Ga naar inhoud

Bikini's/Tankini's


Eefje

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

hier interessante websites die ik ben tegengekomen in m'n zoektocht naar een geschikte tankini:

Heine

Wehkamp

3suisses

La Redoute

Bon'A Parte

Otto Tankini's

Otto Bikini's

SportScheck

Yoox

Ciao-shopping

Beslist

Belangrijk ivm verzending/levering Bonprix België en Nederland:

Bonprix België

Bonprix Nederland

Voor wie niet opziet tegen bestellen in Amerika enkele websites met bescheiden maar toch leuke, jonge en romantische badmode:

Hapari

Lime Ricki

Zo, voor elk wat wils, en garant voor uren surfplezier!

Liefs, Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is handig !

De zoektocht naar een geschikt bovenstukje van een bikini is dus 'hel' na een bv .

Zeker als je broekje een 36/38 of maat S moet zijn want dan zijn de bovenstukjes van de 'setjes' te klein in de zin van 'te weinig stof' ...

Je moet ze echt al apart kunnen kopen bij de meeste werken en idd , bij die postorderbedrijven kan je de setjes dikwijls zelf samenstellen en zodoende 2 verschillende maten bestellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn favoriet (op sportcheck!)(de mooiste die ik tot nu toe ben tegengekomen!)

c2417813_2.jpg

helaas maat 40 grootste maat :(, nu dus naarstig op zoek naar 42 of 44!

maar evengoed, dank eefje voor deze goeie verzameling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, nog even ter informatie voor de belgjes, 'k had gemaild naar SportScheck ivm de levering en betaling van hun produkten maar blijkt dat ze niet kunnen leveren aan een Belgisch leveringsadres, enkel een Nederlands leveringsadres doen ze. Jammer, hebben wel mooie dingen. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Wat denk je hiervan:Bikini Bali

of hiervan:Bikini Banana Moon

allebei tot maat 44.

Trouwens, hoe doen jullie dat die foto's invoegen? Bij mij wil dat maar niet lukken.

Liefs, :53:

ha die eef

ik dacht dat ik het jou al eerder had zien doen.

je gaat met je rechtermuisknop op de afbeelding staan die je wilt invoegen --> dan klik je op (althans op onze pc) afbeeldingslocatie kopieren. vervolgens klik je hier op het bf boven je invoervenster "voeg afbeelding toe". je voert de gekopieerde afbeeldingslocatie in in het venstertje "afbeelding URL". als je dan je berichtje post, dan zou de foto erin moeten staan.

ik zou zeggen, ga maar s een beetje experimenteren!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, nog even ter informatie voor de belgjes, 'k had gemaild naar SportScheck ivm de levering en betaling van hun produkten maar blijkt dat ze niet kunnen leveren aan een Belgisch leveringsadres, enkel een Nederlands leveringsadres doen ze. Jammer, hebben wel mooie dingen. :106:

wil evt wel doorsturen, als verzendkosten vergoed worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die eef

ik dacht dat ik het jou al eerder had zien doen.

je gaat met je rechtermuisknop op de afbeelding staan die je wilt invoegen --> dan klik je op (althans op onze pc) afbeeldingslocatie kopieren. vervolgens klik je hier op het bf boven je invoervenster "voeg afbeelding toe". je voert de gekopieerde afbeeldingslocatie in in het venstertje "afbeelding URL". als je dan je berichtje post, dan zou de foto erin moeten staan.

ik zou zeggen, ga maar s een beetje experimenteren!

liefs

Kaatje

Eens proberen hoor, neen lukt nog steeds niet, kan alleen 'afbeelding opslaan als', 'per e-mail verzenden', 'afdrukken', 'als achtergrond gebruiken', 'kopiëren' alles behalve 'afbeeldingslocatie kopiëren'. Met 'kopiëren' kan ik het dus wel in een worddocument zetten maar niet hier. :wacko:

En thanks voor het aanbod hoor, mocht ik zeker zijn dat ik er iets wil bestellen dan hoor je nog van me. Voorlopig ga ik nog eens de nieuwe collecties afstruinen in de winkels, toch altijd leuker om te kunnen passen op voorhand, maar als ik niets vind dan koop ik misschien die van Bonprix. Ja toch maar weer met een linkje, sorry, gaat echt niet! Wacht, ben eens naar eigenschappen van de afbeelding gaan kijken en daar een http... gevonden, effe proberen nu,bfu110x03.jpg ja!!! Gelukt!!! :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,die onderste zwarte bikini komt die van de otto?

zo ja,in het echt vind ik hem veel minder mooi als op de afbeelding,ik heb hem in bruin met goud zeg maar,vind hem afschuwelijk,en al helemala niet zoals afbeeld,en hij zit erg flubberig,laat staan als je uit het water komt,dan zit je broekje op je knieen.

