak eerst met haar assistent, maar zij kwam er zelf later ook bij.
De eerste vraag van haar was of ik ook sportte. Toen ik zei van niet ging ze lachen en zei; nou dat zou ik toch maar doen als je een beetje gezond oud wilt worden.
Hmm, beetje vaag. Natuurlijk ben ik het wel met haar eens. Sporten is ook veel gezonder. Maar alsnog vond ik zo'n reactie misplaatst.

Toen ik in de kliniek was en ik een aantal mensen opgeroepen zag worden werd ik toch wel nerveus. Het duurt niet meer zo heel erg lang!
Ik hoop zo dat alles goed gaat zonder complicaties. Maar dat wil natuurlijk iedereen. Ik ben al wat zenuwachtig aan het worden, maar kan ook niet wachten op de mooie tijd die me daarna te wachten staat! :)

Liefss xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, wat ik ook wat minder vond, was dat ze al naar m'n geboorte datum had gevraagd, en met toen toch nog 17 schatte.
Nu hoor ik dat vaker.. dus het begint al aardig vervelend te worden. Maar kom op.. als je 17 bent mag je niet eens een borstvergroting ondergaan volgens mij.
'Jong gezichtje' zeiden ze.. Ach ja, hopelijk later profijt van, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje:

Als ik video's bekijk op YouTube van een BV bij de Bergman Kliniek, zie ik dat ze soms eerst pasprotheses plaatsen om de maximale maat te bepalen.

Doen ze dit altijd?

Ik heb mijn PC er nog niet over gehoord en zou wel graag het maximale aantal CC krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat ligt eraan, sommige meiden vragen om te kijken wat er in past bijvoorbeeld de pc stel 350 voor en zij willen 400 dan kijkt de pc terplekken wat past en mooi staat.

Maar als je het vante voren eens bent over de maat dan gaat dat er gelijk in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bedankt! Ik heb het vandaag gevraagd tijdens mijn laatste gesprek met m'n PC, en hij zei ook dat dat was als je twijfelde. Bij mij is dit het uiterst aantal CC's dus was het niet nodig zei hij :)

Ik heb nog een leuk gesprek met mijn PC gehad vandaag. Mijn laatste vragen zijn beantwoord en ik heb nog even weer de maat gepast.
Omdat ik gewend ben om gewoon niks te hebben, dacht ik wel even woow! Hihi. Maar het zal vast snel wennen, en zelfs al snel klein lijken, haha.

Ik was in ieder geval heel erg blij toen ik het zag. Hij zei dat ik sowieso op een volle B misschien C uit zou komen! :D
Ik ben zo benieuwd, EN ZENUWACHTIG! Want.. maandag is het al zover!! Spannend!! Maar ik ben er klaar voor :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zover. Het besef is er nog niet helemaal..Maar het gaat gewoon gebeuren. Zo lang op gewacht, en nu lijkt het allemaal heel snel te gaan! :P
Morgen heel vroeg uit de veren! Uurtje rijden, en om 7:30 aanwezig zijn in de Bergman Kliniek :D Als het goed is wordt ik om 8:00 uur geopereerd.
Voor zo ver ik weet na de operatie nog een uurtje op de 'bewakingsafdeling' of iets dergelijks blijven.. En daarna 3 uurtjes op mijn eigen kamer.
Zo is het me tenminste verteld. Echt zo benieuwd naar alles. Ben wel bang voor de narcose, en de pijn daarna. Klinkt vast heel stom en onbenullig.. Maar, vorig jaar had ik nog last van paniekaanvallen.
Inmiddels heb ik ze goed onder controle. Soms nog een kleine.. Maar ben wel een beetje angstig dat ik morgen door de druk op mijn borst in paniek raak zodra ik wakker wordt..
Eigenlijk zijn dat de enige dingen waar ik bang voor ben :$ Als alles maar gewoon lekker fijn en vlekkeloos verloopt ben ik een gelukkig meisje. Met BOOBIES! Eindelijk vrouw :D
Ik wou dat het al zes weken later was hihi! XXX Ik heb er zin in meiden! Maar ben toch ook wel zenuwachtig. Maar ik laat het allemaal op me af komen.

LIEFS! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid, het gaat allemaal goed komen, geef gewoon nog even aan dat je heel zenuwachtig bent, dan kan verplegend personeel daar heel goed op in spelen, zodra je wakker gaat worden en de verpleegkundige ziet dat je pijn hebt word er gelijk iets aan gedaan, je word zo goed in de gaten gehouden,

echt, laat alles maar gewoon over je heen komen, en wakker worden met de boobies waar je al zo lang van droomt

heel veel succes morgen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supergaaf voor je veel succes morgen!

Dankjewel!! XX

Veel succes jolien morgen! Je kan een oxazepammetje vragen van te voren. Ik heb zelf ook paniek aanvallen maar na de operatie geen last van gehad gelukkig. Ga gewoon mee in t moment, je bent in goede handen!

Dankje! Ja, ik heb van de naam gehoord ja. Zijn wel heftig die tabletten/capsules of niet? Nou, blij om dat te lezen hoor! :) Nare ervaring is dat hè :( .. Ik ga er gewoon niet bij stil staan xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.