Ga naar inhoud

Katka : 2 juni 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Hii, ja heb echt veel pijn gehad, als ik lig gaat het prima nu ook wel als ik loop hoor. Maar ze zijn groot dus voel nog best druk op mn borst :). Waarom heb je een druk verband? Vandaag erste keer mijn bh uit gehad. Ben even niet lekker geworden :/. Maar even water gedronken en dan ging het wel. Een borst is wel een beetje anders hoop dat het veranderd. Hmmm. En hoe gaat het met jou ?

Bij mij ook alles nieuw hier...

2 dagen po :-)

Heb je niet verschrikkelijk veel pijn? Lopen is bij mij pijnlijker dan liggen... iig, ik heb een steunverband gekregen die ik absoluut moet laten zitten tot 1e controle na 14 dagen... dus ik zou de bh laten zitten tot je het volledig zelf kan uitdoen, niet? Of je moet je pc bellen om zekerheid te krijgen.

Iig succes!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dank je, pff kan er zo niet tegen!! Ben het niet gewend altijd netjes parfum op opgefrist en nu hihi. Maar volgens mij gaat het stukje beter. Morgen ga ik meteen mijn man sturem naar de drogist hihij.

Meisjes , heel veel sterkte :116:

Ik heb twee bh's , voor te wisselen . één wat goedkopere versie ( gewoon een sport bh van de Zeeman , en zit heerlijk ) maar net genoeg om de andere even te wassen :6:

Wat ook erg fris en lekker is om te gebruiken is de Spaanse Eau-de- Cologne van Nenuco , het zijn van die grote flessen, geel van kleur .

Ik gebruik het voor onder mijn armen tussen mijn borsten en overal waar je even niet bijkomt ( met een watje ) , zo fris en lekker ! Je hebt ze ook bij het Kruidvat een soort eigen merk .

succes .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi katka,

Vandaag al een betere dag gehad... pijn blijft het ergste als ik net opsta.

Ik heb een drukverband gekregen omdat het volledig achter de spier is geplaatst.

Het drukverband helpt om alles op zijn plaats te houden...

Ik had heel graag gewild dat ik ook meteen een sportbh kon dragen,heb nu gee

Enkel idee hoe mijn borsten eruitzien,en ik kan niet douchen of in bad :-\

Gelukkig heb ik een lief mannetje die mij een sponsbadje geeft...

Heb je ook het idee dat het elke dag wat beter wordt?? Buiten het opstaan in de ochtend 囧

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

gelukkig dat het al een beetje beter gaat. Hier ook hoor vandaag al een stuk beter ook al heb ik nog een gevoel van een vette baksteen op mn borst hahahah.

Vandaag heb ik ze voor het eerst gezien en vond ze echt best mooi, maar de ene was toch anders dan de andere. :( hoop dat dat nog veranderd :(. Ik heb al een mail gestuurd. Ga echt niet wachten.

Zelfs met opstaan gaat het al stukken beter.Heb goede hulp thuis 24 uur p.d.

Nu maar afwachten wat zij mailen over de borst :o(. pfff vind het jammer voor mij doen wil ik ze meteen bedien mooi hebben.

Hoop dat het voor jou snel verbeterd zodat jij ook lekker een sport bh kan dragen :)

Geniet van het vertroetelen

Hi katka,


Vandaag al een betere dag gehad... pijn blijft het ergste als ik net opsta.
Ik heb een drukverband gekregen omdat het volledig achter de spier is geplaatst.
Het drukverband helpt om alles op zijn plaats te houden...


Ik had heel graag gewild dat ik ook meteen een sportbh kon dragen,heb nu gee
Enkel idee hoe mijn borsten eruitzien,en ik kan niet douchen of in bad :-\

Gelukkig heb ik een lief mannetje die mij een sponsbadje geeft...

Heb je ook het idee dat het elke dag wat beter wordt?? Buiten het opstaan in de ochtend 囧

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ja die lipoelastik is echt superrrrr,

ik heb bieden in zwart en een hebik van hema. Maar dat is echt iets anders. ik zit ook te denken of ik nog een witte bestel ahahahahah.

scs over een paar dagen

Goede tip caro66! Ik ben over 6 dagen aan de beurt en alles aan het klaarzetten en aanschaffen wat ik me maar kan bedenken wat ik nodig ga hebben haha. 2 bh's aangeschaft van Lipoelastic met de gedachten elke ochtend lekker een schone aannde kunnen doen en ik wou gewoon een zwarte en een witte haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ja die lipoelastik is echt superrrrr,

ik heb bieden in zwart en een hebik van hema. Maar dat is echt iets anders. ik zit ook te denken of ik nog een witte bestel ahahahahah.

scs over een paar dagen

Was na wekenlange onderzoek nog steeds de enige bh waar ik geen negatieve berichten over kon vinden. :) krijg ze morgen binnen.. Als ik bh's koop in de maat die ik nog niet heb kan ik het nog steeds niet geloven dat het me over 6 dagen past

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dank je, pff kan er zo niet tegen!! Ben het niet gewend altijd netjes parfum op opgefrist en nu hihi. Maar volgens mij gaat het stukje beter. Morgen ga ik meteen mijn man sturem naar de drogist hihij.

Ha, ha , had ik ook hoor , bla ... alles rook vies ... met deze Spaanse Eau-de- Cologne van Nenuco of een variant

ervan , echt heerlijk en zo fris , ik kan nu niet zonder !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er ook op 2 juni! Hoelaat was jij geholpen?

Het was een drukke dag dus mocht pas laat naar huis.. Jij ook?

Hoi Nathalie ik ben om rond 10:45 meegenomen.en werd rond 12 uur weer wakker. Toen kwam net een meisje binnen. Ben pas laat naar huis gegaan was ziekk en veel pijn.

hoe gaat het nu? hier wat beter.Heb al wat geschreven dus je kan het verder lezen ;o)

wens je een goede herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden erg bedankt voor jullie berichtjes. Het gaat iedere dag een stukje beter gelukkig. Nu nog even afwachten ivm het een borst :( hoop dat het gewoon niets aan de hand is.

hoe is het met jullie nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nathalie ik ben om rond 10:45 meegenomen.en werd rond 12 uur weer wakker. Toen kwam net een meisje binnen. Ben pas laat naar huis gegaan was ziekk en veel pijn.

hoe gaat het nu? hier wat beter.Heb al wat geschreven dus je kan het verder lezen ;o)

wens je een goede herstel

Dan was ik voor jou.. Ik was om 9 uur meegenomen en om half 11 wakker..

Hier doet de rechtse kant het pijnst en me schouders verder gaat het steeds beter gelukkig!

Ik was ook laat naar huis was drukke dag idd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.