mijn ervaring dan he, :6:

voor de dames die van sportieve bikinie,s houden,weet nog wel een site,waar broekjes ,kleine maatjes dus precies goed uitvallen,want de bovenstukjes vallen juist groot,tegenover de broekjes dan.

stel je hebt maat 36 of 38,broekjes vallen zoals 36 of 38,maar bovenstukje valt veel groter,in dezelfde maat.

ideaal dus :2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteravond heel www afgestruind op zoek naar die o'neill bikini, geen resultaat! bah! er zijn in mijn dorpje wel 2 hele grote sportzaken, ga daar maar s mijn licht opsteken, ik moet en ik zal hem vinden! ik hou ook heel erg van de sportievere modelletjes

goed zo eefje, tis je gelukt! leuke tankini, evengoed denk ik dat met jouw lijf een bikini jou ook erg goed zal staan :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Leuk complimentje hoor :blush: , maar m'n minpuntjes zet ik natuurlijk niet in de verf in m'n album, kan je gerust een foto toesturen in bikini die er helemaal zo goed niet uitziet met m'n opgezette buik van m'n pds. Hou het toch maar op een tankini.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

PDS staat voor prikkelbare darm syndroom, daardoor heb ik tegen 's avonds altijd weer een opgezette buik, net of ik zwanger ben. Heel vervelend en storend maar niets aan te doen. :106: Sorry voor m'n afkortingen, je bent zeker niet dement, ligt niet zo direct voor de hand deze.

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella,die onderste zwarte bikini komt die van de otto?

zo ja,in het echt vind ik hem veel minder mooi als op de afbeelding,ik heb hem in bruin met goud zeg maar,vind hem afschuwelijk,en al helemala niet zoals afbeeld,en hij zit erg flubberig,laat staan als je uit het water komt,dan zit je broekje op je knieen.

mijn ervaring dan he, :6:

voor de dames die van sportieve bikinie,s houden,weet nog wel een site,waar broekjes ,kleine maatjes dus precies goed uitvallen,want de bovenstukjes vallen juist groot,tegenover de broekjes dan.

stel je hebt maat 36 of 38,broekjes vallen zoals 36 of 38,maar bovenstukje valt veel groter,in dezelfde maat.

ideaal dus :2:

Hi Moon!

Ja de bikini is van de Otto. Maar ik vind 'm in het zwart met goud erg mooi & sexy :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke,zo zie je maar dat iedereen het anders ervaart,

bovenstukje was perfect,broekje maat kleiner genomen,zat zelfs gewoon te strak,getest onder de douche,binnen een min zat broekje op me knieen,hahaha

dus durf er niet eens mee naar het zwembad,1duik het water in,en weg broekje.

en vind de steentjes.kraaltjes,ook erg vreemd erop verwerkt,laten na een tijdje al los.

ik heb zeker een minder kwalitatief bikini dsn binnen gekregen,maar ging ervan uit dat ze allen hetzelfde zijn.

heb vorige week weer een andere bikini binnengekregen,ook zwaar tegengevallen,of ik eis te veel,of het is gewoon niet de kwaliteit die ik zoek,want heb hem binnen no time gerouteneerd.

dus voor mijn geen bikini,s meer van de otto,laat het maar bij kijken,want op afbeeldingen zien ze er vaak leuk en mooi uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke,zo zie je maar dat iedereen het anders ervaart,

bovenstukje was perfect,broekje maat kleiner genomen,zat zelfs gewoon te strak,getest onder de douche,binnen een min zat broekje op me knieen,hahaha

dus durf er niet eens mee naar het zwembad,1duik het water in,en weg broekje.

en vind de steentjes.kraaltjes,ook erg vreemd erop verwerkt,laten na een tijdje al los.

ik heb zeker een minder kwalitatief bikini dsn binnen gekregen,maar ging ervan uit dat ze allen hetzelfde zijn.

heb vorige week weer een andere bikini binnengekregen,ook zwaar tegengevallen,of ik eis te veel,of het is gewoon niet de kwaliteit die ik zoek,want heb hem binnen no time gerouteneerd.

dus voor mijn geen bikini,s meer van de otto,laat het maar bij kijken,want op afbeeldingen zien ze er vaak leuk en mooi uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd een mooie excella

ja mischien ben ik wel de zeikerd hahahah

ben soms beetje kieskeurig,vooral met bikini,s en lingerie enzo

na,eigenlijk met alle kleding enzo.

vind ze bij otoo op de site,er altijd erg leuk uitzien,qua kleuren ook vooral en model,maar toch valt het steeds tegen.

hoeveel bikini,s heb je trouwens wel niet excella :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.